• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

Verbazingwekkend, of ik ben tezamen met veel van mijn buren verplaatst, of de rand is de nieuwe midden geworden.
Ik zat op het randje, maar heb de meeste actieve buren gehouden en er heel veel nieuwe bijgekregen.
 
Ik ben helemaal niet zo blij met mijn verhuizing, ik heb maar 3 of 4 actieve buren.
Is er een mogelijkheid dat ik verplaatst kan worden naar een drukkere buurt?
Zou dit erg op prijs stellen.
Ben dagelijks bezig met Elvenar en vindt dit een leuk spel, en het moet voor mij ook leuk blijven.
Dan zijn wij allemaal happy.
groetjes Janny65

dat is knap dat je dat nu al weet, ik zie alles om je heen vol staan en je weet nu al dat er maar 4 active buren zijn?
 
Ok vandaag in etappes mezelf door de buren geenvechten (teveel)
Vanaf morgen allen de gouden handjes retourneren.
Enig nadeel, mag ik niet teveel handel hebben, anders zie ik niet meer wie mijn geholpen heeft.
 

DeletedUser234

Guest
Feli voor al diegenen die nu al blij zijn, ik en de rest wachten gewoon nog ff af tot alle verhuizingen klaar zijn....het lijkt me een beetje vroeg om al te klagen voor ze klaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Feli voor al diegenen die nu al blij zijn, ik en de rest wachten gewoon nog ff af tot alle verhuizingen klaar zijn....het lijkt me een beetje vroeg om al te klagen voor ze klaar zijn.

Maar we weten niet of ze wel of niet klaar zijn :(
 
Hoe heb je dat kunnen tellen kersepitje? 165 plaatsen van Lord Jirre? Ik zou het niet weten. Wel weet ik dat ik er heel erg ver vanaf zit. Ook van Desi. Ben een hele actieve speler, dus ben benieuwd of het mij een betere plek gaat opleveren. En wat is een diaspeler? Nog van gehoord.
Je zoekt gewoon lord jirre op, en dan tel je de vakjes in de richting van de blauwe pijl (jou stad)
 
Ik ben helemaal niet zo blij met mijn verhuizing, ik heb maar 3 of 4 actieve buren.
Is er een mogelijkheid dat ik verplaatst kan worden naar een drukkere buurt?
Zou dit erg op prijs stellen.
Ben dagelijks bezig met Elvenar en vindt dit een leuk spel, en het moet voor mij ook leuk blijven.
Dan zijn wij allemaal happy.
groetjes Janny65
Als alles goed gaat, dan komen er nu terug spelers bij op je huidige rand. dan wordt het vanzelf drukker. Dat hoop ik in ieder geval ook voor de 34 overgebleven mijntjes in mijn stad. En dan hopen dat die nieuwe spelers blijven en niet weglopen wegens ingewikkeld combatsysteem ;)
 

DeletedUser1467

Guest
Ik ben dolgelukkig! Van 20 naar meer dan 150 buren (op 300 provincies)!
Of die allemaal actief zijn? Natuurlijk niet, maar alles is beter dan die ene actieve buur van vóór de verplaatsing.
Gefeliciteerd. Weinig kans dat ze allemaal zin hebben om 150 buren hulp te geven, maar het overgrote deel zal actief zijn want alleen actieve spelers zijn verplaatst.
 
Wauwie Coco1968, wat een rekensom. Maakt me gelukkig niet veel uit. Maar ben denk ik in een bevoordeelde positie met aardig wat goede buren. Ik heb geen een mijn naast me, maar wel veel van wat Didi schetst. Daar heb ik er ook een boel van en veeeeeel langer dan 2 dagen of 1 week. Ik heb stadhuizen bij buren die voor mijn gevoel al wel maanden aan het uppen zijn. Die mogen van mij gauw verdwijnen. Zet daar maar fijn goede, actieve buren neer. En volgens mij duurt deze verhuizing nog wel even, kan natuurlijk nooit zo snel gaan. ☻
 
Mezelf net door alle op 1 na nieuwe buren heen geworsteld, helaas was daar alles al gebuffed en stond zijn stadhuis in de steigers.
 

DeletedUser1467

Guest
Wauwie Coco1968, wat een rekensom. Maakt me gelukkig niet veel uit. Maar ben denk ik in een bevoordeelde positie met aardig wat goede buren. Ik heb geen een mijn naast me, maar wel veel van wat Didi schetst. Daar heb ik er ook een boel van en veeeeeel langer dan 2 dagen of 1 week. Ik heb stadhuizen bij buren die voor mijn gevoel al wel maanden aan het uppen zijn. Die mogen van mij gauw verdwijnen. Zet daar maar fijn goede, actieve buren neer. En volgens mij duurt deze verhuizing nog wel even, kan natuurlijk nooit zo snel gaan. ☻
Persoonlijk maakt het mij niet uit. Alle buren hulp geven vind ik teveel, dus geef ik alleen maar meer de buren hulp waarvan ik die ook krijg. Dat zijn er tussen de 10 en 20 per dag. Samen met een volle broederschap vind ik dat wel voldoende.
Nu 3 nieuwe vergevorderde buren erbij die ook hulp verlenen. Prima, dat is wel te doen. Maar wanneer iedereen van het veld gaat die niet speelt, ga ik ze echt niet allemaal hulp geven.
 
Persoonlijk maakt het mij niet uit. Alle buren hulp geven vind ik teveel, dus geef ik alleen maar meer de buren hulp waarvan ik die ook krijg. Dat zijn er tussen de 10 en 20 per dag. Samen met een volle broederschap vind ik dat wel voldoende.
Nu 3 nieuwe vergevorderde buren erbij die ook hulp verlenen. Prima, dat is wel te doen. Maar wanneer iedereen van het veld gaat die niet speelt, ga ik ze echt niet allemaal hulp geven.
Mijn doel is dat eens per week wel te doen, daarna schud ik alleen de gouden handen, tenzij ik een munten tekort heb. (kan dat nog?)
 

DeletedUser1241

Guest
ik heb spijt, ik had het vinkje uitgezet en nu sta ik in niemandsland, komt er nog een ronde van verhuizen? Vinkje heb ik nu maar aangezet, maar nu ben ik te laat , denk ik..
 

DeletedUser

Guest
Tot hoe laat vinden de verplaatsingen plaats?

Bij mezelf is was het vanmorgen al rond en sta nu op een prachtplek.
Echter op het andere account (Giantdwarf) word het alleen maar leger (dus meer munten i.p.v. stadjes) en ook nog niet verplaatst.
 

DeletedUser1467

Guest
ik heb spijt, ik had het vinkje uitgezet en nu sta ik in niemandsland, komt er nog een ronde van verhuizen? Vinkje heb ik nu maar aangezet, maar nu ben ik te laat , denk ik..
Er zal wekelijks een verhuizing zijn. Dus dan kun je aan de buitenrand komen te zitten, maar je kunt ook geluk hebben dat je juist in het centrum komt waar een plaats vrijkomt.
 

DeletedUser234

Guest
Maar we weten niet of ze wel of niet klaar zijn :(

Voorlopig zijn ze nog niet klaar, maar ze zullen het toch wel laten weten als ze klaar zijn, of zelf tussendoor een update geven misschien?
 

DeletedUser7

Guest
@Billy77 Helaas geen updates over de verhuizing, maar, zoals je nu waarschijnlijk wel had verwacht, is het voor nu klaar. Helaas kon nog niet gelijk iedereen verhuist worden, maar iedereen die nog niet verhuist is en op een lege plek staat, zal de komende weken alsnog verhuist worden.
 

DeletedUser

Guest
Gisteren ben ik verplaatst naar een volle landkaart met nieuwe buren.
Kijk vandaag en zijn ook daar weer een hoop buren weggehaald en zit weer met een hoop muntplekken.
Moet ik nu het vinkje om verplaatst te worden aan laten staan of uit???
Gisteren uitgezet omdat ik daar prachtig stond maar nu maar weer aanzetten??
 
Bovenaan