• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde gebeurtenissen

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zoals hier aangegeven, hebben we wat vreemde tekeningen gevonden..

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden..

Het Elvenar team.
 

DeletedUser472

Guest
het nieuwe ras komt er aan kabouters zo wie zo is nu al 3 maanden geleden dat faries er waren daarvoor duurde het 4 maanden dus waarscheinelijk is het nieuw ras het mag van mij nog wel wat langer duren laat eerst maar de huurlingenkamp echt laten komen met nieuwe unit en dan pas het nieuwe ras.
 
Kan uit die 3 mannetjes zo niet halen wat voor "fantasy" ras het zou kunnen/moeten zijn, ben benieuwd.

Wel ben ik het met lord daniel eens, eerst even het feeen ras voltooien aub.
 

DeletedUser189

Guest
ik denk trollen en hoop dat ze snel komen hebben we tenminste weer wat te doen.
Alleen maar wonderen vullen word saai.
 

DeletedUser472

Guest
hoop dat ze snel komen hebben we tenminste weer wat te doen.

ik verwacht dat het nog wel effe duurt voor dat het komt eerst moet nog de wonderen van hfd 3 komen dan nog die van hfd 5 en nog de huurlingenkamp in het geval dat geen van deze update bij elkaar komt moeten we nog 5 weken voor dat het komt dus het zal toch nog wel effe duren ik ga er van uit pas volgende maand
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat die 3 die boven staan de bloesemtovenaars zijn en rechts onder moet wel de darrenberijder zijn :D:D:D
 

DeletedUser66

Guest
ik verwacht dat het nog wel effe duurt voor dat het komt eerst moet nog de wonderen van hfd 3 komen dan nog die van hfd 5 en nog de huurlingenkamp in het geval dat geen van deze update bij elkaar komt moeten we nog 5 weken voor dat het komt dus het zal toch nog wel effe duren ik ga er van uit pas volgende maand

Het nieuwe gastras komt eerder dan het huurlingen kamp.
 

DeletedUser

Guest
Het nieuwe gastras komt eerder dan het huurlingen kamp.

staat al maanden binnenkort en dan hebben ze wel tijd om 6 nieuwe wonderen te maken en nieuw gastras maar niet even de tijd om hun oude werk af te maken ?

edit door Goryn. 1 emoji en vraagteken is wel voldoende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser189

Guest
dat ding staat mij niet in de weg en ik denk om daar een goede balans in te vinden best veel werk is meer als in een gast ras.
Laat maar komen dat nieuwe volk :)
 

DeletedUser66

Guest
Er zijn wat problemen met het ontwikkelen van deze 2 nieuwe eenheden, en men heeft besloten dat, naar aanleiding van de feedback van spelers, een nieuw gastras meer prioriteit moet krijgen.
 

DeletedUser472

Guest
Er zijn wat problemen met het ontwikkelen van deze 2 nieuwe eenheden, en men heeft besloten dat, naar aanleiding van de feedback van spelers, een nieuw gastras meer prioriteit moet krijgen.

welk nieuw ras wordt het nauw wordt het echt kabouters (lijkt me wel leuk )
 

DeletedUser472

Guest
zal dit komen na dat de nieuwe wonderen van hfd 5 er zijn op beta of komt het die update daarna
 

DeletedUser1031

Guest
Ik denk dat het een drakenhuisje is dat op de tekening staat, dat de paddenstoelen decoratie of culturen zijn
Hahahahaha maar ik heb een grote fantasie hoor ;)

Warme groetjes van Rozenelfje :D:D
 
Bovenaan