• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde gebeurtenissen

DeletedUser1333

Guest
Mja, maar 19-20 is een enorme domper. Vooral als de huisjes ook nog eens lelijk zijn als de neten, maar dat weet ik nog niet. Vind het fleurige gedoe wel leuk zo...
 

DeletedUser

Guest
Ik lees net de aankondiging en zie ook dat er een update (v1.9.11-(dfc461c) (2016-07-15 9:55)) is geweest maar zie nog niks in de onderzoeksboom of zo !?
 

DeletedUser472

Guest
volgens mij komt die pas woensdag alleen kondigen ze het nu al aan
 

DeletedUser

Guest
OK, maar wat zit er dan in de update van vandaag ? Welke bugs zijn er gefixed ? :p
 

DeletedUser613

Guest
OK, maar wat zit er dan in de update van vandaag ? Welke bugs zijn er gefixed ? :p

Hoe kom je er bij dat er vandaag een update komt?? dat is altijd op woensdag toch????
:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet op de NL server aangemeld maar op de beta en de duitse server staat deze "bug-fix" wel aan gemeld.

"Fixed a critical error regarding goods production"

Ook op de duitse server is deze fix gemeld..
 

DeletedUser234

Guest
Leuke aankondiging en mooie grafische vormgeving. Ik ben benieuwd!! :)
 

DeletedUser472

Guest
Klopt, naar aanleiding van de feedback van de spelers zal dit aangepast worden. :)
Op het Duitse forum wordt door de CM gezegd dat level 21 van de Ork woningen meer bevolking gaat opleveren: 900 ipv 850. :) We moeten alleen geduld hebben tot die versie (1.12?) hier komt.
https://de.forum.elvenar.com/index.php?threads/häuser-vergleich-19-zu-21.2886/page-4#post-33043

hoe zit dit met het lv 20 huis orks want die was tevens minder dan lv 19 huizen dus wordt die dan ook aangepast of hoe zit dat
 

DeletedUser3

Guest
Voor zover ik kan nagaan, blijft level 20 hetzelfde.

Echter is het onjuist om te zeggen dat ze minder inwoners geven. Het verschil zit hem in hat aantal inwoners per vakje.
 

DeletedUser472

Guest
Voor zover ik kan nagaan, blijft level 20 hetzelfde.

Echter is het onjuist om te zeggen dat ze minder inwoners geven. Het verschil zit hem in hat aantal inwoners per vakje.

oke dan zeg ik het beter lv 20 geeft minder inw per vakje is het dan een idee om ook die een beetje te verhogen zodat de mensen daar niks meer over te zeggen hebben en nu al de lv 21 omhoog gaat kan die van 20 in theorie ook wel omhoog
 

DeletedUser3

Guest
Dat zal volgens mij niet gebeuren. Het totaal aantal inwoners van een level 21 woongebouw wordt met 50 verhoogd.
Dan zul je die stap naar 20 maar als een investering moeten zien.
 
Bovenaan