• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

Lijst met dagprijzen klopt alvast niet. Dagprijs in event is op de lijst reeds deze die voor morgen voorzien is. Jammer want eerste op de lijst is mooi cultuurgebouwtje

hoop dat er helemaal niets van klopt, dat zou het ook wel weer leuk en spannend maken om te zoen wat de prijs van de volgende dag wordt.

morgen gaan we weer verder met het event, eerste oude feniksartefact binnen en zit nu vast op opdracht 69.
 

Deleted User - 124539

Guest
hoop dat er helemaal niets van klopt, dat zou het ook wel weer leuk en spannend maken om te zoen wat de prijs van de volgende dag wordt.
Niemand verplicht je om die lijst te bekijken, als je wilskracht hebt zou het dus spannend kunnen blijven. Ikzelf heb de wilskracht alvast niet.:p
 
Erg leuk dat Inno het mogelijk heeft gemaakt om de Stapel Buitenpost in beide werelden aan te schaffen, dat scheelt heel veel eitjes!
 

DeletedUser1435

Guest
Hoe werkt het met de Kennispunten die volgens de beschrijving krijg bij de koudvuur feniks als je een verkenning voltooid. Er staat dat je per verkenning 5 of meer KP's? Ik heb een verkenning voltooid en zie geen KP's verschijnen. Wie weet hierop het antwoord?
 

DeletedUser1435

Guest
Volgens mij staat dat je vanaf stadium 1 al KP's kunt krijgen; "When you feed the Coldfire Phoenix, it will award you with additional KP with each completed scout. The higher the stage, the more KP! Starting at stage 1, 5 KP per scout is awarded, up to 14 at stage 10."
 
"When you first place it, it will add a nominal amount of population and culture, and produce some supplies, 1st, 2nd or 3rd tier goods, mana, or Tier 1 Sentient Goods every 48 hours depending on the chapter level of the building. As it is evolved it will provide higher population and culture, then coins and finally supplies. At the highest stages, it also produces Knowledge Points." Wat jij citeert zie ik niet staan...
 

DeletedUser1435

Guest
Begrijp het al. je moet de feniks voeren voordat er KP's uitgedeeld worden.

FEEDING EFFECT
When you feed the Coldfire Phoenix, it will award you with additional KP with each completed scout. The higher the stage, the more KP! Starting at stage 1, 5 KP per scout is awarded, up to 14 at stage 10.

Elvenar Gathering of the Phoenix Cults

The effect lasts for 24 hours per pet food.
 
Ik heb net een artefact binnen en dacht die bij mijn Gouden Feniks te kunnen gebruiken om het te upgraden naar lvl 10
als ik mij niet vergis kun je 2 2020 feniksartefacten (+ 5 combinatiespreuken) ruilen voor 1 feniksartefact uit 2019, anders om is het 3 2019artefacten voor 2 2020artefacten
Antwoord via beeld ;)
1585090644217.png

Hopelijk krijg ik dit later nog eens als er genoeg nieuwe feniksen verzameld zijn :p
 

Deleted User - 147694

Guest
Ze komen in elk geval voorbij zolang het event duurt.
 
Dus voeren, en dan een bak tijdsboosters in de verkenner om vaak een provincie te voltooien :p
Wordt voor mij een wat dure hobby bij 56 uur verkennen voor max 15 kp.
 
De vertaling van coldfire naar koudvuur ligt natuurlijk voor de hand, maar in het Nederlands is koudvuur een ziekte die je echt niet wilt hebben.
De naam is op dit moment niet meer aan te passen voor het evenement.
Hier ben ik het zeer eens met Aerwer. De vertaling had hier wel wat meer aandacht mogen krijgen. Dat het niet meer aan te passen is tijdens het event, is des te meer een reden voor zorgvuldigheid.

Waar kan ik solliciteren? :coin:
 
Waarschijnlijk bij een vertaalbureau wat ze inhuren, dat doen ze iig voor de echte speluitbreidingen, zoals handwerken in de academie.
 
Bovenaan