• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ben ik de enige die het nieuws van Beta mist?? Kon me altijd voorbereiden omdat we hier konden lezen wat er aan zit te komen! In onze Bs geen beta spelers vandaar...
 

DeletedUser3722

Guest
Ben ik de enige die het nieuws van Beta mist?? Kon me altijd voorbereiden omdat we hier konden lezen wat er aan zit te komen! In onze Bs geen beta spelers vandaar...

Elvengems geeft aan dat het versie 4 wordt.
 
Op beta wordt nu een nieuwe feature "crafting" getest. dit is een nieuw onderdeel van de magische academie.
Ze hebben wel aangegeven dat het een lange test betreft dus voorlopig zien we het nog niet op live.

Er is een nieuwe spreuk:

upload_2018-11-11_10-32-10.png

upload_2018-11-11_11-2-46.png

-Rode box: Om zaken te maken heb je 2 dingen nodig spellshards en catalist spreuken. in dit voorbeeld 600 shards en 4 spreuken
-Roze box: Voor alles wat he maakt krijg he een aantal groene geen idee hoe je ze moet noemen dingetjes deze zijn belangrijk voor de oranje box.
-Oranje box:Mystiek object, als je voldoende van die groene dingetjes mag je dit kistje opnenen. de beloningen varieren met elk kistje. van venars rock tot 500 diamanten ect hieronder een voorbeeld van het eerste kistje.
upload_2018-11-11_10-43-20.png


En nu in actie.
upload_2018-11-11_11-1-17.png


Spreuken, Instants en Event gebouwen kunnen nu worden afgebroken voor spellshards, voor elk level dat je magische academie meer dan 1 is krijg je 25% extra spellshards.
voorbeeld:
Level 1: basis
Level 2: Basis +25%
Level 3: Basis +50%
Level 4: Basis +75%
Level 5: Basis +100%
upload_2018-11-11_10-59-24.png
(60 basis + 15 bonus van 25%)

upload_2018-11-11_10-44-40.png

upload_2018-11-11_10-46-32.png

upload_2018-11-11_10-46-56.png

Op deze manier kan je mooi je inventory opruimen.

Er zijn in de crafting diverse dingen te maken. het meeste is rommel om je mystiek object vol te krijgen.
Daarnaast zijn er een aantal 2x2 of kleinere event cultuur te maken.

Daarnaast zijn de volgende gebouwen exclusief te maken d.m.v. crafting.
  • Enlightened Light Range
  • Magnificent Mage Multiplier
  • Unleashed Unit Upgrade
  • Grounds of the Orc Strategiest
  • Vallorian Valor
  • Orc Nest
Alles is nog flink onderhevig aan veranderingen maar hier alvast een sneak peak.
 

Bijlagen

  • upload_2018-11-11_10-35-38.png
    upload_2018-11-11_10-35-38.png
    399,2 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
@CrazyWizard bedankt er zit weer leven in. Leuk om ook hier de ontwikkelingen te lezen.
BSA zijn we al grondig aan het voorbereiden.
Als ik dit zo lees eventgebouwen dus zo lang mogelijk laten staan! Met deze nieuwe optie levert dat aardig voordeel op.
 
Om dit moment is er op BETA een nieuw BSA bezig, maar daar waren wat problemen mee, dus is het niet zeker of de BSA hier komende week gaat beginnen. Zal dus afwachten zijn. Maar kan geen kwaad om vast de 2 dagen productie's aan te zetten voor een vliegende start. Ook spreuken klaar zetten is wijs.:cool:
 
Lijkt erop dat crafting snel naar live zal komen.
Op de internationale server (EN1&2) komt het morgen al naar live.

Als het daar goed loopt zullen ze in de aankomende weken ook wel op de andere servers het knopje omzetten.
 

DeletedUser3722

Guest
Lijkt erop dat crafting snel naar live zal komen.
Op de internationale server (EN1&2) komt het morgen al naar live.

Als het daar goed loopt zullen ze in de aankomende weken ook wel op de andere servers het knopje omzetten.

Nou we wachten het met spanning af :)
 
BSA gaat door. Op Beta was een probleem met de 2 dagen goederen, maar dat lijkt opgelost. misschien krijgen we op live een oude versie. nog even afwachten dus.
 
BSA nog niet afgelopen of het WINTER evenement van 30 dagen staat al voor deur !!!
WAARSCHIJNLIJK vanaf komende maandag 12 uur. GA maar vast provincies vrij spelen, je zult er 5 nodig hebben. :eek:
LET OP: mogelijk komt 2 keer de opdracht om een provincie af te maken dus voltooi de provincies voor 7/8 !!! :cool:
Ik hoop dat iemand vanaf de BETA server hier de opdrachten plaatst zodat jullie je goed kunnen voorbereiden :):D:p
SUCCES.
ik doe dit keer niet fanatiek mee, maar wens iedereen veel plezier !
 
BSA nog niet afgelopen of het WINTER evenement van 30 dagen staat al voor deur !!!
WAARSCHIJNLIJK vanaf komende maandag 12 uur. GA maar vast provincies vrij spelen, je zult er 5 nodig hebben. :eek:
LET OP: mogelijk komt 2 keer de opdracht om een provincie af te maken dus voltooi de provincies voor 7/8 !!! :cool:
Ik hoop dat iemand vanaf de BETA server hier de opdrachten plaatst zodat jullie je goed kunnen voorbereiden :):D:p
SUCCES.
ik doe dit keer niet fanatiek mee, maar wens iedereen veel plezier !
hmm is volgende week niet wat vroeg? dan is het al gedaan voor het nieuwjaar is, toch?
ik denk niet dat het maandag al zal starten
 

DeletedUser3722

Guest
hmm is volgende week niet wat vroeg? dan is het al gedaan voor het nieuwjaar is, toch?
ik denk niet dat het maandag al zal starten

Het klinkt wel logisch. Op beta gestart op 19 november, vaak een week later op live.
Wel zou je het dan geen winter-event kunnen noemen ;P
 
Elk jaar start het winterevent begin december.

Elk jaar zijn ze eind december een tijdje gesloten. het is dan wel handig als beta event is afgelopen zodat je geen problemen tegenkomt als al je ontwikkelaars op vakantie zijn.
Het kan zomaar volgende week zijn, maar ga er zelf van uit dat ze gewoon op de normale tijd beginnen als alle vorige jaren.
 
Bovenaan