• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.16

DeletedUser

Guest
Ik ben dol op sneltoets-combinatie, hoe minder muishandelingen hoe beter, maar daardoor vind ik de alt-tab combinatie in de menu uitermate irritant worden. Ik gebruik namelijk alt-tab altijd voor het wisselen tussen vensters. Dus als ik in het gebouwenmenu bij cultuur zit te kijken op pagina 8 bijv. en ik alt-tab even naar de cityplanner, ga alt-tab weer terug naar Elvenar, staat het gebouwenmenu op gastrassen. Moet ik weer terug naar cultuurtab en dan weer naar pag 8.
Dus sneltoets-combinaties zijn geweldig, maar gebruik alsjeblieft combinaties die niet ook veel gebruikt worden voor andere handelingen!!!!!
 
Uitleg in de Wiki aub i.v.m. het nieuwe gast ras/manna. "Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid" Heren ook als het ff meezit
 
De hoeveelheid benodigde hamers in het boselven hoofdstuk rijst echt de pan uit.
Heb nu al 1m hamers betaald aan onderzoeken, de aankomende 4 gaan me nog eens bijna 650k kosten.

Ook zijn de huizen en werkplaats upgrades duurder geworden.

Ik klik me helemaal suf om nog aan voldoende hamers te komen, al die fanttastiche nieuwe buren zijn niet voldoende compensatie om de enorme schaarste aan hamers de compenseren.
Terwijl ik een flink dagelijks overschot heb buiten een nieuw hoofdstuk om.
 

DeletedUser234

Guest
Dan maar hopen dat men snel een script weet te schrijven voor het naar de buitenring verplaatsen van inactieve spelers, zodat je ook hamers krijgt van al je actieve buren. Of zet dat nog geen zoden aan de dijk?
 
Dan maar hopen dat men snel een script weet te schrijven voor het naar de buitenring verplaatsen van inactieve spelers, zodat je ook hamers krijgt van al je actieve buren. Of zet dat nog geen zoden aan de dijk?
Ik vrees er voor, ik vermoed dat het onderzoek en upgraden bewust zo duur gemaakt is, zodat je moet kiezen tussen research/upgrade of productie van goederen/eenheden.
 

DeletedUser472

Guest
De hoeveelheid benodigde hamers in het boselven hoofdstuk rijst echt de pan uit.
Heb nu al 1m hamers betaald aan onderzoeken, de aankomende 4 gaan me nog eens bijna 650k kosten.

Ook zijn de huizen en werkplaats upgrades duurder geworden.

Ik klik me helemaal suf om nog aan voldoende hamers te komen, al die fanttastiche nieuwe buren zijn niet voldoende compensatie om de enorme schaarste aan hamers de compenseren.
Terwijl ik een flink dagelijks overschot heb buiten een nieuw hoofdstuk om.

ik weet hoe je voelt crazy heb altijd al problemen gehad met voorraden en volgens mij doe ik hetzelfde als jouw kwa voorraden gebouwen zie in je stad 10 uitgebouwde werkplaatsen en 10 lv 1 werkplaatsen ik advies je bouw wat meer werkplaatsen ( wou daar kwam ik niet op ) nou zou het toch doen

iemand in het verleden heeft me ooit gezegd je moet evenveel ruimte aan werkplaatsen geven als aan goederen fabrieken dacht zeer lang doe het niet maar zit nu ook eens te proberen dat voor elkaar te krijgen is me nog niet gelukt maar is 1ste ding bij mij op de planning mischien ook een idee voor jouw is fijner dan hoef je niet elke keer door de questen te klikken ik wordt er zelf knetter gek van en af en toe doe ik het gewoon niet omdat het zo lang duurt dus probeer eens op de makkelijke ouderwetse manier er gewoon over heen gaan
 
dan zou ik 20 fabrieken op max level 24/7 moeten hebben draaien en mag ik geen moment missen dat ze klaar zijn.
Het regulier questen vind ik prima. ach ja kan natuurlijk ook 20 magische fabrieken kopen, dan moet ik weer normaal draaien.

Alleen ga ik dat dan weer niet doen ;)
 

DeletedUser224

Guest
Nou, het gaat weer lekker in Inno land

Krijg je updates, maar zie nergens een link voor feedback, die er anders wel was !!!!
Dus mijn reactie hier maar neergezet. Komt er nog een link voor feedback??? Want er is weer eens veel mis na een update !!!!!!!!!!
 

DeletedUser470

Guest
Nou, het gaat weer lekker in Inno land

Krijg je updates, maar zie nergens een link voor feedback, die er anders wel was !!!!
Dus mijn reactie hier maar neergezet. Komt er nog een link voor feedback??? Want er is weer eens veel mis na een update !!!!!!!!!!

Nieuwe release 1.17 komt morgen pas :)
 

DeletedUser224

Guest
Alla, maar waarom zijn er vandaag dan zoveel bugs? Die ik gisteren niet had?? Doet me toch echt vermoeden dat Inno ergens mee bezig is geweest vandaag. En dan heb ik het niet alleen over die problemen in het toernooienland.
 
Bovenaan