• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser234

Guest
Ik heb 298 provincies voltooid en ruim 30 actieve buren, dan zit ik als ik het zo lees dus al in een actieve buurt en worden wij actieve spelers niet verplaatst, maar zullen de inactieven in onze buurt verplaatst worden naar de buitenrand en krijgen wij juist actieve buren erbij.

@CrazyWizard Heb ik dat goed begrepen, is dat een juiste conclusie?
 

DeletedUser1105

Guest
Zou ik even gebruik mogen maken van de gelegenheid om een compliment te geven aan de mensen van communicatie? Hoe de verandering werd aangekondigd ingame lijkt me perfect! een pop-up MET de link naar de desbetreffende thread in het forum. TOP! zo kan er niemand zeggen dat hij/zij het gemist heeft. Als dat toch zo is is het zijn/haar eigen fout.
Zo had het met het nieuwe gevechtsysteem ook gemoeten! Maar uit fouten leert men zeker!

Doe zo verder!
 
Die popup is niet echt populair, die heeft in het verleden nogal wat problemen gegeven.

Die popup mag, maar de mail was identiek aan de popup en echt wel voldoende
Als je de ingame mail niet leest, ja dat is je eigen probleem
 

DeletedUser1105

Guest
Wat kan je nu tegen een pop-up hebben als die cruciale informatie meegeeft? Ik zag net dat er bijna 100 bezoekers waren op het forum... zou het misschien iets met de vorm van communicatie te maken hebben?

uiteraard is een pop-up voor het kleinste prutsje vervelend en niet populair. Zou ik ook niet leuk vinden. Maar voor ingrijpende veranderingen toch wel zeker! hoe meer mensen het gelezen hebben hoe beter toch?
 
In het verleden waren er nogal wat bugs en performance issues gerelateerd aan die popup, meer dan eens werd de popup net zo snel weggehaald als hij er stond.

Op andere servers wordt het vaker gebruikt dus de problemen zijn verholpen maar dat maakt het niet populair bij degene die heb moet versturen en de ellende heeft gehad in het verleden.

Ik heb meer problemen met het feit dat er gezeurd wordt over communicatie terwijl dat dus wel degelijk gedaan is inclusief forumlinkje via de ingame mailing.
Dat enkele de mailing genegeerd hebben kan je niet op het conto van het elvenar team schrijven, dat is zij die het niet hebben gelezen helemaal hun eigen fout, dus naar jezelf kijken ipv anderen de schuld geven.
 
Ik heb van een andere speler gehoord dat er een vinkje was in dat menu, niet van inno's communicatie, toch een belangrijk element! De rest is inderdaad wel goed gecommuniceerd.
 
@ Crazy Wizard, dat dateert voor zover ik weet van nà het invoeren ervan en van de tip die ik kreeg. Een in-game pop-up met dat prentje zou veel verduidelijkt hebben.
 

DeletedUser1105

Guest
In het verleden waren er nogal wat bugs en performance issues gerelateerd aan die popup, meer dan eens werd de popup net zo snel weggehaald als hij er stond.

Op andere servers wordt het vaker gebruikt dus de problemen zijn verholpen maar dat maakt het niet populair bij degene die heb moet versturen en de ellende heeft gehad in het verleden.

Ik heb meer problemen met het feit dat er gezeurd wordt over communicatie terwijl dat dus wel degelijk gedaan is inclusief forumlinkje via de ingame mailing.
Dat enkele de mailing genegeerd hebben kan je niet op het conto van het elvenar team schrijven, dat is zij die het niet hebben gelezen helemaal hun eigen fout, dus naar jezelf kijken ipv anderen de schuld geven.

Geef ik iemand de schuld? neen, in tegendeel ik geef een compliment omdat het goed gedaan is!
Ik kan begrijpen dat het in het verleden veel commotie teweeg bracht en niet altijd perfect verliep of wat dan ook, maar als het goed gaat mag het ook gezegd worden he.

Waar ik in een vorige post op doelde met die mails is dat het veel duidelijker kon zoals nu een link werd mee gegeven waar je rechtstreeks op kan klikken en zo een drempel wegneemt voor mensen - die geen zin/verstand/ wat dan ook hebben om een link die in een mail komt die niet makkelijk gekopieerd kan worden of geheel dient overgetyped te worden of een hele zoektocht op het forum meebrengt - en het makkelijker maakt om gelezen te hebben.

Nogmaals Bedankt communicatie team om dit zo duidelijk en makkelijk ingame overte brengen! Pop-ups met belangrijke communicatie mogen van mij (en vermoedelijk heel veel spelers met mij) blijven komen!!
 
Geef ik iemand de schuld? neen, in tegendeel ik geef een compliment omdat het goed gedaan is!

Zo had het met het nieuwe gevechtsysteem ook gemoeten! Maar uit fouten leert men zeker!

In je compliment deel je ook meteen een sneer uit die ik dus zeker niet terecht vind.

@ Crazy Wizard, dat dateert voor zover ik weet van nà het invoeren ervan en van de tip die ik kreeg. Een in-game pop-up met dat prentje zou veel verduidelijkt hebben.

De popup komt nu pas omdat het ook pas morgen plaatsvind,
De popup linkt direct naar het topic met dit plaatje.
de popup is puur text based, plaatjes invoegen heb ik niet gezien. het is kort en bondig en duidelijk, de hele forum uitleg past er niet echt en bij een te grote lap text wordt het vaak blind weggeklikt.

Door het bericht kort en bondig te houden met een forumlink garandeerd dat iedereen de tijd neemt om iig de boodschap te lezen.
 

DeletedUser1492

Guest
Ik ben provincies aan het verkennen. Ik heb er nu ongeveer een stuk of zes die nog niet volledig voltooid zijn. Als ik verplaats word, geraak ik deze dan kwijt?
 
nee deze gaan gewoon mee, je wordt op een identieke plek neergezet. de wereldmap is een repeterend patroon, je krijgt dus een nieuwe plek met exact hetzelfde patroon, je neemt je provincies dus gewoon mee.
 

DeletedUser1105

Guest
In je compliment deel je ook meteen een sneer uit die ik dus zeker niet terecht vind.

Dus verwijzen naar iets uit het verleden waar een verbetering aan aangebracht is is een sneer? Het is in ieder geval niet met die bedoeling geschreven.
Maar goed dat wijkt dan weer te veel af van het feit dat er feedback gegeven moet worden hier... ook positieve!
 

DeletedUser1143

Guest
Ik heb helemaal geen pop up gehad
geen mail ook trouwens
Zal later vandaag wel komen dan.
 

DeletedUser671

Guest
Tja, lastig dit. Ik ben tevreden met waar ik nu zit, en de afstand tot desi en lord jirre lijkt niet heel groot te zijn, maar zou natuurlijk erg jammer zijn als ik blijf zitten en al m'n goede buren verdwijnen.
 

DeletedUser234

Guest
@CrazyWizard
Ik snap dat er soms een berichtje gemist wordt als er zoveel berichtjes te lezen zijn, compliment aan de mods. want wat zal daar veel tijd in gaan zitten. Toch hoop ook ik, als daar tijd voor is, nog op een reactie op mijn vraag. Alsjeblieft! :)

Ik heb 298 provincies voltooid en ruim 30 actieve buren, dan zit ik als ik het zo lees dus al in een actieve buurt en worden wij actieve spelers niet verplaatst, maar zullen de inactieven in onze buurt verplaatst worden naar de buitenrand en krijgen wij juist actieve buren erbij.

@CrazyWizard Heb ik dat goed begrepen, is dat een juiste conclusie?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 298 provincies voltooid en ruim 30 actieve buren, dan zit ik als ik het zo lees dus al in een actieve buurt en worden wij actieve spelers niet verplaatst, maar zullen de inactieven in onze buurt verplaatst worden naar de buitenrand en krijgen wij juist actieve buren erbij.

@CrazyWizard Heb ik dat goed begrepen, is dat een juiste conclusie?

@Billy77 Krijg je toch gewoon antwoord van mij ;)
Als het goed is worden alle actieve spelers zo dicht mogelijk bij elkaar geplaatst in het centrum (de cirkel rondom Desi en Lord Jirre), en worden de inactieve spelers naar de buitenzijde geplaatst (oftewel geparkeerd in niemandsland).
Dus zelfs als jij niet verplaatst wordt omdat je al redelijk dicht bij het centrum zit, zul je wel zien dat je inactieve buren verdwijnen en er actieve buren voor terugkomen ... en dan hopen dat ze actief blijven :D
 
@Billi77

Sorry die had ik gemist.

Ja je hebt dat correct, vastgeroeste steden zullen naar buiten worden verplaatst en zo plaats maken voor actieve of nieuwe spelers.
Een vastgeroeste speler, is een speler die 4 weken lang niet heeft ingelogged, maar wiens stad niet wordt verwijderd omdat de speler hoofdstuk 3 heeft bereikt of diamanten heeft gekocht (geen idee waarom iemand diamanten zou kopen en niet h3 bereikt maar ok)

Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen mensen uiteindelijk zullen worden verplaatst, dat is bv zover ik weet op beta niet bekent gemaakt. dus of jou buurt wel of niet gaat verhuizen weet ik echt niet.
er is in anderhalf jaar natuurlijk z'n enorme ophoping ontstaan van inactieve steden dat je niet raar moet opkijken als straks 98% wordt verplaatst, maar dat is pure speculatie.

Ik weet wel dat mensen met bijna alleen maar mijnen om hen heen iig zeker verplaatst zullen worden zodra mogelijk.

edit: je was me net voor didi1
 

DeletedUser

Guest
(geen idee waarom iemand diamanten zou kopen en niet h3 bereikt maar ok)

edit: je was me net voor didi1

Veel nieuwe spelers kopen de introductie aanbiedingen met de extra arbeider. Dat is dan €10,-. Maar dan zitten ze nog in Hfdst I. Hoofdstuk II verloopt echter vrij traag en is best wel saai met alle gevechtsonderzoeken die je moet voltooien, dus daardoor stoppen er weer veel spelers. Jammer dan van de €10,-

@CrazyWizard :p:p:p:p:p
 
Bovenaan