• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

DeletedUser4019

Guest
Hier precies hetzelfde probleem op Macbook/Safari. blijf hangen op 17/26 terwijl er gisteren niks aan de hand was. Iemand suggesties?
 

DeletedUser2989

Guest
Heb vanochtend ook een ticket naar support gestuurd, nog geen reactie gekregen. Wel ook al gehoord dat het probleem bij meerdere mensen speelt.
 
Ha hier ook niet mogelijk. Gisteravond was halve stad pikzwart en vanaf vanmorgen niet verder dan 17/26. Dan maar op mobiel, blij dat dat wel kan.
 

DeletedUser2989

Guest
Heb net bericht van support gekregen dat het een Mac probleem is. er wordt aan gewerkt. Ze doen een beroep op geduld.
 

DeletedUser2989

Guest
Het is waarschijnlijk een safari probleem. Iemand van mijn BS gaf me de tip om Firefox te downloaden en via Firefox lukt het inderdaad wel om in te loggen. ik heb chrome niet uitgeprobeerd. Misschien lukt die ook. Support noemt het een mac probleem, maar misschien wat ruim geformuleerd.
 
Het lukt me niet het spel in te komen op de laptop ( Mac/safari). Bj het opstarten blijf ik hangen op 17/26. heb resets gedaan van pc en router. Helpt niks. Andere programma en de app werken ok. Ik kreeg gister een paar keer een melding dat ik geen updates zou kunnen ontvangen. Nooit eerder zoiets gehad.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hallo Aerwer, vervelend dat je spel het niet meer doet. Lees even mij voorgaande berichten, misschien heb je daar wat aan. Succes, groeten, LeafErik.
 

Deleted User - 370874

Guest
Helaas is er een probleem met safari en Elvenar.

Voor nu is ons de volgende oplossing gemeld. Helaas zijn de plaatjes in het duits.
Op zich hoeft dit geen probleem te zijn aangezien de menulocaties kan gebruiken.

Flash is het meest stabiel op chrome, en ons eerste advies is dan ook om chrome te gebruiken om elvenar te spelen, dit is bewezen het meest stabiele flash platform.

Mocht je echter te verknocht zijn op safari dan hebben we hierbij de oplossing die ons ter ore is gekomen.
01.png

02.png

03.png
 

DeletedUser4160

Guest
Die Duitse oplossing werkt niet! Ik vind het ook wel heel makkelijk om altijd maar te zeggen "ga met Firefox, of Chrome aan de slag, werkt beter". Ik werk in Safari EN in Chrome met Flash, Chrome werkt wel en Safari komt nog steeds maar tot 17/26. Ik heb al Chrome extra erop gezet voor m'n tweede account, moet ik er dan nu ook nog Firefox op zetten? Alle andere programma's en spelletjes werken wel, dus het probleem komt echt bij jullie vandaan. Gaarne asap oplossing; samen met iedere keer opnieuw moeten opstarten (beide programma's) en de chat die steeds niet werkt, vind ik dit wel erg onaangenaam worden... :-(((((
 

DeletedUser4161

Guest
Evenar blijft bij het opstarten hangen op 17. Kan dus al een paar dagen helemaal niet spelen.
 
Die Duitse oplossing werkt niet! Ik vind het ook wel heel makkelijk om altijd maar te zeggen "ga met Firefox, of Chrome aan de slag, werkt beter". Ik werk in Safari EN in Chrome met Flash, Chrome werkt wel en Safari komt nog steeds maar tot 17/26. Ik heb al Chrome extra erop gezet voor m'n tweede account, moet ik er dan nu ook nog Firefox op zetten? Alle andere programma's en spelletjes werken wel, dus het probleem komt echt bij jullie vandaan. Gaarne asap oplossing; samen met iedere keer opnieuw moeten opstarten (beide programma's) en de chat die steeds niet werkt, vind ik dit wel erg onaangenaam worden... :-(((((

Kan je op de mac commandline opties geven net als op windows?

"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --user-data-dir="C:\temp\sessiex

Als je in de snelkoppeling bij de link naar chrome het rode deel toevoegd creeer je een "nieuwe" chrome sessie, waarbij je "sessiex" elke wilkeurige naam kan geven. en dus oneindig veel verschillende chrome sessies kan starten. zo kan je met chrome meerdere accounts tegelijkertijd bespelen.

Evenar blijft bij het opstarten hangen op 17. Kan dus al een paar dagen helemaal niet spelen.
Je kan in de berichten eerder zien dat er een probleem is met safari browser.
Chrome of Firefox hebben dit probleem niet. dus het gebruiken van 1 van deze 2 browsers ipv safari lost het probleem op.
 

DeletedUser4161

Guest
Ik heb nooit dit probleem met Safari gehad. Ik heb ook niets aan mijn instellingen veranderd. Probleem lijkt mij dus niet met Safari te maken te hebben,
maar eerder met een update.
 

Deleted User - 370874

Guest
Een korte update betreffende het probleem met de webbrowser Safari:

We hebben zojuist doorgekregen dat het probleem met safari waarschijnlijk in de volgende update (donderdag) en anders in update 1.73 wordt opgelost!"
 
k heb nooit dit probleem met Safari gehad. Ik heb ook niets aan mijn instellingen veranderd. Probleem lijkt mij dus niet met Safari te maken te hebben,
maar eerder met een update.
het probleem na de update speelt alleen met safari, niet bij andere browsers, en ook niet alle browsers zijn gelijk, de code die INNO aan de browsers aanbied is wel gelijk voor alle browsers. Hierdoor komt nu een bug in safari naar boven. Helaas gaat safari geen update doen om het probleem voor INNO op te lossen, dus INNO zal voor safari een iets aangepaste versie moeten maken (en dan hopen dat de andere browsers niet op tilt slaan)
 

DeletedUser1888

Guest
Ik zit met het volgende probleem:
- Speel ik met Mozilla Firefox, dan loopt het spel vast als ik andermans stadjes bezoek en zo kan ik geen burenhulp verlenen. (Naar de wereldkaart en kennisboom gaan, is geen probleem.)
- Speel ik met Microsoft Edge, dan is stadjes bezoeken geen probleem, maar wordt het mij schier onmogelijk gemaakt berichten te schrijven, of dit nu in de post is of op de chat, omdat er een heel lange vertraging op zit.

Dit betekent dus dat ik steeds van de een naar de ander moet overstappen en dat betekent steeds opnieuw inloggen, want zodra ik in de een opstart, wordt de ander afgesloten.

Ik begrijp uit de verhalen dat ik nog geluk hebt, want sommigen kunnen helemaal niet spelen, maar het blijft toch vervelend.
Heeft iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit met het volgende probleem:
- Speel ik met Mozilla Firefox, dan loopt het spel vast als ik andermans stadjes bezoek en zo kan ik geen burenhulp verlenen. (Naar de wereldkaart en kennisboom gaan, is geen probleem.)
- Speel ik met Microsoft Edge, dan wordt het mij schier onmogelijk gemaakt berichten te schrijven, of dit nu in de post is of op de chat, omdat er een heel lange vertraging op zit.

Dit betekent dus dat ik steeds van de een naar de ander moet overstappen en dat betekent steeds opnieuw inloggen, want zodra ik in de een opstart, wordt de ander afgesloten.

Ik begrijp uit de verhalen dat ik nog geluk hebt, want sommigen kunnen helemaal niet spelen, maar het blijft toch vervelend.
Heeft iemand een oplossing?
Chrome gebruiken....
 
Bovenaan