• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser2349

Guest
@Lionell ik lees her en der op het forum dat verplaatsingen alleen op maandagen plaatsvinden, klopt dat?
 

DeletedUser7

Guest
Bij mijn weten klopt dit en heeft dit te maken met het feit dat er dan geen toernooien zijn.
 
dat van die provincies wist ik ook niet, en eerlijk gezegd snap ik het ook niet echt.
Identieke locatie is identieke locatie. misschien gekozen om de kans op foutjes zo klein mogelijk te houden (in het verleden waren er spelers die alle provincies terug op open kregen)

Jirre is correct verhuizingen vinden nooit plaats tijdens het toernooi, dus dan blijven zondag en maandag over.
De maandag is iid correct, de zondag is een mogelijke uitloop voor het toernooi, dus dan blijft de maandag open, op maandag zijn er ook devs aanwezig itt zondag mocht het fout gaan. (Internationale server heeft mogelijk een ander schema dan de andere servers. updates, events ect vinden daar ook altijd eerder plaats dan op de andere live servers)
 

DeletedUser2604

Guest
Het heeft nu ongeveer een (ruime) week geduurd voordat de gaten in mijn omgeving weer zijn gevuld met "voornamelijk" kleine spelers.
Wat gezien de richtlijn (voltooide provincies) ook wel logisch is.

Waar ik me voor over ongeveer 30 dagen zorgen over maak dat het weer in 1 nacht 30 of 40 gaten vallen.
Want naast de 1 keer per week verplaatsen heb ik het idee dat het kikken van mensen die 30 dagen inactief zijn, maar één keer per maand gebeurd.
Want er waren in de weken daarvoor helemaal geen gaten gevallen.

Als dit (kikken en verplaatsen) allemaal wat vaker gebeurd....dan vallen er volgens mij niet ineens 40 gaten...en als er gaten vallen.
Kunnen die ook sneller gevuld door verplaatsen en komst van nieuwe spelers.

Maar ik ben weer ff blij dat mijn omgeving er niet zo dor meer uitziet.

MvG Jaap-Jan
 

DeletedUser2609

Guest
@Didi1 Volgens Innogames is dat de beschrijving van inactief zijn.
Maar @Tencedil had het niet over inactief zijn, maar over de spelers waarvan de ene speler actiever is als de ander ;-)
 

DeletedUser1427

Guest
Je kunt pas in aanmerking komen voor een verhuizing als je aan de criteria voldoet voor een verhuizing. Het verhuizen kan echter alleen wanneer er een plek beschikbaar is die overeenkomt met je huidige locatie, ook speelt bijvoorbeeld verkende provincies een factor waarbij alle provincies verkend en voltooid moeten zijn. Mochten er nog provincies zijn die niet voltooid zijn kom je ook niet in aanmerking voor een verhuizing.

Bij deze mijn excuses op mijn post, het blijkt niet te kloppen en daarom deel ik een rectificatie mee: De verhuizingen is voor iedereen die in de geavanceerde instellingen de verhuisfunctie heeft aangevinkt. Helaas tot op heden dacht ik dat er ook bepaalde criteria/factoren meespeelden met deze verhuizing. Dit blijkt niet te kloppen. Je kunt dus ook verhuist worden als er provincies zijn die al verkend zijn maar niet voltooid. Mijn excuses voor het ongemak.
 

DeletedUser2479

Guest
Ondanks alles: lege plekken op betere locaties met exact dezelfde bonus-provincies (boven, links- en rechtsonder) wordt ik niet verplaatst. Tevens heb ik identieke locaties gezien die nu bemand zijn door nieuwe spelers. Ik wacht al bijna 2 maanden op een betere locatie .... :mad:

Graag een betere response dan ik van support krijg: dat gaat automatisch etc etc tot 3 of 4x toe herhalen dat m'n vinkje aan moet staan etc. etc.
 

DeletedUser1592

Guest
Ondanks alles: lege plekken op betere locaties met exact dezelfde bonus-provincies (boven, links- en rechtsonder) wordt ik niet verplaatst. Tevens heb ik identieke locaties gezien die nu bemand zijn door nieuwe spelers. Ik wacht al bijna 2 maanden op een betere locatie .... :mad:

Graag een betere response dan ik van support krijg: dat gaat automatisch etc etc tot 3 of 4x toe herhalen dat m'n vinkje aan moet staan etc. etc.
Elune verzoek om niet met allerlei verschillende accounts op topics te reageren. En zeer zeker geen antwoorden van support hier aan te halen. Lees de spelregels hier over na!
 

DeletedUser2479

Guest
Elune verzoek om niet met allerlei verschillende accounts op topics te reageren. En zeer zeker geen antwoorden van support hier aan te halen. Lees de spelregels hier over na!
Ik heb de spelregels nog eens doorgelezen en heb niet het idee dat ik iets fout gedaan heb. Als het een probleem is dat ik reacties van support hier aanhaal dan zal ik dat niet meer doen. Nogmaals ik ben mij van geen kwaad bewust. Het klopt dat ik met 2 verschillende accounts in dit topic reageer, zou dat nou niet direct willen omschrijven als "allerlei verschillende accounts", maar goed. De reden is vrij simpel: ik reageerde met Elune omdat ik geen zin had om mij opnieuw aan te melden met dit account terwijl ik al was aangemeld met Elune. Ik reageerde in eerste instantie met Elune voor dit account, het locatie probleem wat ik heb zit 'm niet zozeer bij Elune, maar bij dit account. Bovenstaande reactie zou niet geloofwaardig zijn als men vervolgens Elune opzoekt in het spel, hopelijk is het nu helder.

Desondanks wil ik toch graag een antwoord op het locatieprobleem wat ik (Cenarius) heb ...
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb de spelregels nog eens doorgelezen en heb niet het idee dat ik iets fout gedaan heb. Als het een probleem is dat ik reacties van support hier aanhaal dan zal ik dat niet meer doen. Nogmaals ik ben mij van geen kwaad bewust. Het klopt dat ik met 2 verschillende accounts in dit topic reageer, zou dat nou niet direct willen omschrijven als "allerlei verschillende accounts", maar goed. De reden is vrij simpel: ik reageerde met Elune omdat ik geen zin had om mij opnieuw aan te melden met dit account terwijl ik al was aangemeld met Elune. Ik reageerde in eerste instantie met Elune voor dit account, het locatie probleem wat ik heb zit 'm niet zozeer bij Elune, maar bij dit account. Bovenstaande reactie zou niet geloofwaardig zijn als men vervolgens Elune opzoekt in het spel, hopelijk is het nu helder.

Desondanks wil ik toch graag een antwoord op het locatieprobleem wat ik (Cenarius) heb ...

Ik kan hier heel kort in zijn, Support heeft de middelen niet om te kijken wanneer iemand verhuist wordt, het verhuissysteem is een geautomatiseerd programma, dit systeem bepaalt dus wanneer en waar iemand verhuist wordt. Met de verhuisknop aan kan je verhuist worden, de vraag wanneer of waar kunnen wij niet beantwoorden helaas. Een betere response dan die je krijgt van de support kunnen wij niet geven. Het verhuissysteem verhuist spelers zoals @Lord Jirre aangeeft op de maadag. Het kan helaas heel lang duren voordat je verhuist wordt door het verhuissysteem.
 

DeletedUser2479

Guest
Het kan helaas heel lang duren voordat je verhuist wordt door het verhuissysteem.
Ik weet uit ervaring dat het ook best snel kan gaan (al na 1 week). Maar er is dus totaal geen pijl op te trekken wie wanneer verplaatst gaat worden. Wel vervelend dat dit dus ook heel lang kan duren. Wordt dit "systeem" nog onder de loep genomen, kunnen we een verbetering van dit systeem verwachten?
 

DeletedUser572

Guest
Ik weet uit ervaring dat het ook best snel kan gaan (al na 1 week). Maar er is dus totaal geen pijl op te trekken wie wanneer verplaatst gaat worden. Wel vervelend dat dit dus ook heel lang kan duren. Wordt dit "systeem" nog onder de loep genomen, kunnen we een verbetering van dit systeem verwachten?
Hier kan ik simpelweg ja op antwoorden. Omdat geen enkel systeem voor eeuwig werkt zeker niet een die zoveel verbetering kan hebben als deze. Hoe lang dat duurt... is een andere vraag.
 

DeletedUser2479

Guest
Nou, dan moet ik nog maar een familie-pak met voordeelblikken geduld opentrekken. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Een ander probleem: op de beta gaat het gerucht gaande dat je voor het nieuwe hoofdstuk in speciale goederen moet gaan handelen. Dit zou de reden zijn waarom dit hoofdstuk uitgesteld is.

Maar .... afgelopen vrijdag/zaterdag zijn er bij mij weer een hoop "valse starters" weggehaald van mijn wereldkaart. De vrijgekomen plaatsen zijn ondertussen wederom gevuld met nieuwe "valse starters" die zelfs het tutorial niet eens afmaken (arbeidershut staat nog op lvl 1!)

Leuk als er maandag weer een spelersverplaatsing zou plaatsvinden, maar daar heb ik dus geen drol aan!

Op zo'n manier kom ik dus nooit aan buren die ook klaar zijn voor het nieuwe hoofdstuk, of dicht genoeg in de buurt komen daarmee. Ik weet dat ik hier al vanaf het begin van de zgn. "De Oplossing: Spelersverplaatsing" over bezig ben. Dat is dus nu zeker een jaar, niets veranderd, niets verbeterd, en de vergevorderde speler gaat straks vastlopen in het nieuwe hoofdstuk omdat dit probleem nooit serieus is genomen en dus niet opgelost wordt.

Dus nogmaals: het verhuissysteem werkt niet!!!!!!!!!! doe iets, anders verlies je straks al je vergevorderde spelers

PS: excuses voor het "schreeuwen", maar ik begin er wanhopig van te worden dat normale feedback tegen dovemansoren gericht is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Didi1 ik sta daar volledig achter , dit is al zo dikwijls vernoem
Dus nogmaals: het verhuissysteem werkt niet!!!!!!!!!! doe iets, anders verlies je straks al je vergevorderde spelers

en of wij nu zagen of ni , gehoord worden we toch niet :mad::( maar kan wel goed doen om het weer is kwijt te kunnen
 

DeletedUser1427

Guest
Een ander probleem: op de beta gaat het gerucht gaande dat je voor het nieuwe hoofdstuk in speciale goederen moet gaan handelen. Dit zou de reden zijn waarom dit hoofdstuk uitgesteld is.

Maar .... afgelopen vrijdag/zaterdag zijn er bij mij weer een hoop "valse starters" weggehaald van mijn wereldkaart. De vrijgekomen plaatsen zijn ondertussen wederom gevuld met nieuwe "valse starters" die zelfs het tutorial niet eens afmaken (arbeidershut staat nog op lvl 1!)

Leuk als er maandag weer een spelersverplaatsing zou plaatsvinden, maar daar heb ik dus geen drol aan!

Op zo'n manier kom ik dus nooit aan buren die ook klaar zijn voor het nieuwe hoofdstuk, of dicht genoeg in de buurt komen daarmee. Ik weet dat ik hier al vanaf het begin van de zgn. "De Oplossing: Spelersverplaatsing" over bezig ben. Dat is dus nu zeker een jaar, niets veranderd, niets verbeterd, en de vergevorderde speler gaat straks vastlopen in het nieuwe hoofdstuk omdat dit probleem nooit serieus is genomen en dus niet opgelost wordt.

Dus nogmaals: het verhuissysteem werkt niet!!!!!!!!!! doe iets, anders verlies je straks al je vergevorderde spelers

PS: excuses voor het "schreeuwen", maar ik begin er wanhopig van te worden dat normale feedback tegen dovemansoren gericht is

Bij deze ga ik even heel duidelijk zijn, wanneer ik een post aanpas omdat het taalgebruik en in dit geval een regelovertreding betreft, en hierbij de post weer naar originele staat neergezet wordt, kan ik niet waarderen! Begrijp dat wij als moderatoren dit mogen aanpassen, je geeft zelf aan dat je schreeuwt en hierbij bega je een overtreding. Ik vraag je vriendelijk de tekst dan ook niet meer aan te passen, ook al om een soort van punt duidelijk te maken, er kunnen anders sancties volgen wat we beide niet willen neem ik aan.

Inhoudelijk over het verhuissysteem, je geeft aan dat het niet werkt. Ik kan je vertellen dat het werkt zoals het is geprogrammeerd. Het verhuist spelers en het verwijdert inactieve spelers. Momenteel is er ook bij ons geen duidelijkheid of/wanneer hier een verandering in zou komen. Er zijn enkele andere functies die eerst voorrang hebben voordat dit punt in zicht is.

Je wilde een reactie, en zoals voorgaand heb ik echter niets nieuws te melden.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze ga ik even heel duidelijk zijn, wanneer ik een post aanpas omdat het taalgebruik en in dit geval een regelovertreding betreft, en hierbij de post weer naar originele staat neergezet wordt, kan ik niet waarderen! Begrijp dat wij als moderatoren dit mogen aanpassen, je geeft zelf aan dat je schreeuwt en hierbij bega je een overtreding. Ik vraag je vriendelijk de tekst dan ook niet meer aan te passen, ook al om een soort van punt duidelijk te maken, er kunnen anders sancties volgen wat we beide niet willen neem ik aan.

Nou breekt mijn klomp. Mijn taalgebruik is/was correct want dat heb je ook niet veranderd. De regelovertreding waar je het over hebt, is het gebruik van hoofdletters, want ik ook niet gedaan heb. Het enige wat je veranderd hebt is de lettergrootte, Ja, die had ik groter gezet dan de rest van mijn tekst, en dat is gewoon een functie binnen het post-systeem hier. Dus geen overtreding van de regels begaan.

In eerste instantie dacht ik dat ik mijn post niet goed had opgeslagen, dus daarom heb ik het weer aangepast. Om daardoor met sancties te gaan dreigen vind ik beneden alle peil!


Inhoudelijk over het verhuissysteem, je geeft aan dat het niet werkt. Ik kan je vertellen dat het werkt zoals het is geprogrammeerd. Het verhuist spelers en het verwijdert inactieve spelers. Momenteel is er ook bij ons geen duidelijkheid of/wanneer hier een verandering in zou komen. Er zijn enkele andere functies die eerst voorrang hebben voordat dit punt in zicht is.

Je wilde een reactie, en zoals voorgaand heb ik echter niets nieuws te melden.

Een geautomatiseerd systeem kan falen vanwege het principe "Garbage in, Garbage out". En dat is dan ook precies wat er met het verhuissysteem gebeurd is. Ik ben bepaald niet de enige die al een jaar aangeeft dat het niet goed werkt/geprogrameerd is. Vasthouden aan een falend systeem en kritische feedback negeren, is niet bepaald respectvol naar spelers die er veel hinder van ondervinden.
 

DeletedUser1592

Guest
Je hebt inmiddels twee topics waar je je standpunt probeert duidelijk te maken. Dat is dus niet toegestaan, de grote letters zijn ook nergens voor nodig. Je standpunt is bekend en wordt ook heus wel gezien. Alleen moderatoren kunnen er niets aan veranderen behalve doorgeven! Of je standpunt tegen dovemans oren is gericht waag ik te betwijfelen omdat er hard aan het systeem wordt gewerkt. Een en ander is niet binnen een maand, 2 maanden of zoals je zelf aangeeft binnen een jaar veranderd. Het werkt niet zo dat u roept en wij draaien. Was het maar zo'n feest. Ook moderatoren moeten afwachten wanneer iets is opgelost, als er al iet op te lossen valt! En misschien ten overvloede wijs ik op punt 15 van de forum regels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan