• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

DeletedUser572

Guest
Sorry allemaal maar Wizard heeft natuurlijk gelijk. Je kan gewoon IP-adressen filteren maar ik was al een stap verder waarbij je na het filteren adv het IP-adres persoonsgegevens probeert te achterhalen en dan treed de wet algemene verordening gegevensbescherming in werking en zal je idd eerst een gerechtelijk bevel nodig hebben. je kan natuurlijk ook je IP-adres hidden met speciale software waardoor het niet meer te filteren is en ik kan mij voorstellen dat de grote bedriegers hier in Elvenar dit trucje ook wel door hebben. Tip: wil je veilig mail versturen neem dan gmail dan wordt je IP-adres niet meegestuurd!
Tja, maar google verkoopt al je data. Dus ben je dan beter af?

Zelf gaf ik nooit om de push accounts, nog steeds niet veel eigenlijk. Maar ik zie wel dat het irritant is. Ik zou graag actie van het team zien.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf zou toch is hopen dat stiekem een van de moderators gewoon even de reden vertelt waarom ze niet worden gestraft want elke keer support sturen en er niks aan gedaan wordt is ook niet leuk zonder te weten waarom er nou niks aan gedaan wordt, en ja natuurlijk privacy wet maar het blijft toch erg jammer dat wij als spelers niks er over te horen krijgen.
 

DeletedUser2114

Guest
ik zelf zou toch is hopen dat stiekem een van de moderators gewoon even de reden vertelt waarom ze niet worden gestraft want elke keer support sturen en er niks aan gedaan wordt is ook niet leuk zonder te weten waarom er nou niks aan gedaan wordt, en ja natuurlijk privacy wet maar het blijft toch erg jammer dat wij als spelers niks er over te horen krijgen.
Er wordt niks tegen gedaan, omdat het officieel niet tegen de regels is. En de 50 accounts worden trouwens wel door 50 verschillende personen gespeeld, niet door 1 ;)
 
Er wordt niks tegen gedaan, omdat het officieel niet tegen de regels is. En de 50 accounts worden trouwens wel door 50 verschillende personen gespeeld, niet door 1 ;)
Zou wel eens heel goed kunnen... dat we denken dat er daar iets mis is, maar het helemaal ok is. Maar jammergenoeg weten we dat ook niet dankzij de privacyregels, dus kunnen we alleen maar ons blijven (onterecht) boos maken.

Misschien moeten we nog eens allemaal naar FROZEN kijken; .... laat het los ....
 

DeletedUser472

Guest
Zou wel eens heel goed kunnen... dat we denken dat er daar iets mis is, maar het helemaal ok is. Maar jammergenoeg weten we dat ook niet dankzij de privacyregels, dus kunnen we alleen maar ons blijven (onterecht) boos maken.

Misschien moeten we nog eens allemaal naar FROZEN kijken; .... laat het los ....

het blijft fout ik betwijfel of er werkelijk 50 mensen zijn die heel aardig zijn en allemaal zelfde stad hebben en allemaal bij een persoon doneren
 

DeletedUser1592

Guest
ik zelf zou toch is hopen dat stiekem een van de moderators gewoon even de reden vertelt waarom ze niet worden gestraft want elke keer support sturen en er niks aan gedaan wordt is ook niet leuk zonder te weten waarom er nou niks aan gedaan wordt, en ja natuurlijk privacy wet maar het blijft toch erg jammer dat wij als spelers niks er over te horen krijgen.
Je weet welk bericht je krijgt als je een melding doet. Dus nee hopen dat een moderator toch iets verteld zal bij hopen blijven, aangezien een moderator ook geen regels mag overtreden ;)
 

DeletedUser472

Guest
Je weet welk bericht je krijgt als je een melding doet. Dus nee hopen dat een moderator toch iets verteld zal bij hopen blijven, aangezien een moderator ook geen regels mag overtreden ;)

dat weet ik maar al te goed krijg er veel
ik snap uiteraard dat een mod dit niet zal doen maar stiekem hoop ik toch dat een stoute moderator in ons midden zit die met een verhaal komt
 

DeletedUser2386

Guest
En de 50 accounts worden trouwens wel door 50 verschillende personen gespeeld, niet door 1 ;)

Dus we moeten maar geloven dat dit daadwerkelijk 50 "verschillende" spelers zijn, die vervolgens toevallig allemaal hun stadje precies hetzelfde inrichten en toevallig allemaal in dezelfde BS terecht komen.. Dezelfde BS waar tijdens een toernooi toevallig een aantal grote spelers naartoe verhuizen. Goederen en KP worden allemaal toevallig doorgeschoven en er is uiteraard geen kwade bedoeling in het spel ;)

Zelfs als er 50 verschillende IP-adressen achter zitten, dan zegt dit nog niks. De Piratenbaai functioneert al jaren via proxy's, maar daar zitten ook niet honderden verschillende personen achter.

Alleen aankaarten dat het niet tegen de regels is en het daarbij laten, haalt de frustratie bij de overige spelers niet weg. De enige voldoening die ik uit deze situatie kan halen, is wanneer ik bewust deze stadjes oversla als ik een rondje burenhulp over de wereldkaart maak. Nog liever had ik er een gestopte speler zitten, waar ik dan tenminste nog munten aan verdien als ik langsga.

Aan het einde van de dag zal Inno wel meer verdienen aan deze spelers, dan aan de klagers hier. Geld stinkt niet, maar de gebruikte constructies wat mij betreft wel.

Zou wel eens heel goed kunnen... dat we denken dat er daar iets mis is, maar het helemaal ok is.

Juist dan is het belangrijk om overtuigend uit te leggen dat het helemaal ok is, maar daar is ook geen sprake van. Het blijft bij een mededeling en iedere keer als er daarna over gepraat wordt, komt er binnen no-time een slotje op het draadje om maar geen discussie te hoeven voeren..
 

DeletedUser472

Guest
Juist dan is het belangrijk om overtuigend uit te leggen dat het helemaal ok is, maar daar is ook geen sprake van. Het blijft bij een mededeling en iedere keer als er daarna over gepraat wordt, komt er binnen no-time een slotje op het draadje om maar geen discussie te hoeven voeren..

dit komt omdat de moderators niks mogen zeggen over de uitslag daar kunnen ze helaas niks aan doen maar zo als zij hebben gezegd in het geval je iets hebt gemeld en je ziet daarna niks gebeuren bij de spelers dan is het oké
 

DeletedUser2386

Guest
dan is het oké

Ik snap heel goed dat ze niks mogen zeggen over de uitslag van hun toetsing en ik snap ook dat ze niks kunnen zeggen over het proces van toetsen.

Wat ik bedoel aan te kaarten, is dat de "vage" uitspraken en schijn van gedogen, alleen maar bijdragen aan het onbegrip en de frustratie van andere spelers. Het feit dat een stadje "oké" wordt bevonden, wil nog niet zeggen dat ik (of andere spelers) het ook "oké" vind(en).

Ik heb namelijk de grootste moeite om mijn OW's gevuld te krijgen en tegelijkertijd wat vooruit te gaan in mijn onderzoeksboom. Ik moet keihard mijn best doen om aan genoeg troepen, goederen en voorraden te komen om een toernooi of event af te ronden. Die moeite hoort bij het spel, maar wordt nu door mazen in de spelregels weggenomen. Ik vind het dan te makkelijk om te zeggen dat iets oké is, volgens mij moet er dan nog eens goed naar de regels gekeken worden.

Dit onbegrip, de frustratie en het opzichtige gedogen, zullen, zoals dit topic ook aangeeft, er aan bijdragen dat alleen maar meer spelers aan deze constructies beginnen. Er zullen reacties bijven komen, dan wel van spelers die hetzelfde gaan doen, dan wel van spelers die hier erover komen klagen. Dat vind ik jammer.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap heel goed dat ze niks mogen zeggen over de uitslag van hun toetsing en ik snap ook dat ze niks kunnen zeggen over het proces van toetsen.

Wat ik bedoel aan te kaarten, is dat de "vage" uitspraken en schijn van gedogen, alleen maar bijdragen aan het onbegrip en de frustratie van andere spelers. Het feit dat een stadje "oké" wordt bevonden, wil nog niet zeggen dat ik (of andere spelers) het ook "oké" vind(en).

Ik heb namelijk de grootste moeite om mijn OW's gevuld te krijgen en tegelijkertijd wat vooruit te gaan in mijn onderzoeksboom. Ik moet keihard mijn best doen om aan genoeg troepen, goederen en voorraden te komen om een toernooi of event af te ronden. Die moeite hoort bij het spel, maar wordt nu door mazen in de spelregels weggenomen. Ik vind het dan te makkelijk om te zeggen dat iets oké is, volgens mij moet er dan nog eens goed naar de regels gekeken worden.

Dit onbegrip, de frustratie en het opzichtige gedogen, zullen, zoals dit topic ook aangeeft, er aan bijdragen dat alleen maar meer spelers aan deze constructies beginnen. Er zullen reacties bijven komen, dan wel van spelers die hetzelfde gaan doen, dan wel van spelers die hier erover komen klagen. Dat vind ik jammer.

@brks Mee eens. Ik hoef niet perse te weten, wat de uitslag van een individuele toetsing is. Wat ik wel heel graag zou willen zien, is dat de spelregels duidelijkheid gaan geven en aangepast worden om misbruik van de vaagheid in de spelregels aan te pakken. Want zolang de spelregels over bijv. extreme toernooistadjes, wekelijks bs-hoppen voor toernooien, etc. etc. vaag blijven, zal de frustratie alleen maar verder toenemen.
 
Ik neem aan dat je met BS hoppen het aangegeven voorbeeld in dit topic bedoeld?

Zodra een leeuw niet kan meedoen met de toernooien geven wij een Oranje Welp de kans om op zijn plek mee te doen voor een beperkte periode. (al hebben we nu zoveel vakantiegangers dat er niet voldoende spelers zijn voor het uitwisselingsprogramma)
Ook hebben wij 1 plek gereserveerd voor een groep welpen die op die plek rouleren.

Ik zie niet in waarom dit een probleem zou zijn of niet zou mogen. het is voor hun ook een manier om een keer mee te doen voor 10 kistjes.
Ik heb ook wel eens een verzoek maar niet ingewilligd gehad vanuit andere gildes of ze niet een keer een week mee mochten doen.
 

DeletedUser572

Guest
Dus we moeten maar geloven dat dit daadwerkelijk 50 "verschillende" spelers zijn, die vervolgens toevallig allemaal hun stadje precies hetzelfde inrichten en toevallig allemaal in dezelfde BS terecht komen.. Dezelfde BS waar tijdens een toernooi toevallig een aantal grote spelers naartoe verhuizen. Goederen en KP worden allemaal toevallig doorgeschoven en er is uiteraard geen kwade bedoeling in het spel ;)

Zelfs als er 50 verschillende IP-adressen achter zitten, dan zegt dit nog niks. De Piratenbaai functioneert al jaren via proxy's, maar daar zitten ook niet honderden verschillende personen achter.

Alleen aankaarten dat het niet tegen de regels is en het daarbij laten, haalt de frustratie bij de overige spelers niet weg. De enige voldoening die ik uit deze situatie kan halen, is wanneer ik bewust deze stadjes oversla als ik een rondje burenhulp over de wereldkaart maak. Nog liever had ik er een gestopte speler zitten, waar ik dan tenminste nog munten aan verdien als ik langsga.

Aan het einde van de dag zal Inno wel meer verdienen aan deze spelers, dan aan de klagers hier. Geld stinkt niet, maar de gebruikte constructies wat mij betreft wel.



Juist dan is het belangrijk om overtuigend uit te leggen dat het helemaal ok is, maar daar is ook geen sprake van. Het blijft bij een mededeling en iedere keer als er daarna over gepraat wordt, komt er binnen no-time een slotje op het draadje om maar geen discussie te hoeven voeren..
Met programmas als elvenarchitect en forums zoals deze (maar niet deze) is het heel goed mogelijk dat ze allemaal dezelfde stad bouwen. Ze zullen het immers onderling bespreken en afkijken en vergeet niet dat ze kunnen 'leren' van elke wereld die het toe laat. Meestal worden dit soort dingen niet zelf verzonnen.
 

DeletedUser2386

Guest
Of het nou wordt besproken, is afgekeken of allemaal door dezelfde wordt gedaan, maakt me verder niet uit. Het feit dat de regels blijkbaar toestaan dat er constructies ontstaan die het speelveld scheef trekken, geeft aan dat de regels niet kloppen.

Dat dia's voor scheefheid zorgen, daar kan ik mee leven. Ik snap dat Inno een bedrijf is dat winst moet genereren. Dat hun eigen regels rare constructies toestaan die voor veel meer scheefheid zorgen, daar heb ik wel problemen mee.

Edit: ergens hoop ik dat door deze constructies belachelijk veel blauwdrukken gewonnen worden, zodat de verkoop van dia's terugloopt. Eens kijken hoe snel het dan aangepakt wordt ;)
 

DeletedUser472

Guest
Met programmas als elvenarchitect en forums zoals deze (maar niet deze) is het heel goed mogelijk dat ze allemaal dezelfde stad bouwen.

ik geloof toch niet dat mensen exact de zelfde steden maken ongeacht elvenarchitect of forums is toch niks aan binnen een bs plus de meeste steden er van komen niet heel ver
 

DeletedUser1849

Guest
dit komt omdat de moderators niks mogen zeggen over de uitslag daar kunnen ze helaas niks aan doen maar zo als zij hebben gezegd in het geval je iets hebt gemeld en je ziet daarna niks gebeuren bij de spelers dan is het oké
Naast dat de moderatoren het niet horen te doen, hoeven ze het van mijn part ook niet te doen. In het originele bericht van Crazy Wizard wordt duidelijk uitgelegd dat er iets heel erg niet goed zit, dat er een opeenstapeling is van onwaarschijnlijkheden. Natuurlijk willen we dat het Elvenar team zijn beslissing heroverweegt, omdat we geloven dat er genoeg aanwijzingen zijn om de zaak rond te krijgen.
 

DeletedUser472

Guest
even complimenten aan iedereen dat dit topic nog niet is verwijdert vind het erg fijn dat we over dit onderwerp kunnen praten zonder dat het topic weer wordt gesloten hoop dat het zo blijft
 
Bovenaan