• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> notificaties in 2 tabjes

notificaties in 2 tabjes

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 25 100,0%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1143

Guest
Zou het mogelijk zijn om in je notificatiescherm ook een extra tabje te krijgen waarbij er onderscheid word gemaakt tussen handel en burenhulp?
Soms heb ik zoveel handel op een dag dat mijn 9 pagina's zo vol zijn en dan ben ik de notificaties kwijt van burenhulp , en das jammer.

Aanvulling door @Aiki:

Het voorstel is dus: de notificaties opsplitsen in twee tabs, 1 voor aangenomen handelsaanbiedingen, en 1 voor burenhulp.
Motivatie is: vermijden dat de notificaties van burenhulp ondergesneeuwd worden door handelsnotificaties, zodat je -ook wanneer je wat minder tijd hebt- toch de actieve buren met een (tegen)bezoekje kunt bedanken. Jij tevreden en de buren tevreden.
Nadelen zie ik niet direct.

Aanvulling door @Fili

Tab 1: [logo: handjes] buren(- en broeder)hulp
Tab 2: [logo: weegschaal] handel
Tab 3: [logo: Oude wonderen] hulp aan oude wonderen
Tab 4: [logo: wapenschild] in- en uittreden broederschapsleden, openen kist bij broederschapsavontuur

Tab 3: Oude wonderen
Notificaties inzake het storten van kp's in Oude wonderen zou nieuw zijn, maar ik zie dit graag verschijnen. Als spelers kp's in een van je wonderen stort, is dat ook hulp. Ik word er graag van op de hoogte gesteld om eventueel een tegenprestatie te kunnen bieden.
Er zou bijvoorbeeld kunnen staan:

Speler Fili heeft kennispunten gestort in je Torens van welvaart

Nog mooier zou zijn als er ook het aantal bijstaat:

Speler Fili heeft 5 kennispunten gestort in je Torens van welvaart
maar ik ben mij ervan bewust dat ik erg veel vraag van de makers.

Tab 4: Informatie over broederschapsleden
Het lijkt erop, als ik de berichten hier lees, dat vergeten is dat in- en uittreden van broederschapsleden en het openen van de kist bij broederschapsavontuur ook in de notificaties verschijnen. Persoonlijk vind ik dit overbodig, als dit al niet intern gecommuniceerd is, is het al vrij snel te zien.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
 
is ook nog een optie ivm o.w. gefeliciteert je bent een van de meest waardevolle helpers .
maar bij wie is dan de vraag. ik help meerdere met hun o.w. en dan moet ik gaan uitzoeken van wie ik dan de k.p. heb ontvangen.
het zou handig zijn moest erbij staan van wie
 

DeletedUser448

Guest
De afgeschreven handel kan gewoon bij de andere handel komen? Dat er bij je handel in plaats van "verwijderen" komt te staan "verkocht" en daarnaast in een nieuw vakje aan wie je het verkocht hebt. Dan heb je het mooi overzichtelijk wat je verkocht hebt en wie je beste klanten zijn.
 
ik weet niet of het een bug is maar ik krijg totaal GEEN notificatie's meer te zien.
geen geaccepteerd bod en er is iemand nieuw toegetreden tot ons b.s. en ook daar heb ik geen melding van gezien
 
ik weet niet of het een bug is maar ik krijg totaal GEEN notificatie's meer te zien.
geen geaccepteerd bod en er is iemand nieuw toegetreden tot ons b.s. en ook daar heb ik geen melding van gezien

Check eens hier: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?forums/meld-een-bug.19/ (Er is een discussiedraad en er zijn support requests over meldingen die nooit of slechts af en toe verschijnen, zodat je zelf moet gaan zien of er iets gebeurd is)
 
Met onze nieuw vergaarde behulpzame buren is het notificatie paneeltje wel erg krap geworden.
Bij enige ruilhandel zijn de spelers die je hebben geholpen niet meer bekend.

bugreport.png
 

DeletedUser472

Guest
ik stel gewoon voor dat je het kan zien van 1 week geleden maakt niet uit hoeveel pagina's het zijn is wel fijn om te weten wie je helpt in 1 week
 

DeletedUser234

Guest
Ik ben ook voor het idee uit de eerste post, notificaties van handel en burenhulp gescheiden.
 
Bovenaan