• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

RL is belangrijk, maar als je dit spel speelt en zeker als je in een goed bg zit, horen daar verplichtingen bij, want je maakt deel uit van een groep.
Uitzonderingen kunnen gemaakt worden, maar de rest moet ontmoedigd/onmogelijk gemaakt worden.
Houd er rekening mee dat meer 99% van de spelers een andere instelling heeft.
Zonder al deze spelers is er geen elvenar.

Laat iedereen lekker spelen zoals zij willen. de zweep mag thuisgelaten worden.
Wij zijn als gilde ook een actieve groep, maar ik hoop dat al onze leden plezier in het spel hebben, ik heb geen zin en trek achter spelers aan te moeten hollen.
Als iets geen plezier geeft maar een verplichting is passen ze beter in een andere groep, natuurlijk moet je af en toe wat water bij de wijn doen en doe je iets voor anderen omdat zij het leuk vinden maar dat mag nooit de basis zijn.
 
reacties zonder maar even na te denken dat wat ik schrijf misschien te letterlijk/recht voor z'n raap geschreven is
Te letterlijk/recht voor zijn raap schrijven valt blijkbaar niet onder de noemer: reageren zonder na te denken... Iets meer nuance zou prettig zijn!
 
tsja, niet iedereen kan emotioneel begaafd zijn.
maargoed, kennelijk (volgens crazy) niet veel spelers die serieus spelen?
kan.
dan val ik aan de goede kant van de normaalverdeling. en dat is maar goed ook, anders is er geen verdeling en is alles maar zo gewoon/saai.
zweep is niet nodig, inzet wel. je mag zelf kiezen of je in het 6de elftal zit of voor de topdivisie gaat:)
 

Deleted User - 147694

Guest
tsja, niet iedereen kan emotioneel begaafd zijn.
maargoed, kennelijk (volgens crazy) niet veel spelers die serieus spelen?
kan.
dan val ik aan de goede kant van de normaalverdeling. en dat is maar goed ook, anders is er geen verdeling en is alles maar zo gewoon/saai.
zweep is niet nodig, inzet wel. je mag zelf kiezen of je in het 6de elftal zit of voor de topdivisie gaat:)
Ik denk meer dat de nuance gezocht moet worden tussen serieus/fanatiek spelen en (ik gok hier maar mee @Richord), jouw spartaanse speelwijze?
 
Weet iemand of je bij verplaatsing van je stadje je voortgang in en zelfs deelname aan het lopende toernooi kan kwijtraken? Dat lijkt namelijk het geval bij ons nieuwste lid.
 

Deleted User - 147694

Guest
Alleen als je van broederschap wisselt is dat het geval, je verliest dan al je punten zodra je uit de oude broederschap stapt, overigens kun je wel nieuwe punten halen in je nieuwe broederschap als je verder gaat, ik meen dat de toernooipunten van een vertrekkend lid niet voor de oude BS bewaard blijven.

Bij de toren blijven de punten die je verzamelt hebt voor je broederschapswissel bij de broederschap waar je vandaan gaat staan, maar komen nieuwe punten in je nieuwe broederschap er bij zodra je daar verder gaat in de toren.

Als je op de wereldkaart verplaatst wordt, verandert alleen jouw locatie, de positie van alle toernooiprovincies blijft identiek, daarom kan de ene speler vaker verplaatst worden dan de ander, je bent afhankelijk van de toernooiprovincies locaties, die moeten identiek blijven.
 

Deleted User - 370874

Guest
Weet iemand of je bij verplaatsing van je stadje je voortgang in en zelfs deelname aan het lopende toernooi kan kwijtraken? Dat lijkt namelijk het geval bij ons nieuwste lid.

Er zijn momenteel wat problemen met het verplaatsingssysteem, het beste kan de speler even contact met ons opnemen.
Wij kunnen dan kijken of het gerelateerd is aan de problemen of dat het een andere oorzaak heeft.

De ontwikkelaars werken hard aan een oplossing en als die niet al in de update van een aantal minuten geleden zat dat zal dit zo snel mogelijk worden opgelost met een hotfix.
 
Weet iemand of je bij verplaatsing van je stadje je voortgang in en zelfs deelname aan het lopende toernooi kan kwijtraken? Dat lijkt namelijk het geval bij ons nieuwste lid.
ik denk dat dit helemaal klopt en er zo'n problemen zijn, daarom dat spelersverplaatsingen normaal enkel op maandag gebeuren, wanneer er geen toernooi is enzo...
 
Enige wat ik zie is dat ik actieve buren kwijt raak en geen verplaatsingen zie van gestopte (of overleden) spelers. Laten we hopen dat e.e.a. weer beter wordt
 

Deleted User - 147694

Guest
Enige wat ik zie is dat ik actieve buren kwijt raak en geen verplaatsingen zie van gestopte (of overleden) spelers. Laten we hopen dat e.e.a. weer beter wordt
Bij 1 account van mij zijn er al rond de 50-60 lege plekken ontstaan, op 285 vrijgespeelde provincies is dat niet niets. Op 1 plek zijn er zelfs iets van 8 lege plekken aaneengesloten...

Heb dus maar de optie tot verplaatsing weer ingeschakeld in de hoop zelf ook verplaatst te worden naar een levendiger locatie.
 
Heb de optie nog nooit eerder geactiveerd, maar nu vallen er gaten in mijn kaart… blijkbaar is er echt sprake van grote schoonmaak!

Het duurt geen 3 jaar meer voor een speler van de kaart wordt gehaald maar nog maar maximaal 60 dagen. dus ja zeer grote schoonmaak.
Spelers die de tutorail niet voorbij komen zelfs maar 2 dagen ipv 30 dagen,
Als je dus nog voor 3 jaar spelers hebt staan ruimte dat flink op.

Heb wel het idee dat de dagen pas genoteerd worden vanaf de invoering van het nieuwe systeem, de eerste 60 dagen zijn zijn dus nog niet voorbij.
 
Bovenaan