• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

Af en toe krijg ik het volgende venster in beeld (zie afbeelding) Zijn er meer die dat hebben?

upload_2018-6-17_22-8-51.png
 
Mijn netwerk ligt er (te) vaak uit, en ik heb de melding ook gehad (op Chrome). Het lijkt te gebeuren als er gecommuniceerd wordt over gebouwen (bijv werkplaatsen) met de server wat dan niet goed gaat. Een week of wat geleden werden de werkplaatsen dan onbruikbaar (je moest het spel herstarten), nu krijg ik dit scherm, zodat je het nog eens kunt proberen.
 

DeletedUser1592

Guest
Een en ander blijkt te maken te hebben met de aanpassingen die men heeft gedaan ivm de windows 10 update, wat dus kennelijk toch een probleem blijft. Een en ander is wederom gemeld. Er gaan in iedergeval geen goederen, voorraden of kp verloren, en kun je het na de melding nogmaals proberen. Het is uiteraard vervelend, maar er wordt naar een oplossing gezocht.
 

DeletedUser3590

Guest
Kan nagenoeg helemaal niks op de site. Kan niet eens een nieuwe produktie starten. Als dit de hele avond duurt vind ik dat deze dag ter compensatie opnieuw aangeboden moet worden.
Heb er wel betoveringen opstaan waar ik nu niks mee kan en dus zo kwijt raak.
 
Wat is er in vredesnaam aan de hand op de server? Zowel in Chrome, als FF als Opera slaat alles continue vast, de chat laadt niet meer. Het enige dat goed lijkt te werken is de html beta versie. Heel leuk dat die werkt maar het zou nog veel fijner zijn als al het andere ook bleef werken....
 

DeletedUser3381

Guest
Ja het is wel balen, juist op een dag als deze. Ik had vanmiddag al problemen dat ik plotseling niet meer kon inloggen op de app en een paar minuten later ineens weer wel. Momenteel geeft zowel de app als de browserversie bij mij problemen (ik gebruik de puffin browser op mijn tablet). Chat ligt plat, berichten liggen plat, verbinding verdwijnt steeds...
 

DeletedUser2975

Guest
Het gaat weer lekker, krijg je een keer iets leuks....werkt het niet...geen chat, kan mijn fabrieken niet vullen en het spel loopt steeds vast ...:(:mad::oops::rolleyes:o_O. Had mijn betoveringen aanstaan....alles weg. Als het hier zo doorgaat ben ik ook weg. En morgen weer hetzelfde gedoe met een nieuw toernooi ...?????
 

DeletedUser1796

Guest
Ja het is wel balen, juist op een dag als deze. Ik had vanmiddag al problemen dat ik plotseling niet meer kon inloggen op de app en een paar minuten later ineens weer wel. Momenteel geeft zowel de app als de browserversie bij mij problemen (ik gebruik de puffin browser op mijn tablet). Chat ligt plat, berichten liggen plat, verbinding verdwijnt steeds...
Ingrid, puffin raden wij zo en zo niet aan om mee te spelen.
 

DeletedUser3381

Guest
App lukt af en toe wel, alleen waardeloos dat je daar geen productie kan starten, sws super oneerlijk dat je op de app dit voordeeltje niet mee kan pakken en er ook niet op geattendeerd wordt...
 

DeletedUser2975

Guest
Kan nagenoeg helemaal niks op de site. Kan niet eens een nieuwe produktie starten. Als dit de hele avond duurt vind ik dat deze dag ter compensatie opnieuw aangeboden moet worden.
Heb er wel betoveringen opstaan waar ik nu niks mee kan en dus zo kwijt raak.
Ik heb ook mijn betovering ingezet...balen bah. Voor niets gedaan en dan morgen weer een toernooi...ja ja...
 

DeletedUser3381

Guest
Ingrid, puffin raden wij zo en zo niet aan om mee te spelen.

Heb weinig andere keuze zolang de app te weinig mogelijkheden biedt.... tenzij jij een betere browser voor op de ipad kan aanraden natuurlijk :)
 

DeletedUser1592

Guest
Vriendelijk verzoek aan idereen die problemen ervaart een ticket aan te maken! Pas dan kunnen we in accounts kijken.
 
Bovenaan