• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde gebeurtenissen

DeletedUser472

Guest
mensen heb net gezien dat elvenar ons al en kleine tip hadden gegeven voor dat dit plaatje geplaatst werd namelijk ik de vorige innogames tv(juni)zie je timon lezen in iets topsecret daar rechts ervan zie je een plaatje van een orc of troll dus dat was al een kleine tip
 

DeletedUser3

Guest
Het gebouw dat in aanbouw leek is nu af en de uitkomst is bekend... Maar wat is het?
 

DeletedUser472

Guest
ik ga voor de goblins wat ik jammer vind denk aan goblins aan slechte wezens en dat is elvenar niet
 

DeletedUser1333

Guest
Niet perse slecht, maar toch op z'n minst oorlogszuchtig.
 

DeletedUser1031

Guest
Hoop niet dat het een rotsachtige bedoening word, vond men stadje juist zo fleurig nu :oops:
Nu ja we wachten maar af ;)

Warme groetjes van Rozenelfje
 
Zou ook zomaar een portal kunnen zijn naar een nieuw speelveld zodat daar dan een nieuw ras zich kan vestigen en misschien ook wel de andere rassen.
 

DeletedUser7

Guest
Kobolden in 't Nederlands, toch? Of zit er verschil tussen die twee?
 

DeletedUser1143

Guest
Ik blijf bij kabouters , ik zie nog steeds paddenstoelen en dat goblinachtige wezentje is gewoon de verhuizer. Kijk maar boven op de dozen balanceert een .......Paddenstoel.
 
Een kobold is een (vaak kwaadaardige) soort kabouter, een aardmannetje. ... verward worden met goblins, hoewel goblin ook naar kobold vertaald kan worden.

In context|fantasy literature|lang=en terms the difference between goblin and kobold
is that goblin is (fantasy literature) a mythical malevolent phantom or grotesque diminutive humanoid; a kobold while kobold is (fantasy literature) one of a diminutive and usually malevolent race of beings.

Je kan goblin dus naar kobold vertalen, al zou ik zit zelf dus nooit of ten nimmer doen.
In de hedendaagse RPG fantasy (bv het leidende RPG DnD, maar ook bv bij GURPS en andere RPG's) zijn kobolts en goblins echt 2 verschillende creaturen.
zoals Tolkien de elven wezelijk heeft veranderd van kleine wezens die we hedendaags pixie's noemen naar mensachtige wezens, heeft DnD de kobold veranderd van een goblinoid naar een soort van wandelende krokodil.

Kobolds are a fictional species featured in the Dungeons & Dragons roleplaying game. Aggressive, xenophobic, yet industrious small humanoid creatures, kobolds are noted for their skill at building traps and preparingambushes. In the original Dungeons & Dragons game, kobolds were goblinoids, but they have been depicted as reptilian humanoids in later editions of the game.
c7cee0a076cd1230ded80920ca42408d.jpg
latest
 

DeletedUser7

Guest
Sorry :p
Maar hey, je weet maar nooit. Ik beslis het volgende ras niet ;)
 

DeletedUser472

Guest
wanneer komt het volgende innogames tv want daar wordt bekent welk ras het is en ik wil graag het 100 procent weten
 

DeletedUser7

Guest
Eind deze maand/begin volgende maand. Nog een week of zo dus.
En hoe weet je zo zeker dat ze daarin het nieuwe ras bekend maken?
 
Bovenaan