• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

DeletedUser1031

Guest
Don Frank, hartelijk dank om de achtergrond te delen, ik heb hem al op men pc nu staan:D
Hij is prachtig !!!!
Warme avondgroetjes en hou je gezond xxx
Liefs van Rozenelfje
 

DeletedUser929

Guest
moet je setjes(tier1) plaatsen bij het nieuwe event of enkel werkplaatsen ,ik kom er niet uit bij de engelse versie
 

Deleted User - 147694

Guest
Je hebt alleen met Werkplaats en T1-Bonusfabriekenproducties te maken, niet de T1-sets.
 
Oh die achtergrond is werkelijk prachtig =D. Complimenten voor de ontwerper die die gemaakt heeft. =D

En ik ben eigenlijk wel helemaal blij met het event. De kans om weer oude feniksartefacten te krijgen en te kunnen maken... Nu kan ik een tweede feniks van vorig jaar grootbrengen. =D
 
Spoiler vertaald in Nederlands onder voorbehoud van fouten.
1584894009684.png
 

DeletedUser1587

Guest
Hoe laat begint zo iets? Is het zinnig om de wekker een kwartier eerder te zetten?
 

DeletedUser1031

Guest
Halokes
Hoe kan ik de opdrachtjes kopiëren, het lukt me niet meer sinds ik HTML heb :oops:
Warme groetjes van Rozenelfje :)
 

DeletedUser1026

Guest
Dat is basic Windows... in Apple systemen mbv appeltje... of google "basis functies" eens?
Denk eerder dat hij bedoeld waarom de Feniksopdrachten hierboven als *.png zijn weggeschreven en niet als tekst? Dan kun je het natuurlijk alleen als afbeelding gebruiken...
 

DeletedUser2578

Guest
Nu kan ik een tweede feniks van vorig jaar grootbrengen. =D
Ik heb net een artefact binnen en dacht die bij mijn Gouden Feniks te kunnen gebruiken om het te upgraden naar lvl 10 maar dat is helaas niet mogelijk boohoo, jammer. Maar goed.....we hebben nu weer een kans om een heel nieuw Feniks op te bouwen, dat is ook weer leuk.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb net een artefact binnen en dacht die bij mijn Gouden Feniks te kunnen gebruiken om het te upgraden naar lvl 10 maar dat is helaas niet mogelijk boohoo, jammer. Maar goed.....we hebben nu weer een kans om een heel nieuw Feniks op te bouwen, dat is ook weer leuk.
Ik zie het probleem niet.

Als je de informatie goed doorgenomen had, dan had je kunnen weten dat je deze nieuwe feniksartefacten via de Magische academie bij Handwerken om kunt ruilen voor die van 2019, als ik mij niet vergis kun je 2 2020 feniksartefacten (+ 5 combinatiespreuken) ruilen voor 1 feniksartefact uit 2019, anders om is het 3 2019artefacten voor 2 2020artefacten.
 
Leuk, een nieuw Feniks-event... ik ben heel benieuwd! Het ziet er in elk geval weer mooi uit, heeft interessante nieuwtjes en - voor wie ze nodig heeft - ook kansen om 'oude' artefacten te winnen! En voor wie alvast wat uitgebreidere info wil, zie: https://elvengems.com/phoenix-2020/
Lijst met dagprijzen klopt alvast niet. Dagprijs in event is op de lijst reeds deze die voor morgen voorzien is. Jammer want eerste op de lijst is mooi cultuurgebouwtje
 

Deleted User - 147694

Guest
Lijst met dagprijzen klopt alvast niet. Dagprijs in event is op de lijst reeds deze die voor morgen voorzien is. Jammer want eerste op de lijst is mooi cultuurgebouwtje
Klopt, overigens staat er altijd een waarschuwing dat de uitwerking van een event op de beta niet gegarandeerd 1op1 naar de live servers overgezet wordt.

Dus je moet altijd je gezond verstand gebruiken, overigens wordt de informatie zodra die afwijkt vaak zo snel mogelijk aangepast aan de live versie informatie.
 
Bovenaan