• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ik heb altijd royaal geinvesteerd in Inno, omdat een gratis spel nu eenmaal niet kan bestaan zonder spelers die bereid zijn er echt geld in te steken... maar het begint er nu op te lijken dat voor de eigenaren van Inno het verdien model belangrijker is geworden!

Als dit niet anders wordt, zie ik mijzelf in de toekomst steeds opnieuw een stadje beginnen en dan t/m hoofdstuk 16 te spelen... of al mijn CD-Rom's van zolder te halen en daar maar weer eens mee te gaan stoeien? Daarvan staat in elk geval vast dat ze A. bug en storingvrij zijn B. een compleet verhaal met een einde omvatten C. bij voorbaat vast staat dat ze haalbaar en betaalbaar zijn... en blijven!
Geweldig!! hahahaha...hier idem dito, heb ook nog genoeg op zolder staan qua Spellen (Cd rom)...:D
Nu nog een computer zoeken die ze ook kan draaien.
als het op zolder ligt is de kans groot dat het 16 bits software is en dat werkt al een aantal jaren niet meer op windows, je hebt dus een oude computer nodig met oude windows. (of opnieuw kopen via GoG zodat je 32 bits versies krijgt)
 
Nu nog een computer zoeken die ze ook kan draaien.
als het op zolder ligt is de kans groot dat het 16 bits software is en dat werkt al een aantal jaren niet meer op windows, je hebt dus een oude computer nodig met oude windows. (of opnieuw kopen via GoG zodat je 32 bits versies krijgt)

Met een windows xp (of eerder emulator) of een virtual machine moet je ook een eind kunnen komen ;)
 
Nu nog een computer zoeken die ze ook kan draaien.
als het op zolder ligt is de kans groot dat het 16 bits software is en dat werkt al een aantal jaren niet meer op windows, je hebt dus een oude computer nodig met oude windows. (of opnieuw kopen via GoG zodat je 32 bits versies krijgt)
Wat is wijsheid? hahaha...heb ook nog wel wat spellen op mijn pc die ik ooit eens heb gekocht bij een spellensite,mag de naam niet noemen, maar die kan ik sowieso spelen.
 
Toch even een idee: het zou fijn zijn als je beta zelf kan beslissen met welk hoofdstuk je kan spelen. Zelf ben ik op beta onder andere naam heel heel klein. en ik gebruik het alleen maar om wat informatie in te winnen of iets mee te spelen om te kijken hoe iets nieuws werkt. Dan kan ik meepraten of een mening over geven.
ik snap wel dat je een paar hoofdstukken moet hebben staan om de basis in te richten maar echt volledig alles door spelen zie ik niet zo.
 
Op de BETA server is alweer een avontuur begonnen. op de NL servers moeten we eerst nog al de BSA doen om 8e en 9e artefact upgrade te verdienen van net afgelopen Asfeniks avontuur.
Persoonlijk wordt ik een b'tje avonturen-moe, dus ik doe even een stapje achteruit. Maar voor de Zomerquarantaineliefhebbers is het feest natuurlijk :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
 
Ik heb hem ook heel even gespeeld maar het is weer een vakje openen en een verdeelitem. Zelf ben ik daar niet zo kapot van... grafisch vind ik het waslijnen structuur niet zo mooi maar met die kistjes heb je meer kans op mooi eventgebouwen dan met het vakjes systeem.
 

Aeva

Chef
Ik speel op beta gewoon op m'n gemak net als hier. Ik ben niet groot, maar ook niet meer piepklein. Voordeel is dat je meer zelf kunt uittesten dan wanneer je in een van de eerste hoofdstukken bent blijven hangen.
Het nieuwe evenement vind ik erg leuk en het ziet er mooi en duidelijk uit.
 
Laatst bewerkt:
Helder! bedankt uhhhh wat vul ik in op de puntjes? "Welke emulator heb ik nodig voor..."
Bij de puntjes komt de naam van het spel wat je wilt spelen... ;) Of de naam van je besturingssysteem... (op lap of PC Windows 10, OS of Linux) of op je foon iOS of Android)
 
Laatst bewerkt:
Gaat hoofdpijn hoofdstuk worden.
Gastras is steeds aflopend dus bouwen verkopen bouwen verkopen enz enz enz. Dat schijnt nodig te zijn om bepaalde goederen te krijgen die je anders niet kan krijgen. Die goederen schijn je weer nodig te hebben voor onderzoek en waarschijnlijk behoorlijk wat.
43 onderzoeken iets van 5300 kp. Eerste 15 tot 20 onderzoeken schijn je zo door heen te wandelen.
Voor alle onderzoeken iets van 1M unurium, alle soorten sentient iets van 1 tot 1.5M, alle soorten T3 iets van 750k.
Heb niks kunnen vinden of je verheven goederen nodig hebt voor onderzoek en of T8 nodig is.
Gastras begint ergens halverwege dus je kan lekker alles al uppen wat je onderzocht hebt en je stad wat anders indelen.
Misschien heb je dan minder teleport nodig om ruimte te creëren voor gastras.
1 nieuw wonder die afname unurium gaat doen en je krijgt unurium bij verzamelen munten van je huizen.
Het andere wonder gaat een boost geven aan je verheven goederen maar weet ik niet zeker.
Ben bang dat met name als je met gastras begint het best wel lang kan duren vanwege verkopen en weer opnieuw bouwen.
Je huizen gaan bij uppen 50% meer bevolking geven en je wp gaat bij uppen 25% meer geven.
We gaan het zien allemaal.
 
In H19 worden geen T7 of T8 goederen gevraagd voor de ontwikkelingsboom.
Ik heb gisteren maar even een beta stadje gemaakt, puur om de ontwikkelingen te kunnen zien.
Nu nog even tot 1/2 H2 komen om ook de nieuwe wonderen te kunnen bekijken.

De gast volk gebouwen heb je 1 week lang nodig voor normale producties en na 7d doen ze niets meer.
Pas dan moet je ze verkopen voor de speciale goederen.
Ik denk dat ze daardoor een behoorlijke tijd muur opgooien zodat spelers er niet doorheen vliegen.
 
Bovenaan