• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser447

Guest
Valentijn 2019 opdrachten (er kunnen foutjes inzitten, ik ben ook maar een elfje :D)
Valentijn evenement 2019 <> 33 opdrachten

Hoofdprijs = Huis met baby’s 4X3 = populatie + cultuur

01 verzamel munten

02 verzamel voorraad

03 maak drank 1X (WP 5min)

04 besteed 2 KP

05 verzamel of gebruik 3 spreuken

06 maak 5X eenvoudig gereedschap (WP 15min)

07 Geef 3X burenhulp

08 Voltooi 3 ontmoetingen OF 15 toernooi ontmoetingen

09 Verzamel 7 relikwieën

10 Verzamel munten EN koop 7 KP

11 maak 7X brood (WP 1 uur)

12 Verzamel 3 spreuken

13 Gebruik 2 combinatieversnellers (Academie)

14 maak 9X geavanceerd gereedschap (WP 3 uur)

15 verzamel voorraad

16 verzamel Marmer + Staal + Hout

17 maak 9X mand met boodschappen (WP 9 uur)

18 voltooi 6 ontmoetingen OF 30 toernooi ontmoetingen

19 verzamel 12 Relikwieën

20 Train eenheden OF ontwikkel een technologie

21 verzamel 300 toverspreukfragmenten (Academie)

22 maak 9X gereedschapkisten (WP 1 dag)

23 verzamel OF gebruik 3 spreuken (Academie)

24 verzamel 900 toverspreukfragmenten (Academie)

25 voltooi 9 ontmoetingen OF 45 toernooi ontmoetingen

26 maak TI bonus goederen van 3 uur 8 X

27 maak marmer + staal + hout van 3 uur 1 X

28 maak T1 bonus goederen van 9 uur 8 X

29 voltooi 12 ontmoetingen OF 60 toernooi ontmoetingen

30 Verken 1 provincie OF upgrade 1 gebouw lvl 16

31 maak T1 bonus goederen van 1 dag 8 X

32 maak marmer + staal + hout van 9 uur 2 X

33 onderzoek 1 technologie OF upgrade een gebouw lvl 16

SUCCES
thanks voor de goede info weer
 

DeletedUser3746

Guest
Bij opdracht 13 staat: "Gebruik 2 combinatieversnellers (Academie)". Je moet hier 2 combinatieversnellers verbreken. Als je iets maakt in de Academie, op het tabblad "Handwerken", wordt er niet voldaan aan de opdracht...
Met vriendelijke groeten
 
Bij opdracht 13 staat: "Gebruik 2 combinatieversnellers (Academie)". Je moet hier 2 combinatieversnellers verbreken. Als je iets maakt in de Academie, op het tabblad "Handwerken", wordt er niet voldaan aan de opdracht...
Met vriendelijke groeten

Bij mij werkte het...
 
Gewoon iets aanklikken wat 2 of meer combinatieversnellers is. Daarna annuleer je de opdracht.
Je krijgt alles terug en de quest is gedaan. Nog geen 5 sec. werk.
Er staat ook gebruik en niet maak.
 
Bij mij heeft het ook gewerkt, ik wist ook niet wat ik moest doen maar alles wijst zich zelf, ik heb het wel niet geannuleerd
 
Wie kan me wat uitleg verschaffen over OW D111a-timewarp ?
1ste bonus = Is deze vergelijkbaar met zalen onder de berg maar dan voor sentient goederen.
2de bonus = -12% cooldown betekent dit 14u wachten ipv 16u op het volgende sterretje in het tornooi ?

Grts marky
 

DeletedUser2114

Guest
Wie kan me wat uitleg verschaffen over OW D111a-timewarp ?
1ste bonus = Is deze vergelijkbaar met zalen onder de berg maar dan voor sentient goederen.
2de bonus = -12% cooldown betekent dit 14u wachten ipv 16u op het volgende sterretje in het tornooi ?

Grts marky
De eerste bonus werkt idd precies hetzelfde als de zalen onder de berg maar dan voor spirituele goederen, ook met dezelfde cijfers als de zalen.. Bij de tweede bonus weet ik alleen dat de cool down tussen toernooi rondes kleiner wordt, daarvan weet ik de exacte cijfers niet. Als dat 12% is, dan zou ik zeggen dat er van de 16 uur(960 minuten) 12% af gaat, dus 115 minuten. Dan blijven er 14 uur en 5 minuten over.
 
De eerste bonus werkt idd precies hetzelfde als de zalen onder de berg maar dan voor spirituele goederen, ook met dezelfde cijfers als de zalen.. Bij de tweede bonus weet ik alleen dat de cool down tussen toernooi rondes kleiner wordt, daarvan weet ik de exacte cijfers niet. Als dat 12% is, dan zou ik zeggen dat er van de 16 uur(960 minuten) 12% af gaat, dus 115 minuten. Dan blijven er 14 uur en 5 minuten over.

Helemaal correct.
 

DeletedUser2186

Guest
Zou het mogelijk zijn om dit onderdeel verder onder te verdelen? Ik vind het echt onmogelijk om in dit onderwerp iets terug te vinden. Natuurlijk is het heel leuk om info te ontvangen van Beta en andere fora. Maar zonder enige onderverdeling wordt het toch moeilijk om te volgen en zeker om iets terug te vinden (sorry..)
 
Zou het mogelijk zijn om dit onderdeel verder onder te verdelen? Ik vind het echt onmogelijk om in dit onderwerp iets terug te vinden. Natuurlijk is het heel leuk om info te ontvangen van Beta en andere fora. Maar zonder enige onderverdeling wordt het toch moeilijk om te volgen en zeker om iets terug te vinden (sorry..)

Waarom zou je je moeten verontschuldigen?

Ik denk dat topic meer een informatiebron is om een op het beta forum te kijken.
Daar wordt ook de echte discussie gevoerd over diverse onderdelen. en is informatie veel beter beschikbaar.

Dit is meer een plek voor een heads up: van hee dit is interessant eens kijken op beta.
 

DeletedUser2186

Guest
Dank je Crazy Wizard. Ik had het nu specifiek over de spoilers die ik zocht in verband met events. Indien jullie het interesseert heb ik inmiddels de vertaling gemaakt voor het carnavalsevent. Wil het hier niet rechtstreeks plaatsen omdat ik geen idee heb hoe je een verborgen spoiler maakt en vind ook dat het niet echt hier thuishoort. Zal ik het prive naar jou sturen? (Is inmiddels gebeurd) ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
@Titina Ik zou heel graag de opdrachten willen hebben van het carnavalsevent, want ik heb een lijst van vorig jaar, maar die klopt op sommige punten niet. Ik weet ook niet hoe je een spoiler maakt.:rolleyes:
 

DeletedUser2186

Guest
@Titina Ik zou heel graag de opdrachten willen hebben van het carnavalsevent, want ik heb een lijst van vorig jaar, maar die klopt op sommige punten niet. Ik weet ook niet hoe je een spoiler maakt.:rolleyes:
Ik heb de vertaling (die ik gemaakt heb vanuit gems) naar Crazy Wizard gestuurd. Die zal het later wel plaatsen. Maar ik zou willen voorstellen om deze spoilers op de vroegere plaats te zetten FAQ. Of ergens waar het voor iedereen opvalt.. :cool:
 

DeletedUser2186

Guest
Carnival event is gelijk aan Harvest Festival (minus 1 opdracht). Je had je de moeite van vertalen dus kunnen besparen en gewoon hier kunnen kijken: https://nl.forum.elvenar.com/index....estival-herfstevenement-2018-opdrachten.5957/ :eek:
Lord Soth. Ik ben van mening dat het forum voor iedereen is, en niet alleen voor de oude rotten. Het is echt niet voor iedereen vanzelfsprekend om zo maar eens naar oude opdrachten te gaan kijken. De laatste tijd vond ik het moeilijk om deze spoilers te vinden, en daarom heb ik zelf initiatief genomen. Ik vond zelf altijd de spoilers van Didi heel aangenaam om te vinden op het forum. Nog eens bedankt daarvoor Didi! En Yogi69, gems is in het Engels, vandaar de vertaling.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik had ook de phoenix van vorig jaar gepakt, die is bijna hetzelfde maar niet helemaal. Het herfst evenement klopt helemaal. Bedankt @Lord Soth! :)
 

DeletedUser2578

Guest
Weet mss iemand wanneer precies het Carnival event op live start, mogelijk a.s. week? (dit i.v.m. wel of geen ruimte vrij houden).
 
Bovenaan