• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Persoonlijk zou ik kiezen voor:
Ethereal Aerosols: Etherische spray
Wonder Wax: Wondercrème
Finest Flying Powder: Verfijnd vliegpoeder
De vertalers hebben ervan gemaakt:
  • Ethereal Aerosols: Etherische spray
  • Wonder Wax: Wonderwas
  • Finest Flying Powder: Fijnste vliegpoeder
Het is echter altijd nog mogelijk om een vertaling (ook achteraf) aan te passen, zolang het woord niet te veel gebruikt is in het spel. Hoe eerder dus, hoe beter :)
 

DeletedUser5121

Guest
O, leuk dat je nog even reageert @DonFrank.
Ik weet niet hoe de wax straks in het spel gebruikt wordt. Als het op het lichaam/de huid gebruikt wordt, zou ik het zelf niet vertalen met 'was'. (Ik zet mezelf nooit in de was:p).
Maar maakt verder niet uit hoor. Lekker de keuzes van de vertalers laten staan;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
O, leuk dat je nog even reageert @DonFrank.
Ik weet niet hoe de wax straks in het spel gebruikt wordt. Als het op het lichaam/de huid gebruikt wordt, zou ik het zelf niet vertalen met 'was'. (Ik zet mezelf nooit in de was:p).
Maar maakt verder niet uit hoor. Lekker de keuzes van de vertalers laten staan;)
Haha, de wonderwas wordt gebruikt om boekrollen te verzegelen. Ik zou het niet op de huid aanbrengen :p

1637594487823.png
 

1658959399165.png

Er is weer wat nieuws :) de nieuwe gebouwen uit hoofdstuk 20 kun je vinden in onderstaande link ;)

https://sites.google.com/view/public-druids/ch20


Als ik de animaties van de nieuwe (gast ras) gebouwen zie word ik helemaal blij :)
Ik heb er zin in ook al duurt het nog een maandje voordat 't nieuwe hoofdstuk er is :cool:

Ik heb ook nog wat info gevonden over de nieuwe verheven goederen en deel het graag met jullie, zorg dat je een aantal elixer-, toverstof- en edelsteen fabriekjes op 't hoogste niveau ( Level 33) hebt :cool:


1658326797962.png
 
Laatst bewerkt:

Bekijk bijlage 6686
Er is weer wat nieuws :) de nieuwe gebouwen uit hoofdstuk 20 kun je vinden in onderstaande link ;)

https://sites.google.com/view/public-druids/ch20


Als ik de animaties van de nieuwe (gast ras) gebouwen zie word ik helemaal blij :)
Ik heb er zin in ook al duurt het nog een maandje voordat 't nieuwe hoofdstuk er is :cool:

Ik heb ook nog wat info gevonden over de nieuwe verheven goederen en deel het graag met jullie, zorg dat je een aantal elixer-, toverstof- en edelsteen fabriekjes op 't hoogste niveau ( Level 33) hebt :cool:


Bekijk bijlage 6683
Geweldig!!!
 
Beste mensen en elven,

Er zullen binnenkort veranderingen zijn in de totale beschikbare stadsuitbreidingen!

  • Het stadsraster wordt uitgebreid van 65x65 naar 70x65
  • Er komen nog twee Premium-uitbreidingen beschikbaar
  • Eén provincieuitbreiding is beschikbaar door 620 provincies te voltooien
  • De resterende nieuwe provincies kunnen binnenkort worden ontgrendeld door middel van mysterieuze nieuwe technologieën...
Tot ziens in het spel!
 
Beste mensen en elven,

Er zullen binnenkort veranderingen zijn in de totale beschikbare stadsuitbreidingen!

  • Het stadsraster wordt uitgebreid van 65x65 naar 70x65
  • Er komen nog twee Premium-uitbreidingen beschikbaar
  • Eén provincieuitbreiding is beschikbaar door 620 provincies te voltooien
  • De resterende nieuwe provincies kunnen binnenkort worden ontgrendeld door middel van mysterieuze nieuwe technologieën...
Tot ziens in het spel!
Spannend, ik ben benieuwd :cool:
 
Met het Zodiac (beren)event wat binnenkort komt zijn in de MA recepten te maken waarmee je kan kiezen welke beer artefact je wilt winnen.
3 mogelijkheden. Maanbeer, rode panda en een ijs/bruine beer. Kost je wel 2 wasbeer artefacten die met dat event te winnen zijn.
 

Bijlagen

  • Screenshot (108).png
    Screenshot (108).png
    235,2 KB · Weergaven: 51
Op Beta hadden we eerst nog een mini-game waar je een 3x4 cultuur gebouw kon winnen. Hiervoor moesten je werkplaatsen terplaatse aan het werk en de spreuken uitgesproken worden. :cool:
 
Ik denk dat het zo moet kunnen met H20 : Ik heb rechts onderin in men stad wat ruimte gemaakt voor het gastvolk. Ik denk dat het met 6 vioolbouwers, 6 fluitmakers en 6 drummakers en het gastras portaal met rondom 2 violenensembles , 2 fluitensembles en 2 drumensembles hopelijk lukt om er een beetje vlot door heen te gaan.


CH20.jpg
 
Zodra je een Ensemble plaatst gaar de portaal boost omhoog.
Om je portaal van level 1 naar level 2 te krijgen heb je van elke ensemble er 1 nodig.
Om je portaal van level 2 naar level 3 te krijgen heb je van elke ensemble er 3 nodig, verhoging met 2.
Om je portaal van level 3 naar level 4 te krijgen heb je van elke ensemble er 6 nodig, verhoging met 3.
Tevens zuigt ieder productie punt erg veel mana op.
Verder zijn de productie tijden van de makers 3u, 9u, 24u en 48u (gelijk aan je gewone fabrieken)
En zonder een BHG bonus mee te nemen zou je met alleen 3u producties ruim 30 dagen nodig hebben en dankzij je BHG en het aantal makers verkort dit behoorlijk.
Persoonlijk denk ik dat 3 á 4 makers om te beginnen voldoende kunnen zijn, die je tegen de tijd dat je het portaal naar level 4 schopt, terug brengt naar 1.
Nadeel van dit hoofdstuk is dat sommige zaken die je nodig hebt per onderzoek al gouw op kunnen lopen richting de 1 miljoen mana.

Verder heb je 41.600 muziek bladen nodig voor het hoofdstuk maar in de eerste 50% van de ontwikkelingen zijn dat er al 17.800 met een maximum van 1500 per ontwikkeling.
Ik had op Beta al uitgerekend dat dit dus of extreem veel mana en unurium gaat kosten of voor de gene die ze hebben liggen, een behoorlijke gat maakt in je portaalwinst spreuken.
Je hebt ongeveer 11,9x 100% portaalwinst nodig om de eerste 50% van de onderzoeken door te komen, daarna kun jij pas je portaal gaan vergroten en komt de portaal boost tot 180% voor de makers om de hoek kijken.
 
Laatst bewerkt:
O voor een ieder die alvast hun stad wil voorbereiden via elven architect.
Laad je stad gewoon in en kijk rechts boven in het scherm naar de vlag die er staat.
is dit een americaanse/britse vlag combo, klik er op en maak daar beta van en je kunt gaan puzzelen.
Tip: laat hem voortaan in beta mode staan, dat maakt voor ons niets uit omdat alle namen toch in het engels blijven.
 
Ik denk dat het zo moet kunnen met H20 : Ik heb rechts onderin in men stad wat ruimte gemaakt voor het gastvolk. Ik denk dat het met 6 vioolbouwers, 6 fluitmakers en 6 drummakers en het gastras portaal met rondom 2 violenensembles , 2 fluitensembles en 2 drumensembles hopelijk lukt om er een beetje vlot door heen te gaan.


Bekijk bijlage 6709
tis een redelijk rommetje bij mij vind ik zelf, maar dat is wat het waarschijnlijk wordt en waar ik voorlopig mee kan leven:
1661595797897.png
 
Bovenaan