• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser2239

Guest
Hoe kom je aan 22 december ? o_O Op Beta is nog maar 1 set gebouw voorbij gekomen als dagprijs, die komt hier dus morgen.

Dat stond in de nieuwsbrief van donderdag. De winterfontein is de dagprijs op 22 december
 
Ben het helemaal met je eens. Ik heb een bijzonder onbevredigend antwoord van support gehad over de niet ontvangen mails. Overweeg nu sterk om ook te stoppen.
Als ze doorgaan om de grote spelers te schofferen komt dat nieuwe hoofdstuk er nooit want er blijven niet genoeg eindspelers over:mad:

die mail hoef je niet per se gekregen hebben om de sleutels te krijgen als je in onderstaande link (wat iedereen in mail gekregen heeft), de <PLAYERID> vervangt door je eigen playerid, dan kan je de 100 sleutels cashen.

http://mail.innogames.com/go/8/2I0K..._Call-to-action-link=crm/3/onyx/nl?player_id=<PLAYERID>%26target_id%3D130235d1-ed19-47be-8d9c-e326b7f56796

hoe je aan je playerid kan komen weet ik niet. misschien kan je het uit de gamefiles halen (ik heb op beta toch al een support ticket gezien met gamefileinfo uit de wereldmap waarop je playerids kon zien), misschien vind je je playerid wel uit een vorige mail die je van inno gekregen hebt, of misschien wil support je je playerid wel vertellen (of kan je het misschien zien in de support tool waar je een ticket aanmaakt)

hoe dan ook, ik heb de mail gekregen dus ik weet nu mijn eigen playerid en moet er niet meer naar zitten zoeken.
alvast veel succes
 
Laatst bewerkt:
die mail hoef je niet per se gekregen hebben om de sleutels te krijgen als je in onderstaande link (wat iedereen in mail gekregen heeft), de <PLAYERID> vervangt door je eigen playerid, dan kan je de 100 sleutels cashen.

http://mail.innogames.com/go/8/2I0KMD36-2HVL4JWK-1CB3CCN9-1X614P4.html?_bm_Call-to-action-link=crm/3/onyx/nl?<PLAYERID>%3D100328%26target_id%3D130235d1-ed19-47be-8d9c-e326b7f56796

hoe je aan je playerid kan komen weet ik niet. misschien kan je het uit de gamefiles halen (ik heb op beta toch al een support ticket gezien met gamefileinfo uit de wereldmap waarop je playerids kon zien), misschien vind je je playerid wel uit een vorige mail die je van inno gekregen hebt, of misschien wil support je je playerid wel vertellen (of kan je het misschien zien in de support tool waar je een ticket aanmaakt)

hoe dan ook, ik heb de mail gekregen dus ik weet nu mijn eigen playerid en moet er niet meer naar zitten zoeken.
alvast veel succes
Kan het ook eenvoudiger? Het is maar een spel en ben geen wizkid.
 
vandaag is dan de 1e mogelijkheid om het eerste setgebouw te winnen en ik had mijn BS hierop voorbereid om daarvoor te sparen maar hoor helaas links en rechts dat ze na 10 en meer pogingen nog steeds DIE prijs hebben binnen weten te halen. Omdat dit de 1e uit het setje van 4 is kwam bij mij de vraag boven dat als je deze niet scoort wat te doen met dit nieuwe wonder van setgebouwen want alleen het set geeft het optimale resultaat (als je er bijna 49 vakjes voor over hebt en een weg erna toe). Reden om aan support te vragen of er nog een mogelijkheid komt om dit gebouw verder in het event te scoren of dat als je mis gegrepen hebt je simpel pech hebt gehad met alle moeite die je gedaan hebt en gelukkig moet wezen met een stapel muntenregen of andere zaken.
Kreeg uiteraard een net antwoord retour maar helaas op deze vraag moesten ze me het antwoord schuldig blijven en dat moest verder worden uitgezocht.
Heb vriendelijk bedankt voor het eerlijke spontane antwoord maar krijg toch ook bedenking nu over het verdere verloop van dit event. Iets nieuws promoten wat bij de 1e mogelijkheid al een dood geboren iets wordt?
Hoop werkelijk dat er een positief antwoord komt voor degene die vandaag mis gescoord hebben en daarbij doel ik dus niet op dia's
groetjes René
 

DeletedUser1704

Guest
op zich een leuk event alleen ook zeer pittig als je nog niet heel hoog bent, zeker de relekwieen die je elke keer moet halen, zou prettig zijn als dat bij een volgend event iets minder zou zijn
 
vandaag is dan de 1e mogelijkheid om het eerste setgebouw te winnen en ik had mijn BS hierop voorbereid om daarvoor te sparen maar hoor helaas links en rechts dat ze na 10 en meer pogingen nog steeds DIE prijs hebben binnen weten te halen. Omdat dit de 1e uit het setje van 4 is kwam bij mij de vraag boven dat als je deze niet scoort wat te doen met dit nieuwe wonder van setgebouwen want alleen het set geeft het optimale resultaat (als je er bijna 49 vakjes voor over hebt en een weg erna toe). Reden om aan support te vragen of er nog een mogelijkheid komt om dit gebouw verder in het event te scoren of dat als je mis gegrepen hebt je simpel pech hebt gehad met alle moeite die je gedaan hebt en gelukkig moet wezen met een stapel muntenregen of andere zaken.
Kreeg uiteraard een net antwoord retour maar helaas op deze vraag moesten ze me het antwoord schuldig blijven en dat moest verder worden uitgezocht.
Heb vriendelijk bedankt voor het eerlijke spontane antwoord maar krijg toch ook bedenking nu over het verdere verloop van dit event. Iets nieuws promoten wat bij de 1e mogelijkheid al een dood geboren iets wordt?
Hoop werkelijk dat er een positief antwoord komt voor degene die vandaag mis gescoord hebben en daarbij doel ik dus niet op dia's
groetjes René

Ik zit met hetzelfde probleem, 12 pogingen en nog geen resultaat en vraag me af of het nog wel zin heeft om door te gaan.
 

DeletedUser239

Guest
Ik 7 pogingen zonder positief resultaat ... beetje stom eigenlijk als morgen dubbel scoort :( :( :(
 
en dat deed ik en er gebeurde niets. Dus herhaalde ik alle zetten meerdere malen maar tot op heden ben ik nog steeds verstoken van enig iets.
Maar ik snap je reactie en bedankt daarvoor;)
Ben je zeker dat er niks gebeurd is? als je er op klikt, dan word die 100 sleutel bonus gewoon geregistreerd in de server.
De eerste keer dat je daarna inlogt krijg je dan 100 sleutels in een popup.
Je krijgt die wel maar 1 keer, dus misschien heb je die wel ontvangen zonder dat je het beseft?
 

DeletedUser1592

Guest
Ben je zeker dat er niks gebeurd is? als je er op klikt, dan word die 100 sleutel bonus gewoon geregistreerd in de server.
De eerste keer dat je daarna inlogt krijg je dan 100 sleutels in een popup.
Je krijgt die wel maar 1 keer, dus misschien heb je die wel ontvangen zonder dat je het beseft?
De link heeft een unieke key en kan alleen door de ontvanger worden geactiveerd. Het plaatsen van de link heeft dus geen zin.
 
@Wonder nar
Neem maar van mij aan dat ik niets ontvangen heb, geen 50 dia's maar evenmin 100 sleutels.
@Beldroth
dank voor de reactie maar dat neemt het euvel dat er is dus niet weg
Omdat ik het jammer vind dat je nog geen oplossing hebt kunnen vinden heb ik even zitten zoeken.
Ik heb ondertussen je playerid kunnen achterhalen uit de gamefiles. Ik heb de link even geopened voor jou account. de volgende keer dat je inlogt zou je dus de 100 sleutels moeten krijgen nu.

Er zat trouwens een foutje in de link die ik eerder postte, deze heb ik nu aangepast (maar je snapte hem toch niet begreep ik).
 
Ze zijn ook niet echt scheutig met de dagprijzen, al mijn sleutels er doorheen gejaagd, en tot nu toe 1 gewonnen.
Vooral op de reuzenhand ben ik leeg gelopen.
De andere combi's ga ik niet eens meer proberen.
Gelukkig ben ik van de straat af.
 
Bovenaan