• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde gebeurtenissen

DeletedUser472

Guest
alleen het wordt altijd de maand vn te voren aangegeven tussen 25 en het einde van de maand komt het filmpje van de volgende keer dus is een beetje laat normaal komt die eerder
 

DeletedUser472

Guest
jes eindelijk en het worden dus orcs en goblins

en er komt upgrade van treant en cerberus dus nog blijer ik zelf vind alleen paladijn en cerberus fijn de cerberusen werden al wat slapper maar nu komt er eindelijk een upgrade en wie weet komt er ook nog een upgrade van boog want dan hebben ze alle eenheden geupgrade en alle fabrieken geupgrade
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
de orc zijn online gegaan op beta en inderdaad de cerberus is er een upgrade en ook de bogen dacht al dat ze het wouden afmaken die upgrade nu hebben ze alle eenheden geupgrade en alle fabrieken dit zal waarscheinelijk nog 1 keer gebeuren als ze 3 gastrassen toevoegen maar die nieuwe plaatjes in de techboom zijn op beta lelijk zeg vond de oude mooier
 

DeletedUser1333

Guest
Welke gebouwen gaan van vorm veranderen met de upgrade naar niveau 20?

Ik ben mijn dorp overhoop aan het halen dus het zou wel fijn zijn als ik dat nu weet :p
 
wapenkamers, huizen, edelsteen(draait kwartslag) cultuur.

hier een voorbeeldstad van de elven.
mensenhuizen zijn even groot maar een kwartslag gedraaid.
Q09qvqO.png
 

DeletedUser1333

Guest
Beeh... de huisjes worden dus 50% groter, maar ze leveren minder inwoners per vakje op niveau 20 (en op 21 is het verschil minimaal).
Denk dat ik die maar op niveau 19 laat - dat is de moeite niet om omhoog te gooien op dit moment.

Preator zei:
Well, for humans you are right. But i play as an elf.
Level 19 -> Size 2x4 , population 550, population per square 68,75
Level 20 -> Size 4x3, population 750, population per square 62,50
Level 21 -> Unknown yet
Voor mensen is het verschil minimaal, maar voor elfen moeten huisjes minimaal 825 populatie hebben op 21 om quitte te spelen in vergelijking met niveau 20... iets dat ik ten zeerste ga betwijfelen.

Wapenkamers en edelstenen zijn wel te doen, en cultuur is logisch ^^ .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
niet alleen edelsteen en wapenkamer verandert ook worden de elixer fabrieken grooter

van 4x4 naar 4x5 bij mensen dan
 
Beeh... de huisjes worden dus 50% groter, maar ze leveren minder inwoners per vakje op niveau 20 (en op 21 is het verschil minimaal).
Denk dat ik die maar op niveau 19 laat - dat is de moeite niet om omhoog te gooien op dit moment.


Voor mensen is het verschil minimaal, maar voor elfen moeten huisjes minimaal 825 populatie hebben op 21 om quitte te spelen in vergelijking met niveau 20... iets dat ik ten zeerste ga betwijfelen.

Wapenkamers en edelstenen zijn wel te doen, en cultuur is logisch ^^ .

op 21 hebben de huisjes 850 inwoners.
 

DeletedUser472

Guest
op 21 hebben de huisjes 850 inwoners.


ja maar dat is er minimaal

nu 5x2 10 vakjes dus van 680 inw dat is per vak 68 inw
later 4x3 12 vakjes van 850 inw dat is per vak 70,83 inw

dat zijn dus er weinig extra inw maar 2 extra per vakje daar kan je toch niks mee
 
wie het kleine niet eert.

Vergeet niet dat als je 960 vakjes aan huizen hebt, je dus wel een 2500 werkers erbij krijgt.
en wat puntjes bij elkaar sprokkelt via cultuur.
 

DeletedUser472

Guest
touché crazy

dit is iets wat ik nou zou zeggen als iemand anders dat zou zeggen inderdaad crazy wie het kleine niet eert is het groote niet weert
 
Bovenaan