• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde gebeurtenissen

DeletedUser472

Guest
ik ben erg benieuwd wat het is dit is de eerste keer dat we het niet 100 procent weten
ik ga voor de kabouters maar met die dino er bij wie weet
 

DeletedUser1333

Guest
Ziet er leuk uit.

Trouwens, misschien een idee om ingame bij de huurlingen op te schrijven dat ze wat zijn uitgesteld?)
 

DeletedUser472

Guest
ze kunnen niet uitstellen want er was nooit een vaste datum dat het zou komen wat ik zelf wel vervelend vind is er al heel lang en nog niks zal wel een reden voor zijn maar toch
 
Aangezien innogames TV van deze maand al is geweest en de nieuwe wonderen waarschijnlijk deze week op beta staan. erna dus.
ik denk dat het trollen zijn , moerastrollen:D, leuk die dino en de paddo,s

Oh ik dacht aan een dikke vette slak, of juist die vliegende hond van never ending story (of voor de jeugd van tegenwoordig die vliegende hond van avatar)
 

DeletedUser66

Guest
Aangezien innogames TV van deze maand al is geweest en de nieuwe wonderen waarschijnlijk deze week op beta staan. erna dus.


Oh ik dacht aan een dikke vette slak, of juist die vliegende hond van never ending story (of voor de jeugd van tegenwoordig die vliegende hond van avatar)

Falkor is een geluksdraak, geen hond ^^
 

DeletedUser7

Guest
Kan me ook geen vliegende hond in Avatar herinneren. Vliegende bizon wel. Je hebt veel spelkennis, maar je film/tv kennis kan wel een opkrikker gebruiken Crazy :p
 
Sorry, Ik was een jaar of 8 toen ik de laatste keer never ending story zag, voor mij was dit toen een vliegende hond en geen draak.
Avatar was inderdaad een bizon zie ik nu, mijn excuus.

Heb nu ongeveer 2 jaar niet veel films meer gezien, daarvoor minimaal 300 per jaar, wat in welke film zit, namen en tijdlijnen vervagen dan helaas nog wel eens.

Wat ik me van avatar nog herinner dat ik die bison een kloon vond van de neverending story "witte" hond draak vond. die ik dan weer een jaar of 20 eerder had gezien. haal de hoorns weg en er blijft ook weinig bizon meer over

muv. pulp fiction en I saw the devil ben ik ook niet z'n junkie die alle details moet weten/kennen van een film, consumeren en weer op naar de volgende. kortom keek veel onthoud weinig :D.

even een plaatje gezocht
falkor-plush-04.jpg

Voor een 8 jarige is dit toch gewoon een witte hond?
 

DeletedUser472

Guest
op de franse server denken ze allemaal dat het orcs zijn ben zeer benieuwd
 

DeletedUser472

Guest
is dit een van de wonderen van dat tijdperk of welk soort gebouw is het
 

DeletedUser472

Guest
ik ga er ook niet meer van uit dat het kabouters zijn het kunnen wel Gnomes zijn mischien
 

DeletedUser470

Guest
Daarom dacht ik Kobold haha of Sater
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1143

Guest
:( Ik wilde kabouters. Maar ik ken geen kabouters met zulke slagtanden.
Tenzij t slagtanden zijn van wilde dieren die door de kabouters geslacht zijn.... :confused:
Zal ook wel niet , Elvenar is een lieflijke plaats , geen plek voor slachtingen.
Ik zal wel afscheid moeten nemen van mijn paddestoelendroom :(
 
Gnomes zijn niet zo van de slagtanden, die vind je traditioneel bij Orc en Trol kampen, en in draken en wyvern grotten.

Anders zij het hele evil gemene gnomes, Chaos Gnomes ofzo.
 
Volgens mij de Chinezen, bamboe steigers en die chinezen gebruiken slagtanden (iets met gezondheid of zo) en die tekens op die doeken lijkt ook wel chinees. ;)
 

DeletedUser472

Guest
:( Ik wilde kabouters. Maar ik ken geen kabouters met zulke slagtanden.
Tenzij t slagtanden zijn van wilde dieren die door de kabouters geslacht zijn.... :confused:
Zal ook wel niet , Elvenar is een lieflijke plaats , geen plek voor slachtingen.
Ik zal wel afscheid moeten nemen van mijn paddestoelendroom :(

wie weet onthouden ze dit voor de volgende keer ik hoop het
 

DeletedUser472

Guest
ik verwacht echt in volle gang dat het orcs worden de slagtanden ook in het verleden is vaker gevraagd over orcs ook in november is er een lijst gemaakt met welke rassen er moeten zouden komen nummer 2 was faries en nummer 3 was orcs dus ik ga er in volle gang van uit dat er orcs komen
 
Bovenaan