• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude Wonderen: wat zijn de beste oude wonderen

DeletedUser

Guest
@CrazyWizard Ik begrijp niet hoe jij aan ±20-30 runes per week kunt komen. En zeker niet elke week

Ik doe iedere week zeker 6 provincies t/m lvl 4, maar kom toch echt niet verder dan 3 runes! (1tje in ronde 3 en 2 in ronde 4)
Provincies verkennen duurt bij mij 3 dagen, dus dat zijn ook maar 2 runes

Ik doneer veel bij mijn bs-leden maar doordat het steeds langer duurt voordat een OW gevuld is, kom ik toch echt niet aan 5 runes (hooguit 2)
De runes uit de kistjes van de toernooien zijn er bij ons maar 1tje, alhoewel ik hoop dat we ooit het 5de kistje gaan halen voor 2 extra runes.

Dus optelsommetje: 3+2+2+1 = 8 runes per week! En dan zijn het meestal nog runes waar ik er al teveel van heb, dus ik kan ze ook niet gebruiken als scherven
 

DeletedUser1143

Guest
Ik doe iedere week zeker 6 provincies t/m lvl 4, maar kom toch echt niet verder dan 3 runes! (1tje in ronde 3 en 2 in ronde 4)

hij zegt minimaal 4 tot ronde 4 maar meestal zijn het er meer en ook ronde 6 geeft runes. Ik haal ook bijlange die 20 runes niet hoor.

k doneer veel bij mijn bs-leden maar doordat het steeds langer duurt voordat een OW gevuld is,

Maar de wonderen vullen loopt bij ons inde bs momenteel wel erg goed , dus daar komen dan wel runes vandaan , hoewel ze wel verdeeld zijn over de verschillende bs leden.

De runes uit de kistjes van de toernooien zijn er bij ons maar 1tje, alhoewel ik hoop dat we ooit het 5de kistje gaan halen voor 2 extra runes.

en toernooi loopt bij ons ook lekker en dat scheelt ook veel , zowel met kp wat je krijgt ( vullen van wonderen) als de runes die je krijgt.

t is een beetje een circeltje , als het 1 lekker loopt , dan loopt de rest ook lekker.

Ik snap dat toernooien niet voor iedereen is weggelegd , dus dan zou je kunnen proberen in de redelijk makkelijke toernooien ( vraag me nu niet welke dit zijn , daar kunnen anderen misschien antwoord op geven , maar ik weet dat ze er zijn) met zijn allen mee te doen om iets verder in de kistjes te komen en de overige weken je troepen te trainen voor die redelijke makkelijke .

Edit : hou er wel rekening mee dat t niet om veel provincies gaat maar om de hoeveelheid rondes die je doet.
 

DeletedUser

Guest
hij zegt minimaal 4 tot ronde 4 maar meestal zijn het er meer en ook ronde 6 geeft runes. Ik haal ook bijlange die 20 runes niet hoor.
[...]
Ik snap dat toernooien niet voor iedereen is weggelegd , dus dan zou je kunnen proberen in de redelijk makkelijke toernooien ( vraag me nu niet welke dit zijn , daar kunnen anderen misschien antwoord op geven , maar ik weet dat ze er zijn) met zijn allen mee te doen om iets verder in de kistjes te komen en de overige weken je troepen te trainen voor die redelijke makkelijke .

Edit : hou er wel rekening mee dat t niet om veel provincies gaat maar om de hoeveelheid rondes die je doet.

Tja ronde 6 heb ik nog nooit gehaald, niet vanwege de moeilijkheidsgraad maar vanwege de tijden. Ronde 5 lukt soms wel qua tijd, maar 6 is voor mij domweg niet haalbaar. Vind het daarom wel extra frustrerend dat je in ronde 5 bagger als beloning krijgt, alleen relikwieën waar ik er meer dan genoeg van heb :(

Helaas is de animo voor toernooien in onze bs erg laag, omdat de meeste leden een hekel aan vechten hebben. Wij zijn een bs die vooral bezig is met citybuilding dus dat zal niet snel veranderen denk ik. Ik ben zelf ook geen fan van de toernooien, zie het meer als een noodzakelijk klusje om aan wat extra kps te komen en toch een paar runes.
 

DeletedUser1143

Guest
Tja ronde 6 heb ik nog nooit gehaald, niet vanwege de moeilijkheidsgraad maar vanwege de tijden. Ronde 5 lukt soms wel qua tijd, maar 6 is voor mij domweg niet haalbaar. Vind het daarom wel extra frustrerend dat je in ronde 5 bagger als beloning krijgt, alleen relikwieën waar ik er meer dan genoeg van heb :(

Helaas is de animo voor toernooien in onze bs erg laag, omdat de meeste leden een hekel aan vechten hebben. Wij zijn een bs die vooral bezig is met citybuilding dus dat zal niet snel veranderen denk ik. Ik ben zelf ook geen fan van de toernooien, zie het meer als een noodzakelijk klusje om aan wat extra kps te komen en toch een paar runes.

Ronde 6 is voor mij ook onhaalbaar qua tijd. Maar ik doe ronde 5 dan wel ook al heb ik geen behoefte aan al die reliks. Maar doe die ronde voor de punten voor kistjes. ( is 500 punten als je provincie voltooid ) En juist omdat de animo bij jullie laag is kan je miss wel afspreken om 1x per maand te proberen om bijv 5 provincies tot en met ronde 5 te doen. Ik denk dat iedereen wel eens een keer mee doet , als je dat dan kan concentreren in het zelfde toernooi dan kom je misschien ook wat verder in kistjes.
 
@CrazyWizard Ik begrijp niet hoe jij aan ±20-30 runes per week kunt komen. En zeker niet elke week

Ik doe iedere week zeker 6 provincies t/m lvl 4, maar kom toch echt niet verder dan 3 runes! (1tje in ronde 3 en 2 in ronde 4)
Provincies verkennen duurt bij mij 3 dagen, dus dat zijn ook maar 2 runes

Ik doneer veel bij mijn bs-leden maar doordat het steeds langer duurt voordat een OW gevuld is, kom ik toch echt niet aan 5 runes (hooguit 2)
De runes uit de kistjes van de toernooien zijn er bij ons maar 1tje, alhoewel ik hoop dat we ooit het 5de kistje gaan halen voor 2 extra runes.

Dus optelsommetje: 3+2+2+1 = 8 runes per week! En dan zijn het meestal nog runes waar ik er al teveel van heb, dus ik kan ze ook niet gebruiken als scherven

5 runen uit het broederschapskistje (dit zijn de beste want je krijgt er ook van wonderen die je nog niet hebt onderzocht, je kan dus "vooruit" werken)

er komen toch wle minimaal 5 runen uit de wonderen van broeders. (wij coordineren dit via een mail in de vorm van een kettingbrief.)
de hogere wonderen duren langer, maar geven dan ook vaak 2-3 of soms wel 4 runen.
elke week komen er 168 gratis kp binnen en +- 200 uit het toernooi. dus het gaat wel om serieus veel punten.
We zijn hier redelijk actief in, alle leden het duurt dan ook slechts een dag of 2 a 3 voor we de mail moeten resetten (rond de 250 berichten wordt de mail traaaaaaaaag)
Dit zal inzakken zodra het nieuwe ras er is.

Gisteren slechts 9 prov in toernooi tot ronde 6 gedaan maar normaal minimaal 10, dit levert dus 10+ runen op. in ronde 3 en 4 zijn ook een rune of 3-6 te verdienen (veranderd elke week op basis van provincie afstand)

toernooien zijn echt de plek bij uitstek om runen op te halen
 

DeletedUser

Guest
5 runen uit het broederschapskistje (dit zijn de beste want je krijgt er ook van wonderen die je nog niet hebt onderzocht, je kan dus "vooruit" werken)

er komen toch wle minimaal 5 runen uit de wonderen van broeders. (wij coordineren dit via een mail in de vorm van een kettingbrief.)
de hogere wonderen duren langer, maar geven dan ook vaak 2-3 of soms wel 4 runen.
elke week komen er 168 gratis kp binnen en +- 200 uit het toernooi. dus het gaat wel om serieus veel punten.
We zijn hier redelijk actief in, alle leden het duurt dan ook slechts een dag of 2 a 3 voor we de mail moeten resetten (rond de 250 berichten wordt de mail traaaaaaaaag)
Dit zal inzakken zodra het nieuwe ras er is.

Gisteren slechts 9 prov in toernooi tot ronde 6 gedaan maar normaal minimaal 10, dit levert dus 10+ runen op. in ronde 3 en 4 zijn ook een rune of 3-6 te verdienen (veranderd elke week op basis van provincie afstand)

toernooien zijn echt de plek bij uitstek om runen op te halen

Sorry, maar de runes uit het toernooikistje zijn vaak ook van "vroege" OWs. De laatste keer bijv. de naalden. Daar kom ik dus niet ver mee

Wij hebben ook een kp-ruilmarkt en dat loopt idd heel goed. ondanks dat wij in onze bs spelers hebben in alle fasen van de hoofdstukken, van beginnend tot einde boselven en alles wat ertussen zit. Echter omdat zo weinig van ons de nieuwste OWs hebben, is het toch wederom vooral vechtklooster en kristalvuurtoren. Sommige van ons hebben al 100+ van die runes op voorraad, dus dat schiet ook niet op.

Ik weet dat jij Oranje de Leeuwen helemaal heb opgezet in een toernooi-bs. Dat maakt mij niet uit, maar je kunt daarom dit niet als het lichtend voorbeeld gaan stellen voor alle andere bs-en die een gezellige mix van allerlei spelers en speelstijlen hebben. Oranje de Leeuwen is een bewust gekozen uitzondering.
 

DeletedUser1143

Guest
Ik weet dat jij Oranje de Leeuwen helemaal heb opgezet in een toernooi-bs. Dat maakt mij niet uit, maar je kunt daarom dit niet als het lichtend voorbeeld gaan stellen voor alle andere bs-en die een gezellige mix van allerlei spelers en speelstijlen hebben. Oranje de Leeuwen is een bewust gekozen uitzondering.

Dat valt nog wel mee hoor. Dat is wel de bedoeling maar door middel van natuurlijk verloop. Neemt niet weg dat de meeste op dit moment wel actief meespelen in toernooi , en sommige doen veel provincies en er zijn er ook nog meer dan genoeg die maar een paar doen. t is naar eigen kracht en inzet. Niemand word gedwongen veel en vaak te doen.
 

DeletedUser1427

Guest
mwa het is een toernooi en het is leuk om je BS erin mee te laten gaan als ook echt alle spelers of het meerderheid van de spelers het willen.. Ik blijf het toch knap vinden dat jullie als oranje leeuwen het zover schoppen in het toernooi, petje af hoor. Al ben ik het ook eens met @Didi1 dat jullie 1 van de weinige BS zijn die hier helemaal op in gaan :) dat was ook wel een beetje te verwachten denk ik met name dat jullie er zelfs spelers voor zoeken/zochten en dat er wachtrijen zijn om spelers toe te laten in jullie BS :)

Die OWrunen zijn idd erg nuttig om te mogen ontvangen van het toernooi. Ik doe het persoonlijk voor de KP om zo meer eruit te halen als het me lukt :)
 
Als eerste had ik aangegeven dat IK er geen last van had omdat IK in staat ben heel veel runen te verzamelen.
Dat is dus IK en niet jan, anita of yolanda.

De vraag was hoe ik elke week aan zoveel runen kwam, niet of wij het lichtend voorbeeld zijn.
Daar heb ik een antwoord op gegeven, zonder bias.


wat je eruit kan halen is dat ik bijna alle runen dus uit het toernooi haal linksom of rechtsom, en dat als je dus de nieuwe wonderen wilt hebben je eigenlijk geen reele andere keuze hebt dan mee te doen aan de toernooien, of met diamanten te betalen.
Of je dit nu leuk vind of niet, op de wereldmap gaat het je iig zeker niet lukken als gevorderde speler.

Vanaf het begin van de toernooien was het eigenlijk wel duidelijk dat als je geen diamanten eraan wilt uitgeven toernooien eerlijkheidhalve de enige manier is om aan de runen te komen, hoe meer runen er zijn hoe meer je er moet verzamelen om de juiste te verkrijgen. (we hebben nu 16 runen en gaan naar 18!!! dat is dus gem 1 op de 18 de juiste en de random maakt er altijd een potje van)

Dit is dus al zo bij mij sinds het toernooi gestart is, en de reden waarom ik er ook vol voor ga.
Niet alleen voor de KP of de Rankingpunten maar ook vooral voor al die runen die je nodig hebt.
Ook ik heb dus maar gem 1 juiste rune PER WEEK.

Mijn advies naar alle beginners is altijd ook in het begin, hetzij met afkopen hetzij met vechten (afhankelijk waar in het spel je bent) ten aller tijden elke week 3 a 4 provincies te doen tot ronde 4. dit is gelukkig voor iedereen, beginner en gevorderde haalbaar. (als beginner doe ik er meestal 2 of 3)

Ik krijg nogal eens de vraag van beginners wat ze met afgrond rune 54 moeten doen, en dan leg ik uit dat ze deze kunnen gebruiken om "nieuwe" wonderen vrij te spelen.
Al die hele slechte runen waar je er veel te veel van hebt die kan je dus trashen bij een upgrade op level 5, 10 of 15. en in een meer extreem geval kan je een wonder bouwen, slopen en dan weer de ring vullen (zo ben ik door een paar honderd kristalrunen gevlogen)

Als ik over een maand of 2-3 de nieuwe wonderen heb vrijgespeeld van de draken en tovenaars dan zal ik de eerste 5 a 6 runen proberen te bemachtigen op "natuurlijke" wijze. alle andere worden bij elkaar geschraapt door runen van "lagere" wondere en alle scherven gebruik ik dan voor die laatste 3 runeslots bij de nieuwe wonderen, hoe voller de ring hoe moeilijker het is deze te vullen met runen en aangezien deze "zeldzaam" zijn kies ik voor scherven van wonderen die ik "makkelijk" kan aankomen.
Als na verwachting over 3 maanden de wonderen naar 25 gaan, zal ik in mijn vechtklooster dus geen enkele rune slot vullen met scherven, maar juist proberen zoveel mogelijk scherven uit me runen te halen om hiermee andere moeilijke wonderen weer vrij te spelen.

De allereerste wonder in de gilde is het lastigste, daarna komen de scherven uit dit wonder vrij voor de gildeleden die daardoor hun wonder kunnen bouwen en daardoor komen er weer meer scherven vrij. dit werkt voor helemaal naar beneden waar "jongere" spelers weer wat runen verzamelen en zij dus makkelijker deze wonderen kunnen vrijspelen zodra zij het onderzoek hebben afgerond.

Je hebt dus eiegenlijk iemand in je gilde nodig die of heeeeeel veel toernooit en daarom die nieuwe wonderen kan zetten, of iemand die bereid is wat diamanten te spenderen om deze wonderen te bouwen.

ps. het behalen van kistje 3 als broederschap kost slechts 20000 toernooipunten. en in dit kistje kunnen runen zitten van elk type, dus ook die hele zeldzame die je nog niet eens hebt vrijgespeeld. ik heb een beginner in toen hoofdstuk 3 ooit 9000 punten zien halen, dus 1000 punten moet voor 20 actieve leden wel haalbaar zijn lijkt me ;) (20 spelers 2 provincies ronde 4)
Kistje 5 vraagt om een actieve gilde van gevorderde spelers met minimale inspanning, kist 7 idem met behoorlijk wat inspanning en kist 9 dan hoor je bij de top
 

DeletedUser1427

Guest
Als eerste had ik aangegeven dat IK er geen last van had omdat IK in staat ben heel veel runen te verzamelen.
Dat is dus IK en niet jan, anita of yolanda.

De vraag was hoe ik elke week aan zoveel runen kwam, niet of wij het lichtend voorbeeld zijn.
Daar heb ik een antwoord op gegeven, zonder bias.


wat je eruit kan halen is dat ik bijna alle runen dus uit het toernooi haal linksom of rechtsom, en dat als je dus de nieuwe wonderen wilt hebben je eigenlijk geen reele andere keuze hebt dan mee te doen aan de toernooien, of met diamanten te betalen.
Of je dit nu leuk vind of niet, op de wereldmap gaat het je iig zeker niet lukken als gevorderde speler.

Vanaf het begin van de toernooien was het eigenlijk wel duidelijk dat als je geen diamanten eraan wilt uitgeven toernooien eerlijkheidhalve de enige manier is om aan de runen te komen, hoe meer runen er zijn hoe meer je er moet verzamelen om de juiste te verkrijgen. (we hebben nu 16 runen en gaan naar 18!!! dat is dus gem 1 op de 18 de juiste en de random maakt er altijd een potje van)

Dit is dus al zo bij mij sinds het toernooi gestart is, en de reden waarom ik er ook vol voor ga.
Niet alleen voor de KP of de Rankingpunten maar ook vooral voor al die runen die je nodig hebt.
Ook ik heb dus maar gem 1 juiste rune PER WEEK.

Mijn advies naar alle beginners is altijd ook in het begin, hetzij met afkopen hetzij met vechten (afhankelijk waar in het spel je bent) ten aller tijden elke week 3 a 4 provincies te doen tot ronde 4. dit is gelukkig voor iedereen, beginner en gevorderde haalbaar. (als beginner doe ik er meestal 2 of 3)

Ik krijg nogal eens de vraag van beginners wat ze met afgrond rune 54 moeten doen, en dan leg ik uit dat ze deze kunnen gebruiken om "nieuwe" wonderen vrij te spelen.
Al die hele slechte runen waar je er veel te veel van hebt die kan je dus trashen bij een upgrade op level 5, 10 of 15. en in een meer extreem geval kan je een wonder bouwen, slopen en dan weer de ring vullen (zo ben ik door een paar honderd kristalrunen gevlogen)

Als ik over een maand of 2-3 de nieuwe wonderen heb vrijgespeeld van de draken en tovenaars dan zal ik de eerste 5 a 6 runen proberen te bemachtigen op "natuurlijke" wijze. alle andere worden bij elkaar geschraapt door runen van "lagere" wondere en alle scherven gebruik ik dan voor die laatste 3 runeslots bij de nieuwe wonderen, hoe voller de ring hoe moeilijker het is deze te vullen met runen en aangezien deze "zeldzaam" zijn kies ik voor scherven van wonderen die ik "makkelijk" kan aankomen.
Als na verwachting over 3 maanden de wonderen naar 25 gaan, zal ik in mijn vechtklooster dus geen enkele rune slot vullen met scherven, maar juist proberen zoveel mogelijk scherven uit me runen te halen om hiermee andere moeilijke wonderen weer vrij te spelen.

De allereerste wonder in de gilde is het lastigste, daarna komen de scherven uit dit wonder vrij voor de gildeleden die daardoor hun wonder kunnen bouwen en daardoor komen er weer meer scherven vrij. dit werkt voor helemaal naar beneden waar "jongere" spelers weer wat runen verzamelen en zij dus makkelijker deze wonderen kunnen vrijspelen zodra zij het onderzoek hebben afgerond.

Je hebt dus eiegenlijk iemand in je gilde nodig die of heeeeeel veel toernooit en daarom die nieuwe wonderen kan zetten, of iemand die bereid is wat diamanten te spenderen om deze wonderen te bouwen.

ps. het behalen van kistje 3 als broederschap kost slechts 20000 toernooipunten. en in dit kistje kunnen runen zitten van elk type, dus ook die hele zeldzame die je nog niet eens hebt vrijgespeeld. ik heb een beginner in toen hoofdstuk 3 ooit 9000 punten zien halen, dus 1000 punten moet voor 20 actieve leden wel haalbaar zijn lijkt me ;) (20 spelers 2 provincies ronde 4)
Kistje 5 vraagt om een actieve gilde van gevorderde spelers met minimale inspanning, kist 7 idem met behoorlijk wat inspanning en kist 9 dan hoor je bij de top

Dit kan ik ook bevestigen idd als het gaat om het behalen van runen :) mooi omschreven @CrazyWizard
 
@CrazyWizard : "een beginner in toen hoofdstuk 3 ooit 9000 punten zien halen, dus 1000 punten moet voor 20 actieve leden wel haalbaar zijn lijkt me" > Je vergeet 10.000 punten in die berekening, 20 echt actieve leden lijkt me eerder uitzonderlijk, en een beginner met 9000 punten al helemaal (je kan een punt willen maken maar met 1 geval ga je niks bewijzen)
Nu er afgeweken is richting toernooien: Bij het eerste bs toernooi deed ongeveer de helft van onze broederschap echt z'n best, inclusief beginners, kistje 3 en misschien 4 lukt dan als ik het goed heb. Ondertussen met 11 die er nog min of meer voor gaan lukt dat al net niet meer, dus zo simpel is het niet.

On topic:
Waardeloze Wonderen: De Eindeloze Uitgraving lijkt mij ook altijd al waardeloos voor iemand die toernooien doet en daar meer extra relics kan uithalen.
Troon van de Hoge Heren wordt door een pak middelgrote spelers gezet zie ik, terwijl dat ding gewoon compleet nutteloos is, ik neem aan dat jouw woord "kansloos" hetzelfde betekent (In België wordt dat woord enkel beschrijvend gebruikt voor iemand die geen kans maakt te winnen, in Nederland lijkt dat ook een heel negatief oordeel in te houden heb ik de indruk, als label voor losers en marginalen).

Goede Wonderen: Gouden Afgrond biedt extra bevolking, dat is nodig op bepaalde momenten om niet vast komen te zitten.
Boek der Geheimen geeft 1 extra KP per dag, daar heb ik er toch al enkele honderden uit denk ik, dus dat is wel handig. Of er een betere manier is om aan die KP te komen hoor ik graag.

Van de rest moet ik de impact nog zien, dus daar kan ik nog niks over kwijt.
 
kistje 1: 2000
kistje 2: 6000
kistje 3: 12000

Welke 10.000 mis ik?

Ja een beginner met 9000 punten is in zoverre uniek, deze speler haalt ronde 6. met 3 provincies, omdat die de tijd ervoor heeft (huismoeder)
Hamers lijkt het grootste probleem te zijn, heb afgelopen week omdat het mijn bonus was een account dat net aan hoofdstuk 3 begint toernooi gedaan. ik had wat goederen en hamers gespaard en ben er voor gegaan.

Ik heb uiteindelijk 4 provincies kunnen afronden tot en met ronde 5, waarbij in ronde 5 provincie 3 en 4 schandalig veel hamers kosten, dat was ook mijn grootste probleem. uiteindelijk bleek het uitvoeren van wat hoofd questen de oplossing te zijn, maar de volgende keer moet ik me hamers wat beter op peil houden en krijgen.
uiteindelijk toch ruim 6000 punten binnengeharkt, kwa tijd heeft me dit uiteindelijk 5x 2-5 min gekost in een gewoon schema van 1x per dag.

Ben nu wat troepen(priesters) aan het trainen en wil kijken hoever ik kan komen met een hoofdstuk 4 account volgende week.
Ik heb namelijk geen idee hoe goed die werken op dat nivo. normaal koop ik nog steeds alles af maar dat begint wel wat duurder te worden, dus wil kijken hoeveel ik daar kan besparen.


terug on topic.

De uitgraving is echt alleen maar bruikbaar als je al het andere al hebt, ik zie het nut anders dan opvulling van dat ding ook niet echt.
Troon is natuurlijk het ultime endgame wonder, maar er wil ook nog wel eens wat rivaliteit in een gilde voorkomen waardoor het voor die mensen een goed wonder is, net die eerste pagina komen (of blijven) of eindelijk eens door de t500 grens in het spel breken, of gewoon boven je maat blijven staan / komen om lekker op het schoolplein/werk het erin te wrijven.

Iedere speler heeft zijn eigen manier om plezier uit het spel te halen.

Als voor het boek, ja je haalt er op lvl 1 365 kennispunten per jaar uit, voldoende om hem tot level 3 te laten stijgen ;)
Je stopt er dus altijd meer in dan je eruit haalt, maar hij is natuurlijk ook best mooi, klein, komt vroeg in het spel en heeft een mooi portret.

hij heeft dus zijn functie, maar speciaal voor de KP moet je hem iig nooit bouwen.
 

DeletedUser1333

Guest
Als voor het boek, ja je haalt er op lvl 1 365 kennispunten per jaar uit, voldoende om hem tot level 3 te laten stijgen ;)
Je stopt er dus altijd meer in dan je eruit haalt, maar hij is natuurlijk ook best mooi, klein, komt vroeg in het spel en heeft een mooi portret.

hij heeft dus zijn functie, maar speciaal voor de KP moet je hem iig nooit bouwen.
Ik heb dat ding gebouwd en afgebroken om wat runenscherven te kunnen breken.

Grappig genoeg, kan ik het portret nog steeds selecteren hoewel ik dat al maanden geleden heb gedaan.
 
Ik heb dat ding gebouwd en afgebroken om wat runenscherven te kunnen breken.

Grappig genoeg, kan ik het portret nog steeds selecteren hoewel ik dat al maanden geleden heb gedaan.
klopt volledig, om een portret te krijgen van een wonder moet je hem gewoon 1 keer gebouwd hebben, Je moet hem niet staan hebben.
 

DeletedUser1768

Guest
Even een algemene vraag over de oude wonderen: begrijp ik goed dat je een OW kunt afbreken en later altijd alsnog weer kan opbouwen?
Ik heb er inmiddels meerdere staan en vraag me van sommige het af wat het nut is of kan gaan zijn. Na dit topic te hebben doorgenomen neig ik er naar deze (voorlopig) te verwijderen.
Graag uitleg over afbreuk: krijg je er iets voor terug en kun je later opnieuw bouwen? Alvast dank voor reactie!
 
Even een algemene vraag over de oude wonderen: begrijp ik goed dat je een OW kunt afbreken en later altijd alsnog weer kan opbouwen?
Ik heb er inmiddels meerdere staan en vraag me van sommige het af wat het nut is of kan gaan zijn. Na dit topic te hebben doorgenomen neig ik er naar deze (voorlopig) te verwijderen.
Graag uitleg over afbreuk: krijg je er iets voor terug en kun je later opnieuw bouwen? Alvast dank voor reactie!

Ja je kan ze afbreken en weer opbouwen, MAAR dan moet je wel de rune ring opnieuw gaan vullen en alle kennispunten en levels die je hebt verdiend gaan verloren.
 

DeletedUser1768

Guest
@CrazyWizard dank je wel voor je snelle bericht. Dat ik dan echt opnieuw moet beginnen had ik wel verwacht. Aangezien ik nu alleen maar gebouwd hebt en niet ge-upt of KPs erin kan ik nu nog slim kiezen zonder schade. Dank je, ik ga ermee aan de slag :)
 
Bovenaan