• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser2665

Guest
BSA start waarschijnlijk komende maandag waardoor Woodelvenstock - zomerevenement met een week wordt uitgesteld. Zo luidden de geruchten. Dezelfde geruchten hebben het over een BSA met de oude waarden / opdrachten. Voorlopig zijn het alleen nog geruchten, ff afw88 dus.
Da's nu net het punt: bij een BSA wil je niet afwachten, maar voorbereidingen treffen :)
 
persoonlijk zit ik meer te wachten op het Woodelvenstock festival, onze BS is een beetje aan het zonnen en aan het relaxen dus is een individueel iets zeer welkom. Na de zomer gaan we weer eens los met een BSA. ( top 50 is meer dan voldoende :D )
 

DeletedUser1592

Guest
Ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat er inderdaad een Broederschapsavontuur komt maandag vanaf 13 uur tot 1 juli 23:59 uur. Dit niet omdat Elvenstock zou zijn vertraagd, dit evenement is voor de liveserver zoiezo pas in juli gepland. Ingame aankondiging omtrent het avontuur komt er aan.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat er inderdaad een Broederschapsavontuur komt maandag vanaf 13 uur tot 1 juli 23:59 uur. Dit niet omdat Elvenstock zou zijn vertraagd, dit evenement is voor de liveserver zoiezo pas in juli gepland. Ingame aankondiging omtrent het avontuur komt er aan.

Dank je wel, Beldroth :)
 
WOODELVENSTOCK

We zijn intussen een aantal dagen/weken verder en het forum is bijna dood.
Toch zal ik even melden wat ik weet.
Op de BETA server waren de eerste 17 dagen uitsluitend dag-opdrachten te doen. voltooien van zo'n opdracht leverde 150 tickets op > dagelijks waren er nog zo'n 20 tickets in het scherm te ontdekken. Op 4 juli was er een update waarna er een opvolgende opdrachtenlijn kwam. vanaf deze datum zijn de dag-opdrachten minder tickets gaan opleveren.
Er zijn in totaal 5 set-gebouwen te winnen. 3 als grote prijzen en 2 als dag-prijzen (deze dag-prijzen komen 2 keer langs!).
Na het winnen van de 3de grote prijs ( set-gebouw = hoofdpodium ) kun je doorgaan voor een wensput ( en daarna waarschijnlijk weer een wensput )

De prijzen zien GEWELDIG uit. mijn favoriet is het reuzenrad (helaas gemist, maar ik hoop dat deze nog eens langskomt)

Hoe het zal gaan op onze NL server is even afwachten, maar ik hoop ( en verwacht ) dat het nu toch echt gaat beginnen op 9 juli 2018.

Veel plezier allemaal, Yamar de Questenier
 

DeletedUser2665

Guest
Kan iemand de start op -wellicht- 9 juli misschien ontkrachten dan wel bevestigen?
 
WOODELVENSTOCK

heb net de 100 (doorlopende-) opdrachten gezien > niet te doen voor een kleine speler !! Op Beta moeten deze 100 opdrachten binnen 14 dagen gedaan worden > zelfs voor gemiddelde spelers een bijna onmogelijke taak.
Hoop voor iedereen dat ook op de NL server de eerste 17 dagen alleen dagelijkse opdrachten met de beloning van 150 tickets komen. Misschien een beetje saai >> maar geeft wel een goede start en dus nog een kans op (set-) prijzen.
 

DeletedUser2114

Guest
Jammer, als het komende maandag hier begint, heb ik maar een week de tijd ivm vakantie :(
 
Op Beta is bekend gemaakt dat daar a.s. donderdag (6/9) weer een nieuw BSA start. Verder is er nog niks over bekend welk van de types het zal zijn, alleen dat er geen nieuwe dingen getest zullen worden.
 

DeletedUser2665

Guest
Op Beta is bekend gemaakt dat daar a.s. donderdag (6/9) weer een nieuw BSA start. Verder is er nog niks over bekend welk van de types het zal zijn, alleen dat er geen nieuwe dingen getest zullen worden.

Dank! Hoeveel tijd zit er normaal gesproken ook al weer tussen voor het live van start gaat?
 
Dank! Hoeveel tijd zit er normaal gesproken ook al weer tussen voor het live van start gaat?
bij events zit er meestal een week tussen dacht ik.
Nu is het bij BSA wel tegenwoordig wel anders. sommige BSA komen enkel op live en niet op beta, en ook omgekeerd(of niet ?)
 

DeletedUser1592

Guest
bij events zit er meestal een week tussen dacht ik.
Nu is het bij BSA wel tegenwoordig wel anders. sommige BSA komen enkel op live en niet op beta, en ook omgekeerd(of niet ?)
Omgekeerd gebeurd dat niet nee ;) De BSA zal tijdig worden aangekondigd dus houd de aankondigingen hier en ingame in de gaten .
 

DeletedUser2665

Guest
Iemand enig idee wat er zoal wordt gevraagd cq welke versie dit gaat zijn?
 

DeletedUser2114

Guest
Iemand enig idee wat er zoal wordt gevraagd cq welke versie dit gaat zijn?
Aangezien ik nu om m'n telefoon zit, krijg ik het niet voor elkaar om de afbeelding met de benodigdheden hier te plaatsen, maar ik heb hem in de algemene chat op Discord gezet.
 

DeletedUser

Guest
Oh, Ik doe geen Discord. Ik wacht dan wel rustig af tot er iemand hier iets kan en wil plaatsen.

Bij deze dan ;)

BSA2.JPG
 
Bovenaan