• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

DeletedUser2975

Guest
Maar wat mij dan het meest verbaasd is dat het hier wel werkt..., verder kun je niemand van je BS bereiken....:eek:
 

DeletedUser2665

Guest
is alleen het spel
iedereen heeft er last van
Juist omdat iedereen er waarschijnlijk last van heeft, lijkt het advies om een supportticket mij aan te maken mij geen al te verstandig advies. A: het werkt niet. B: het levert talloze tickets op.
 

DeletedUser3381

Guest
Ik had trouwens net wel ff verbinding en op 1 werkplaats na op mijn andere account heb ik al mijn fabriekjes weer opgestart, dus zeker voor degenen met actieve betoveringen, blijf wel gewoon proberen :)
 
Mij lukt het ook niet om te spelen dus een ticket aanmaken lukt ook niet. Balen nu ik de bonus heb. Hoop dat het snel opgelost wordt
 

DeletedUser3381

Guest
Ik heb overigens wel een ticket aangemaakt via de app en ook al antwoord.
 

DeletedUser3381

Guest
Iemand bekend of de beta ook last heeft? Kom daar op dit moment ook niet binnen op de browser versie.
 

DeletedUser3590

Guest
1 groot drama, voor het opstarten van je fabrieken moet je wel 10x je pagina verversen
 
Heb weinig andere keuze zolang de app te weinig mogelijkheden biedt.... tenzij jij een betere browser voor op de ipad kan aanraden natuurlijk :)
Er is nog geen browser op de ipad die zonder flash kan werken dus de app is nu nog de enige optie. Maar buiten de OW, mail en kistjes kan de app nu ook zo'n beetje alles
 

DeletedUser1592

Guest
Mensen we hebben het een en ander doorgegeven, Momenteel kunnen wij als support ook alleen maar wachten tot het probleem wordt opgepakt.
 

DeletedUser3381

Guest
Er is nog geen browser op de ipad die zonder flash kan werken dus de app is nu nog de enige optie. Maar buiten de OW, mail en kistjes kan de app nu ook zo'n beetje alles
De puffin browser wel ;) vandaar dat ik die gebruik op mijn iphone en ipad om kp’s in mijn oude wonderen te storten en zoals vandaag gebruik te maken van de verkorte productietijden.
 

DeletedUser3590

Guest
Vind dat Inno deze dag ter compensatie weer opnieuw moet aanbieden en ieder ook maar gelijk 10 betoveringen geven voor de geleden schade.
 

DeletedUser3381

Guest
Mee eens :) sws vind ik 1 dag en dan ook nog op maandag al best bizar.... als het dan ook nog niet naar behoren werkt.... :/
 
Bovenaan