• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.16

DeletedUser1326

Guest
@irisschoffie We hebben aan de rechterkant van de stad een rij uitbreidingen erbij gekregen :)
o ja nu zie ik het merci!
maar hoe speel ik die vrij? Of gaan ze ervanuit dat we diamanten gebruiken? Loop met de provincies al ver voor en ik zie in het onderzoeksmenu niet dat we daar meer stadsuitbreidingen hebben om te onderzoeken.
 

DeletedUser

Guest
o ja nu zie ik het merci!
maar hoe speel ik die vrij? Of gaan ze ervanuit dat we diamanten gebruiken? Loop met de provincies al ver voor en ik zie in het onderzoeksmenu niet dat we daar meer stadsuitbreidingen hebben om te onderzoeken.

Er zit niet anders op dan vechten, of als dat niet meer gaat onderhandelen. In de boom worden het aantal stadsuitbreidingen dat je kunt onderzoeken helaas steeds minder.
 

DeletedUser1326

Guest
Er zit niet anders op dan vechten, of als dat niet meer gaat onderhandelen. In de boom worden het aantal stadsuitbreidingen dat je kunt onderzoeken helaas steeds minder.
Dank je!
Vind het wel jammer dat ze daar niets mee doen.....
 

DeletedUser472

Guest
wat is dit met het stadhuis verandert van grote van 6x7 naar 7x6 als er 1 gebouw is dat toch niet verandert moet worden is het stadhuis die zit vaak op een plaats waar geen ruimte is om te verplaatsen vind aardig vervelend
 
Helaas, nog net niet voldoende kennispunten gespaard. kan met goederen kp kopen, maar dat ga ik niet doen.
bugreport.png
 

DeletedUser572

Guest
Hah, dat is unlucky. xD

Patch ziet er goed uit. Hopelijk kan ik weer wat bijbenen aangezien ik wat te langzaam was met de orcs. :(
 
Hallo luitjes, ik vraag me af of de orks in het spel blijven als 'handelswaar' in de provincies etc? M.a.w. blijft ik die broedplaatsen nodig hebben? Ik ben benieuwd! Alvast dan voor je reactie! :)

Oh, PS, ook interessant vind ik de vraag hoeveel broedplaatsen er nodig zijn om aan de vraag te voldoen? Ik krijg nu met 3 broedplaatsen een alsmaar hogere voorraad Orks.

(Ik ben ruim halverwege met de orks, ik heb vandaag mijn ork-edelsteenfabrieken vrijgespeeld in de techtree :D)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
Hallo luitjes, ik vraag me af of de orks in het spel blijven als 'handelswaar' in de provincies etc? M.a.w. blijft ik die broedplaatsen nodig hebben? Ik ben benieuwd! Alvast dan voor je reactie! :)

ik verwacht van wel er is niet eens een upgrade van de wapenkamer dus de orcs blijven nog wel even
 

DeletedUser1086

Guest
vraagje: hoe zit het met het oefenterrein??? ik vind er niets van op wiki.... is dat nu een plek om cerberussen te kweken of is het gewoon een extra gebouw met extra trainingslot(s)?
 
vraagje: hoe zit het met het oefenterrein??? ik vind er niets van op wiki.... is dat nu een plek om cerberussen te kweken of is het gewoon een extra gebouw met extra trainingslot(s)?
oefenterrein is om cerberussen te produceren, voor de elven is dit nieuw en bij de mensen kan het niet meer in de kazerne, dus moet je het ook op het oefenterrein doen
 

DeletedUser1086

Guest
ik hoor namelijk dat er in het gebouw NIETS kan getraind worden, maar dat je door het te plaatsen cerberussen kunt trainen in de kazerne
 
ik hoor namelijk dat er in het gebouw NIETS kan getraind worden, maar dat je door het te plaatsen cerberussen kunt trainen in de kazerne
als dat zo is, is het weer een ruimtevreter dus. Ik speel als mens, uit mijn kazerne is de productie van cerberussen weg, maar ik heb het oefenterrein nog niet gebouwd, dus weet niet hoe dat straks dus gaat. Mijn voorraadje cerberussen kan ik nu nog gewoon gebruiken
 

DeletedUser

Guest
ik hoor namelijk dat er in het gebouw NIETS kan getraind worden, maar dat je door het te plaatsen cerberussen kunt trainen in de kazerne

Dat klopt Gando, je aantal slots (trainingsplaatsen) wordt niet uitgebreid, dus al je er 5 had krijg je er niet meer bij. In deze 5 slots moet je al je troepen trainen van de kazerne, het oefenterrein en het huurlingenkamp. Dus als je bijv. 5x cerberussen traint, kun je niets meer toevoegen vanuit je kazerne of het huurlingenkamp. Het wordt dus dringen in die trainingsruimte :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser1086

Guest
als dat zo is, is het weer een ruimtevreter dus. Ik speel als mens, uit mijn kazerne is de productie van cerberussen weg, maar ik heb het oefenterrein nog niet gebouwd, dus weet niet hoe dat straks dus gaat. Mijn voorraadje cerberussen kan ik nu nog gewoon gebruiken
inderdaad, weer meer ruimte nodig.... 1. ik kan niet meer vechten want ik verlies alles 2. ik kan hopelijk binnen een paar weken gaan onderhandelen, maar ik verzamel nu al bijna niet genoeg hamers meer om vooruit te raken, laat staan mijn fabrieken te laten draaien 3. enige optie: dia's kopen.... totdat de balans herstellen
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, weer meer ruimte nodig.... 1. ik kan niet meer vechten want ik verlies alles 2. ik kan hopelijk binnen een paar weken gaan onderhandelen, maar ik verzamel nu al bijna niet genoeg hamers meer om vooruit te raken, laat staan mijn fabrieken te laten draaien 3. enige optie: dia's kopen.... totdat de balans herstellen

Aan dias kopen om de balans te herstellen, zou ik niet beginnen hoor. Dan blijf je daarmee bezig. De balans is momenteel voor velen momenteel helemaal zoek :(
 

DeletedUser197

Guest
Ik vind het wel leuk, een eenheid erbij, maar het nut van het nieuwe gebouw is me niet helemaal duidelijk.
Je zou denken dat als je voor een nieuwe eenheid een geheel nieuw gebouw moet plaatsen, die eenheid dan ook geen ruimte opeist van de kazerne of wapenkamers.
Had ook wel verwacht dat ze iets sneller te trainen zouden zijn, gezien de ruimte die ze innemen.
Hahaha, die dingen mogen wel echt onoverwinnelijk zijn, anders gaan ze bij mij gewoon weer weg ;)
 
Kazerne wordt ook nog eens groter in het nieuwe hoofdstuk, huurlingenkamp wordt groter, en dus het nieuwe gebouw.
Vooralsnog is het oefenterrein iig niet bruikbaar als je wat verder in de onderzoeksboom bent, het level is te laag en de trainingstijd veel traag tov bv je kazerne
 
Bovenaan