• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

ik ben het bijna helemaal mee eens met crazy bericht hier op toernooi vlak is het onmogelijk op nog mee te draaien in de top 100 maar een ding vind ik toch niet kunnen


ik vind persoonlijk een redelijke stommen regel omdat andere het doen moet/mag jij het ook doen. natuurlijk mag dit niet ik zelf ben een van de grootste tegenstanders van pushen en mensen wil je dat een probleem stopt zorg er maar eerst voor dat je het zelf niet doet anders zal een probleem nooit stoppen en dit is niet enkel bij pushen elk probleem dat er op de wereld is kan je alleen oplossen als je je zelf kan veranderen en het niet meer te doen.

nu doen zo veel mensen het je kan de reden omdat andere het doen niet gebruiken het blijft fout dus vind altijd best jammer dat we het houden op de grootste push gebruikers. straf iedereen die de regels heeft overtreden of niemand het blijft fout ongeacht de situatie.

Ik zal het even in een RL situatie gieten.

Als er straks een wielrenner met een electromotor in het peleton rijd en die rijd iedereen natuurlijkerwijs het snot voor de ogen.
Je meld het, je wijst de fiets aan, in de regels van de UCI staat duidelijk dat je geen electromotor in je fiets mag hebben maar het antwoord van de UCI is dat er met die fiets met electromotor helemaal niets mis is en wat de speler doet is geoorloofd. (dit is dus wat er in oktober gebeurde he)

Wat moet je dan doen, natuurlijk stappen er meer wielrenners op z'n fiets en ondanks al je energie en talent word je er elke dag met 3 uur achterstand afgereden? Wat moet je als wielrenner dan doen?
Lekker door blijven sukkelen 3 uur achter de anderen?

Je wordt als "eerlijke" wielrenner dus gedwongen ook op die electrofiets te stappen (speelveld weer gelijk) of te stoppen met je (top)sport.
tenminste als je competitief bent ingesteld, als je lekker dagelijks 60km wilt fietsen met 15km/h en de omgeving wilt zien heb je nergens last van en vraag je je misschien af waar die wielrenners zich zo druk om maken.
 

DeletedUser472

Guest
het blijft een feit dat het onjuist is en als je meedoet blijft het fout als je het juiste doet zal je beloond worden mischien niet vandaag mischien niet morgen maar er komt een dag dat iedereen die fout zat zal worden gestraft en dan zal je zien dat jij het juiste hebt gedaan en niet ben gaan meelopen
 
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje een zielige bedoening dit. Tientallen stadjes maken, uren per dag erin steken, voor wat? Een paar plaatsjes hoger op een of andere ranglijst? Dan moet er als persoon toch iets mis met je zijn. Hebben die mensen geen leven ofzo?
Eigenlijk moet je gewoon medelijden met ze hebben.

Erbij vermelden: Dit is uiteraard niet bedoeld voor de spelers die veel en eerlijk spelen. Het is best een verslavend spel; Ikzelf speel het ongeveer een uurtje per dag en vind het gewoon leuk om mijn stadje te zien groeien en het er leuk uit te laten zien. Gevechten vind ik ook erg leuk om te doen.
Maar deze valsspelerij is gewoon belachelijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
Het zou toch niet zon probleem moeten zijn om de boel te filteren op ip adres en ze gewoon te kicken....

waarschijnlijk kijkt support hier ook naar alleen moeten zij bepalen of het pushen is of extra account en voor hun is het de extra accounts elke keer
plus wat ook sommige mensen doen is met bijvoorbeeld een groepje van weet ik hoeveel samen werken stel je doet het in een groep van 5 mensen doet iedereen 5 accounts laten samen in een bs doet allemaal toernooi 75 kp extra krijg je hierdoor en dan niet aan jezelf doneren maar aan een andere in de groep zo lijkt het als niet pushen maar technisch gezien is het zelfde want uiteindelijk krijg je toch weer evenveel kp terug als je hebt gekregen
 

DeletedUser2080

Guest
waarschijnlijk kijkt support hier ook naar alleen moeten zij bepalen of het pushen is of extra account en voor hun is het de extra accounts elke keer
plus wat ook sommige mensen doen is met bijvoorbeeld een groepje van weet ik hoeveel samen werken stel je doet het in een groep van 5 mensen doet iedereen 5 accounts laten samen in een bs doet allemaal toernooi 75 kp extra krijg je hierdoor en dan niet aan jezelf doneren maar aan een andere in de groep zo lijkt het als niet pushen maar technisch gezien is het zelfde want uiteindelijk krijg je toch weer evenveel kp terug als je hebt gekregen
ik geloof inderdaad dat dit gebeurd ja... en inmiddels heb ik ook in die picture wie dat doet :( blijf het een zielig gedoetje vinden. zoooooo sneu ;)
 

DeletedUser2414

Guest
Snap de naam van die bs waar ze toernooi accounts in het weekend stallen ook niet helemaal,
oplichtersoord zou veel beter passen.
 

DeletedUser298

Guest
De discussie over KP pushen in de wonderen, is er al sinds de wonderen ingevoerd zijn begin november 2015.
De reactie hierop van de mods was dat het niet erg was omdat je toch geen rankingpunten kreeg voor de wonderen.

De oplossing voor dit probleem is dan ook heel simpel, we halen de rankingpunten voor de wonderen gewoon weer weg.
En dan ook even het toernooi opsplitsen in vechten en onderhandelen, met beide 500 rankingpunten beloning voor plek 1
 

DeletedUser472

Guest
De oplossing voor dit probleem is dan ook heel simpel, we halen de rankingpunten voor de wonderen gewoon weer weg.
zou op zich geen slecht idee vinden maar toch de bonus die erbij zitten is ook heel hoog dit maakt het dan weer waard

En dan ook even het toernooi opsplitsen in vechten en onderhandelen, met beide 500 rankingpunten beloning voor plek 1

dit gaat nooit gebeuren ik zelf doe allebei handelen en vechten wat ben ik dan
 

DeletedUser1327

Guest
@CrazyWizard: Misschien moet je wel die 50 namen eens gaan publiceren op dit forum of op jouw geweldige website (en dan niet afvragen of dit wel past binnen de forumregels). Het moet inderdaad een keer afgelopen zijn! Zodra die namen bekend zijn, moet iedereen dezelfde ticket bij support indienen..... worden ze knettergek!

hoi ik begrijp de reactie maar ik weet niet wat er wordt bedoeld met het ticket indienen bij de support. wat willen jullie dan dat wij doen?
 

DeletedUser

Guest
hoi ik begrijp de reactie maar ik weet niet wat er wordt bedoeld met het ticket indienen bij de support. wat willen jullie dan dat wij doen?

@hindoe
1) Op vraagtekentje bij het tandwieltje klikken
Support.jpg

2) Dat opent een nieuw scherm, daar op "Contacteer ons" klikken
3) Dan in het menu bij Categorie "Overtreding van regels" kiezen
Support2.jpg

4) en bij spelersnaam de namen van die spelers waarvan je vind dat die de regels overtreden. Deze namen moet je stuk voor stuk toevoegen. Dus naam intypen, op "toevoegen" klikken, volgende naam intypen

support3.jpg
 

DeletedUser1849

Guest
Je zou iemand bijna een 10 geven voor de moeite dat je met 50 accounts speelt, maar als je het moraal wilt becijferen dan wordt het toch een ander verhaal. Bedankt CW dat je het nog eens onder de aandacht brengt.
 

DeletedUser472

Guest
Je zou iemand bijna een 10 geven voor de moeite dat je met 50 accounts speelt, maar als je het moraal wilt becijferen dan wordt het toch een ander verhaal. Bedankt CW dat je het nog eens onder de aandacht brengt.

ik zelf vind het ook best knap hoe kan je 50 accounts bij houden als je elke al 3 min speelt elke dag zit je toch al op 2,5 uur non stop elvenar spelen zonder pauze ofzo iets en 3 min werk voor een account is al heel weinig maar om even te laten zien dat het echt veel werk is
 
Je wordt er moedeloos van. Aan alle kanten worden regels overtreden wat voor iedereen zichtbaar is maar ze doen net of hun neus bloed.
Zo zijn er nog wel meer zaken op te noemen maar als je dat zou doen denk ik dat het forum of tilt gaat want zoveel informatie zal die niet aan kunnen.

En dan vinden ze het gek dat zoveel mensen er mee stoppen!! Ik en nog heel veel andere weten wel hoe het komt!!
 

DeletedUser1849

Guest
In Duitsland is dit wel toegestaan, hier delen ze ook al boetes uit als je films of muziek download. In Nederland mag dit niet.
Wet op privacy!
Wat bedoel je precies? Dat je in Nederland niet mag (of kan) filteren op IP-adres?
 

DeletedUser973

Guest
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje een zielige bedoening dit. Tientallen stadjes maken, uren per dag erin steken, voor wat? Een paar plaatsjes hoger op een of andere ranglijst? Dan moet er als persoon toch iets mis met je zijn. Hebben die mensen geen leven ofzo?
Eigenlijk moet je gewoon medelijden met ze hebben.

Erbij vermelden: Dit is uiteraard niet bedoeld voor de spelers die veel en eerlijk spelen. Het is best een verslavend spel; Ikzelf speel het ongeveer een uurtje per dag en vind het gewoon leuk om mijn stadje te zien groeien en het er leuk uit te laten zien. Gevechten vind ik ook erg leuk om te doen.
Maar deze valsspelerij is gewoon belachelijk.
Helemaal mee eens. Ik wil er enkel mee zeggen dat die ranking mij geen moer interesseert en ook geen moeite doe om er in te stijgen. Mijn stad opbouwen en snel groeien is mijn liefhebberij. Zo stijg je ook, maar aan zij met hun push accounts kan je nooit tippen.
Ik zelf vind ook dat wanneer je bijna dag en nacht moet bezig zijn om dat allemaal te klaren, het niet meer een verslaving is maar een uit de hand gelopen passie, tegen het maniakale af.

Ook dat nog even: in mijn vroeger accounts waren er heel veel spelers die nooit één cent hadden uitgegeven en het ook nooit zouden doen. Op vakantie gaan, terrasjes doen, gaan biljarten tegen 25/50 euro op een avond moet dan wel kunnen. Daar krijg ik dus de wubbes van. Elvenar is geen liefdadigheidsinstelling die ons zo maar gratis laat spelen. Te begrijpen dat ze op zoek gaan naar geld en er ook alles voor zullen doen. Trouwens, als niemand iets zou uitgeven bestaat het spel morgen niet meer. Heel elvenar is scheef en krom dat het niet mooi meer is, en daar hebben heel wat spelers mede schuld aan.
 
Mag je echt wel hoor. wat denk je dat IP geolocatie restrictie is?
Iemand zijn priveadress verkrijgen aan de hand van een ip adres is iets dat niet makkelijk is en waar je normaal door de provider voor wordt doorgestuurd naar de rechter.. maar je mag gewoon ip filters inzetten hoor. helemaal niets mis mee. heeft ook niets met privacy te maken.

Sorry allemaal maar Wizard heeft natuurlijk gelijk. Je kan gewoon IP-adressen filteren maar ik was al een stap verder waarbij je na het filteren adv het IP-adres persoonsgegevens probeert te achterhalen en dan treed de wet algemene verordening gegevensbescherming in werking en zal je idd eerst een gerechtelijk bevel nodig hebben. je kan natuurlijk ook je IP-adres hidden met speciale software waardoor het niet meer te filteren is en ik kan mij voorstellen dat de grote bedriegers hier in Elvenar dit trucje ook wel door hebben. Tip: wil je veilig mail versturen neem dan gmail dan wordt je IP-adres niet meegestuurd!
 
Bovenaan