• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser1570

Guest
Een week geleden begon Winter Magic op Beta. Er is een bug van ongeveer 1 dag geweest, begint het hier nu 1 dag later?
 

DeletedUser3722

Guest
Sommige hadden het vandaag verwacht. Maar andere volgende week op basis van voorgaande jaren.
Ik ga het afwachten.
 

DeletedUser2114

Guest
Vandaag start het niet mee denk ik, ten eerste omdat het meestal rond 12.00 of 13.00 begint en ten tweede omdat er nog geen aankondiging geweest is. Die komt meestal minimaal een dag van tevoren, daarom denk ik ook dat die volgende week begint, in december net als voorgaande jaren.
 
Kan nog net even mijn stad omgooien om voldoende ruimte te maken voor de extra werkplaatsen.

MAAR hoe meer weken er tussen de start op BETA en onze server zit hoe groter de kans dat INNO de opdrachten gaat veranderen. We kunnen dus niet blind gaan varen op de spoilers !! :cool::cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser2114

Guest
Op Beta zijn vandaag challenges aangekondigd. Opdrachten waarmee je medailles verdient. Bij bepaalde aantal medailles krijg je prijzen.
 

DeletedUser3890

Guest
Die challenges is dat individueel of de hele broederschap zoals de avonturen ?
Ik had eigenlijk half en half weer de avonturen verwacht volgende week of de week erop maar krijgen we dan challenges ?
Klinkt inderdaad wel leuk :)
 
Die challenges is dat individueel of de hele broederschap zoals de avonturen ?
Ik had eigenlijk half en half weer de avonturen verwacht volgende week of de week erop maar krijgen we dan challenges ?
Klinkt inderdaad wel leuk :)

Kan zijn dat wij avonturen krijgen terwijl beta het nieuwe test.
 

DeletedUser2665

Guest
Op beta start morgen een BSA. Verwachten we hier dan 1 week later?
 
Ach snel vergeten die BSA's

Al 8 maanden zeggen ze dat ze bezig zijn met een oplossing voor het klikfest met de opdrachten.
Ik denk dat over 24 maanden ze nog steeds hetzelfde zinnetje gebruiken :(

Als de map prijsjes leuk zijn , snel naar het einde racen en weer snel vergeten.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik ben het met je eens, CW. Maar mijn BS kan een avontuur nu goed gebruiken om wat leven in de brouwerij te krijgen.
 
Versie 1 gaat er gespeeld worden.
Dat betekent dat er goederen gedoneerd moeten worden, voor de rest alleen producties.
Wij gaan geen goederen doen, stop ze liever in wekelijks toernooi voor de kistjes.
Ideaal toernooi voor BS met weinig of kleine spelers, halen makkelijk de eindstreep vanwege de niet al te hoge aantallen en vele korte producties.
 
Dat betekent dat er goederen gedoneerd moeten worden, voor de rest alleen producties.
Wij gaan geen goederen doen, stop ze liever in wekelijks toernooi voor de kistjes.
Het gaat niet om goederen donaties. Het gaat om goederen productie. Je raakt dus geen goederen kwijt, integendeel
 
Het gaat niet om goederen donaties. Het gaat om goederen productie. Je raakt dus geen goederen kwijt, integendeel

upload_2019-1-10_23-29-26.png

Deze goederen ben je kwijt en de aantallen lopen flink op in map 2 en map 3.
dit is waar @Yogi69 aan refereert.
 

DeletedUser2665

Guest
En ehm, heeft er al iemand leesbare afbeeldingen van de kaarten? :)
 
Bovenaan