• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.16

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Bij deze de release notes voor 1.16 met een nieuw ras en diverse aanpassingen in het gevechtsysteem.

Graag horen we jullie mening.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
@Desi De officiële toelichting over het eenmalig veranderen van de eenheden in de Kazerne queue ontbreekt nog
 

DeletedUser

Guest
En klopt het dat we er weer uitbreidingsmogelijkheden bijkrijgen? Ook niet onbelangrijk :D
 

DeletedUser

Guest
En klopt het dat we er weer uitbreidingsmogelijkheden bijkrijgen? Ook niet onbelangrijk :D
Als je bedoeld dat het "veld" weer groter wordt, nee dat blijft nog steeds 10x10 (zou is het tenminste op Beta). Er kunnen wel nieuwe uitbreiding vrijgespeeld worden maar als je alle 10x10 al vol heb kan je die dus niet plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Als je bedoeld dat het "veld" weer groter wordt, nee dat blijft nog steeds 10x10 (zou is het tenminste op Beta). Er kunnen wel nieuwe uitbreiding vrijgespeeld worden maar als je alle 10x10 al vol heb kan je die dus niet plaatsen.

Ik meen op de Beta toch echt een extra rij gezien te hebben, aan de rechterzijde
 

DeletedUser

Guest
Ik meen op de Beta toch echt een extra rij gezien te hebben, aan de rechterzijde
Inderdaad, zie ik nu ook. Vraag me af wanneer die er bij gekomen is, zat niet bij de eerste 1.16. Vermoed dat die bij de laatste hotfix erbij gekomen is, staat echter nergens vermeld.

Boogschutter promotie 2 (Elite boogschutter) is verplaatst van het eind van het orks en goblins hoofdstuk naar het dwergen hoofdstuk.
Hoop wel dat de KP's die ik daarin geïnvesteerd heb niet verloren gaan ?! Moet dat onderzoek nog activeren maar kom buit te kort. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad, zie ik nu ook. Vraag me af wanneer die er bij gekomen is, zat niet bij de eerste 1.16. Vermoed dat die bij de laatste hotfix erbij gekomen is, staat echter nergens vermeld.


Hoop wel de de KP's die ik al daarin geïnvesteerd heb niet verloren gaan ?!

Hoop ik ook niet voor je, maar ik zou die hele dure prijs van 2000 buit maar even uitstellen. Wordt dadelijk een stuk goedkoper.
Ik heb helaas het volle pond ervoor betaald :(, maar ben klaar met de Orken :D
 

DeletedUser

Guest
Hoop ik ook niet voor je, maar ik zou die hele dure prijs van 2000 buit maar even uitstellen. Wordt dadelijk een stuk goedkoper.
Ben ik ook van plan, kan ik mooi gebruiken voor het laatste Ork onderzoek. Dan ben ik er ook van af. :D
 
Inderdaad, zie ik nu ook. Vraag me af wanneer die er bij gekomen is, zat niet bij de eerste 1.16. Vermoed dat die bij de laatste hotfix erbij gekomen is, staat echter nergens vermeld.


Hoop wel dat de KP's die ik daarin geïnvesteerd heb niet verloren gaan ?! Moet dat onderzoek nog activeren maar kom buit te kort. :(

Je kennispunten zijn veilig,
Als voor die extra rij, geen hotfix geweest ervoor, het was er al vanaf moment 1.
Staat gewoon nergens vermeld, maar dat was het eerste dat ik checkte na de update en dat was er toen al.
 

DeletedUser84

Guest
komen er eigenlijk in de loop van de tijd troepen bij in het oefenterein
hoop van wel
 
ik heb een screenshot genomen van mijn boogschutter stats voor de update:
boogvoorupdate.jpg


dit is een screenshot na de update:
Naupdate.jpg

Ziet iemand van jullie de verbetering, ik zie geen verschil maar misschien kijk ik er over?
 

DeletedUser

Guest
@kersepitje Nee geen verschil, maar als je de eliteboogschutter al onderzocht had aan het einde van het orkenhoofdstuk, is er ook geen verschil. De Elite boogschutter is niet verbeterd, maar het onderzoek daarvoor is verschoven in de boom naar het Dwergenhoofdstuk
 

DeletedUser

Guest
Wat een heftige tegenstanders opeens in het toernooi, vooral die Orken zien er erg gevaarlijk uit met hun mega bijl :p:p:p
 

DeletedUser1683

Guest
Oefenterrein Het is dat ik oplet want werd deze keer niet teruggeworpen naar hoofdstuk 2 om het te onderzoeken.
 

DeletedUser1326

Guest
Je kennispunten zijn veilig,
Als voor die extra rij, geen hotfix geweest ervoor, het was er al vanaf moment 1.
Staat gewoon nergens vermeld, maar dat was het eerste dat ik checkte na de update en dat was er toen al.
ik ben niet zo actief op t forum en ik begrijp niet alles wat er staat....maar begrijp ik het nu goed dat we wel extra stadsuitbreidingen krijgen. Geen idee hoe ik bij beta moet kijken nl....
Is best raar dat we steeds meer gebouwen krijgen, maar geen extra stadsuitbreidingen.
 
Bovenaan