• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.16

DeletedUser

Guest
Kazerne wordt ook nog eens groter in het nieuwe hoofdstuk, huurlingenkamp wordt groter, en dus het nieuwe gebouw.
Vooralsnog is het oefenterrein iig niet bruikbaar als je wat verder in de onderzoeksboom bent, het level is te laag en de trainingstijd veel traag tov bv je kazerne

Teleurstellend lange trainingstijden

Als je dat hondenhok voor de helhonden naar max upt (lvl 4 geloof ik), beginnen de trainingstijden acceptabel te worden ;)
 

DeletedUser1120

Guest
Helemaal happy met me treurwilg en alle gebouwen en cultuur wat ziet dat allemaal er mooi uit;) buiten die circus tent dat was een egte misser hahaha
maar hoeveel zou je er moeten plaatsen van die treurwilgen kan nergens zien wat voor aantallen nodig zijn:)
 

DeletedUser197

Guest
Ik vind het niet echt acceptabel als je bedenkt dat ze eigenlijk twéé trainingsplaatsen in beslag nemen (als je ze traint kun je in de kazerne ook niks) ik had eigenlijk verwacht dat het nadeel van de extra ruimte gecompenseerd zou worden door een goede, snel te produceren eenheid.
Nou weet ik nog niet echt hoe goed ze zijn (eerst even een boel trainen) maar ik vrees dat het niet echt gaat opwegen tegen het gedoe.
 

DeletedUser234

Guest
Er zullen vast nog veel vechters bijkomen, anders hadden ze huurlingenkamp en oefenterrein wel 1 gemaakt. Oefenterrein is voor wilde dieren, nu de cerberus, maar straks misschien ook wel draken, eenhoorns, sfinxen en Rocs en wie weet wat voor een wezens er nog bij komen om te trainen in het huurlingenkamp? De tijd zal het leren.
 
Er zullen vast nog veel vechters bijkomen, anders hadden ze huurlingenkamp en oefenterrein wel 1 gemaakt. Oefenterrein is voor wilde dieren, nu de cerberus, maar straks misschien ook wel draken, eenhoorns, sfinxen en Rocs en wie weet wat voor een wezens er nog bij komen om te trainen in het huurlingenkamp? De tijd zal het leren.

Mwa als ze dat in deze stijl doen dan mogen ze het graag meteen opdoeken, wat een brakke rommel, je kan er dus helemaal niets mee.
 

DeletedUser448

Guest
@klopje Als je de ruimte hebt: laten staan en wie weet veranderd er weer wat in het spel zodat het gebouw wel onmisbaar wordt. Ze zijn nog volop bezig met de gevechtsaanpassingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo eerste 4 treurwilgen zijn onderweg :D

@klopje helaas is op dit moment het gebouw kansloos, maar in de volgende update zie ik alweer een onderzoek voor 4 meer levels.
Dat zou alles kunnen veranderen.

Ben wel benieuwd wanneer ook de elven de sinistere cerberus krijgen, want cerberus II vind ik nu niet echt fantastisch
 

DeletedUser472

Guest
55 eenheden in 45 minuten acceptabel? de kazerne doet er 3 minuten en 25 seconden over
Dat verschil is veel te groot.

vergeet niet dat je de cerberusen veel eerder zou moeten kunnen krijgen dus ga maar eens vergelijkem met een kazerne met lv 7 ofzo
 
Dat er een eenheid is die traag traint, daar heb ik geen probleem mee, dan kun je tenminste terug een nacht voortrainen.
Alleen als een eendheid 2 keer zo lang nodig heeft om te trainen, dan veronderstel ik wel dat hij tenminste 1.5 keer zo goed is als die andere eenheden, maar momenteel is die 0.5 of minder keer zo goed :)

Hoe kan je nu als elf trouwens aan de sinistere ceberus geraken? en hoe zit dat eigenlijk met mensen, is die upgrade nu ook uit hun research tree verdwenen?
 
Waarom zou ik dat doen?
Ik vergelijk wat ik heb, A met B. wat ik een jaar geleden zou moeten hebben vind ik totaal niet boeiend, wat ik vandaag de dag heb ik. en vandaag de dag is het op dit moment een waardeloos gebouw, want de productietijd is hopeloos.

Zoals gezegd even wachten op de volgende update maar die is h5, dus verwacht ik er nog niet teveel van.
Het mag best wat trager zijn, maar het mag geen factor 3 of hoger zijn. anders is het gewoon niet de moeite waard.
 

DeletedUser472

Guest
Dat er een eenheid is die traag traint, daar heb ik geen probleem mee, dan kun je tenminste terug een nacht voortrainen.
Alleen als een eendheid 2 keer zo lang nodig heeft om te trainen, dan veronderstel ik wel dat hij tenminste 1.5 keer zo goed is als die andere eenheden, maar momenteel is die 0.5 of minder keer zo goed :)

ik zal maar even wachten tot alle update er zijn van vechten aangezien er nog wat bij komt dus wie weet wordt die ook sterker er komen zelf 2 upgrade van

Hoe kan je nu als elf trouwens aan de sinistere ceberus geraken? en hoe zit dat eigenlijk met mensen, is die upgrade nu ook uit hun research tree verdwenen?

en nee apart genoeg zit de update van cerberus er nog steeds bij vreemd
 

DeletedUser472

Guest
Waarom zou ik dat doen?
Ik vergelijk wat ik heb, A met B. wat ik een jaar geleden zou moeten hebben vind ik totaal niet boeiend, wat ik vandaag de dag heb ik. en vandaag de dag is het op dit moment een waardeloos gebouw, want de productietijd is hopeloos.

vergeet niet dat de makers ook denken aan de spelers die niet zo ver zijn in het spel cerberus was een unit die je al vroeg kreeg dus ze gaan ook niet meteen op zeer vroege in de techboom super snel maken anders zou dat de balans verstoren

Zoals gezegd even wachten op de volgende update maar die is h5, dus verwacht ik er nog niet teveel van.
Het mag best wat trager zijn, maar het mag geen factor 3 of hoger zijn. anders is het gewoon niet de moeite waard.

verwacht daarna ook nog wel een nieuw upgrade aangezien er ook nog upgrade van de ceberusen bij de elven moet komen dus zullen ze dat meteen gelijk bij pakken mischien zetten ze die wel in het hfd van de bos elven en laten we dan eens gaan kijken of het veel slomer is
 

DeletedUser197

Guest
Maar bij de andere eenheden die je vroeg in het spel vrijspeeld heb je de mogelijkheid tot upgraden, misschien dat dat bij de cerebus nog komt hoor, maar wel een beetje slordig dat het er maar gewoon klakkeloos ingegooid word, waardoor er voor de spelers die al wat verder zijn totaal geen balans is.
 

DeletedUser197

Guest
Maar goed, ik moet zeggen dat ik het nieuwe vechtsysteem sowieso verschrikkelijk vind tegenvallen, ik dacht dat het makkelijker en overzichtelijker moest worden, en het tegenovergestelde is waar, vind ik.
Ergens had ik nog gehoopt dat de cerebus een hoop zou goedmaken, maar het zit er voorlopig niet zo erg in geloof ik.
 

DeletedUser

Guest
55 eenheden in 45 minuten acceptabel? de kazerne doet er 3 minuten en 25 seconden over
Dat verschil is veel te groot.

@CrazyWizard I stand corrected! Dat oefenveld staat bij mij op lvl 4 nu en dit is niet acceptabel te noemen. Je had helemaal gelijk

dogs.gif


REALLY???????????
Kan ondertussen een lang weekendje pakken, en dat zijn die dingen nog bezig als ik terug ben.
 
Bovenaan