• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug waarom verdwijnen mijn actief spelende buren naar een andere plek?

DeletedUser5197

Guest
ik hoor dit van meer spelers in mijn bs, goede buren waarmee je actief handel bedrijft verdwijnen terwijl duidelijk al maanden of jaren niet actieve buren blijven staan. dit is zoooo irritant, geen aankondiging dat jij of je buren verplaatst gaan worden. Wat is dit voor stom systeem. Hier spelen mensen die met elkaar communiceren, dat is leuk, dus waarom dir gedoe van onzinnig verplaatsen.? Hier zit niemand op te wachten.
 
Die goede buren hebben waarschijnlijk aangevinkt dat ze graag willen verhuizen naar een betere plek op de wereldkaart. Dat kan heel zinnig zijn als je in een gebied zit met niet actieve buren ;)

Als je via pc speelt: tandwiel rechts onderin -> opties-> account
Op de app weet ik nietwaar je het kunt vinden.

Als jij tevreden bent met je plek met inactieve buren, moet je dat dus even uitvinken. Als je ook wilt verhuizen, vinkje laten staan dan kom je vanzelf aan de beurt.
 
goede buren waarmee je actief handel bedrijft verdwijnen ... je buren verplaatst gaan worden. ... Hier zit niemand op te wachten.
Is mij al meerdere keren overkomen en nu ben ik in een zeer actieve buurt. Van ca 15% buren krijg ik dagelijkse opknapbeurten.
Voor jou: vinkje 'betere locatie' aanzetten, {kan NIET op de app.,} WEL een paar week wachten, dan is het jouw beurt.
 
ik hoor dit van meer spelers in mijn bs, goede buren waarmee je actief handel bedrijft verdwijnen terwijl duidelijk al maanden of jaren niet actieve buren blijven staan. dit is zoooo irritant, geen aankondiging dat jij of je buren verplaatst gaan worden. Wat is dit voor stom systeem. Hier spelen mensen die met elkaar communiceren, dat is leuk, dus waarom dir gedoe van onzinnig verplaatsen.? Hier zit niemand op te wachten.
Door te verhuizen zorgen ze ervoor dat buurten actief blijven.

Stel je voor dat we nooit zouden verhuizen (dat gebeurde in het verleden)
Elke speler die dan stopt wordt een dode vlek. hoe langer je speelt hoe meer buren er gestopt zijn en hoe saaier de buurt wordt.

Door te verhuizen komen actieve spelers bij elkaar, het is dus heel belangrijk dat je de verhuisoptie niet uitzet.
Verhuizen zorgt dus voor een actieve buurt dat die actief is en actief blijft.
Anders zitten al je buren straks in een gezellige superactieve buurt en blijf jij alleen achter.

Kom er dus gezellig bij.
 
Bovenaan