• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

DeletedUser1888

Guest
Chrome gebruiken....

Nu heb ik met veel moeite Chrome weten te installeren, blijkt deze hetzelfde euvel te hebben als Firefox. >:-(
Iemand een beter idee? En alsjeblieft niet nóg een andere browser installeren.
 

DeletedUser2989

Guest
Nu heb ik met veel moeite Chrome weten te installeren, blijkt deze hetzelfde euvel te hebben als Firefox. >:-(
Iemand een beter idee? En alsjeblieft niet nóg een andere browser installeren.
Fili, ik weet niet of dit je helpt; zodra ik ergens vastzit of als het spelen traag wordt, wis ik mijn geschiedenis. Ook ligt het soms aan mijn serververbinding. In het weekend b.v. heb ik altijd meer traagheid. Ik switch dan continue tussen een 5g serververbinding en een gewone. Dat helpt aanzienlijk. Ik heb nu met Firefox niet meer het probleem dat ik met safari had dat ik niet kon inloggen, maar moet wel elke dag mijn geschiedenis wissen. Op google kun je hulp vinden hoe je je serververbinding kunt verbeteren, is met mac gratis en makkelijk te installeren.
 

DeletedUser

Guest
Nu heb ik met veel moeite Chrome weten te installeren, blijkt deze hetzelfde euvel te hebben als Firefox. >:-(
Iemand een beter idee? En alsjeblieft niet nóg een andere browser installeren.
Hoeveel geheugen heeft jouw computer & welk OS ? Klink namelijk meer als een geheugen probleem, bij bezoeken van andermans stadje loopt de boel al snel vol. Wat gebeurd er als je overschakelt naar HMTL5 versie van het spel i.p.v. Flash (of andersom als die nu al op HTML5 staat).
 
Nu heb ik met veel moeite Chrome weten te installeren, blijkt deze hetzelfde euvel te hebben als Firefox. >:-(
Iemand een beter idee? En alsjeblieft niet nóg een andere browser installeren.

Hoeveel geheugen heeft jouw computer & welk OS ? Klink namelijk meer als een geheugen probleem, bij bezoeken van andermans stadje loopt de boel al snel vol. Wat gebeurd er als je overschakelt naar HMTL5 versie van het spel i.p.v. Flash (of andersom als die nu al op HTML5 staat).
Ik vind dit niet z'n gek idee. het is inderdaad zo dat juist op die momenten het geheugen een piek vertoont.

Echter zou ik eens kijken naar de ruimte of de harde schijf, als dit slechts enkele GB is zou het wel eens een page file probleem kunnen zijn.

Ik begrijp dat het eerst wel werkte en nu niet meer. en tenzij er een geheugen module kapot is gegaan lijkt me dat de 2de potentiele bron van geheugen problemen.
 

DeletedUser1888

Guest
Dank voor jullie tips! Ik ga ermee aan de slag. Het blijk in elk geval af en toe, want soms kan ik wel verder.
Geen idee wat HTML5 is, maar ik ga mij erin verdiepen.
 

DeletedUser

Guest
...Geen idee wat HTML5 is, maar ik ga mij erin verdiepen.
Onder Opties
upload_2019-2-9_20-14-16.png


upload_2019-2-9_20-14-50.png
 
HTML5 werkt enkel op chrome en opera browsers, op de andere browsers gebruikt elvenar standaard de flashversie ook al staat HTML5 aangevinkt. dit omdat die browsers nog niet worden ondersteund.
 

DeletedUser

Guest
HTML5 werkt enkel op chrome en opera browsers, op de andere browsers gebruikt elvenar standaard de flashversie ook al staat HTML5 aangevinkt. dit omdat die browsers nog niet worden ondersteund.
In Firefox wordt ook alweer een tijdje HTML5 ondersteund hoor.
 

DeletedUser2989

Guest
Mac/Firefox liep goed na het safari probleem en nou krijg ik vandaag via Firefox het schermpje; verbindingsprobleem, geen updates mogelijk.......met het safariprobleem een paar weken geleden begon het ook zo. Kan ik nou morgen na de update via Firefox niet inloggen?
 
Bovenaan