• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

Bijna ... met release 1.35 komt ook nog een "hotfix" voor de allerlaatste dag-opdracht (een kopie van de allereerste dag-opdracht: koop 1 KP).
En met die laatste opdracht kan ik nog net 1 extra gouden kist openen. :cool:
Ik weet het niet zeker, maar komen er geen 2 dagquesten bij? het event eindigt pas om 2 uur vannacht, dus ik verwacht eigenlijk nog een quest tussen 12 en 2
 

DeletedUser239

Guest
Misschien zelfs drie ... want die van gisteren kunnen we hopelijk vandaag inhalen :)
 

DeletedUser239

Guest
Ik ook, op 1 van de 2 servers waar ik speel, maar weet niet meer dewelke :)
 

DeletedUser2080

Guest
Bijna ... met release 1.35 komt ook nog een "hotfix" voor de allerlaatste dag-opdracht (een kopie van de allereerste dag-opdracht: koop 1 KP).
En met die laatste opdracht kan ik nog net 1 extra gouden kist openen. :cool:
helaas helaas....hierdoor liep ik wel de kans op een eenhoorn mis. als ze nu een zouden zorgen dat de bugs na beta verdwijnen... maar nee. waarvoor heb je n beta server? voor de kat zn??
 

DeletedUser2278

Guest
Joepie! Update! Koop één kennispunt.
Da's geen punt :)

Ik had mijn saldo al zoveel mogelijk opgemaakt aan eenhoorntjes, maar natuurlijk nog een paar punten over.
Met de spontane suikerbieten zou ik het niet meer redden, maar met deze laatste opdracht kan ik straks toch nog één keertje gokken.

Tip voor de speldesigners: Het zou leuk zijn als je bij je laatste gok een wat grotere kans maakte op de dagprijs dan normaal. Dan sluiten je spelers het evenement met een glimlach af en motiveer je ze alvast voor het volgende ;)
 

DeletedUser2349

Guest
Ik weet het niet zeker, maar komen er geen 2 dagquesten bij? het event eindigt pas om 2 uur vannacht, dus ik verwacht eigenlijk nog een quest tussen 12 en 2
Na de dag-opdracht van vandaag begon het aftellen voor de volgende inderdaad.
Maar als vannacht, tussen 0:00 uur en 2:00 nog 1 dag-opdracht komt, wat is dan de dag-beloning?

Volgens >CrazyWizard< is er namelijk geen dag-beloning voor dag 30.
 

DeletedUser

Guest
Na de dag-opdracht van vandaag begon het aftellen voor de volgende inderdaad.
Maar als vannacht, tussen 0:00 uur en 2:00 nog 1 dag-opdracht komt, wat is dan de dag-beloning?

Volgens >CrazyWizard< is er namelijk geen dag-beloning voor dag 30.

Verrassing, want toen die op de beta kwam sliep ik al ;)
 

DeletedUser6

Guest
Er komt voor de hele actieve mensen inderdaad nog een snelle dagquest tussen 00.00 en 02.00 om wat extra laatste bonus suikerbieten te scoren. De dagprijs zal echter hetzelfde blijven als die van vandaag :)
 
helaas helaas....hierdoor liep ik wel de kans op een eenhoorn mis. als ze nu een zouden zorgen dat de bugs na beta verdwijnen... maar nee. waarvoor heb je n beta server? voor de kat zn??

Waarom liep je hierdoor een kans op een eenhoorn mis? ik snap het echt niet waarom jullie hier allemaal zo hard aan tillen. Gisteren was er toch een dagquest, dus je kon gisteren maximaal kistjes openen. De dagquest van vandaag is er dus nu pas sinds een half uurtje. maar dit heeft toch geen invloed op de dagreward van gisteren?

Het is toch niet dat je de dagquest van gisteren pas vandaag kan doen?
 

DeletedUser2080

Guest
Die was je sowieso misgelopen, want als de laatste dag-opdracht om middernacht was ingegaan was de Regenboog Eenhoorn niet meer de dag-beloning. o_O
nee, want gisteren ontbrak de dagopdracht van de nacht ervoor zover ik weet. de hele dag was de eenhoorn er.
 

DeletedUser2349

Guest
Gisteren was de dag-opdracht: besteedt 4 KP en die heb je dus gisteren al gedaan. :confused:
 

DeletedUser2080

Guest
Waarom liep je hierdoor een kans op een eenhoorn mis? ik snap het echt niet waarom jullie hier allemaal zo hard aan tillen. Gisteren was er toch een dagquest, dus je kon gisteren maximaal kistjes openen. De dagquest van vandaag is er dus nu pas sinds een half uurtje. maar dit heeft toch geen invloed op de dagreward van gisteren?

Het is toch niet dat je de dagquest van gisteren pas vandaag kan doen?
ja, wel dus. die van gisteren kan pas vandaag en die van vandaag is er ook niet.
waar ik zwaar aan begin te tillen, en echt met de dagzwaarder, is dat er steeds bugs worden door gezet vanaf beta. en vervolgens fixen zze niet meteen. ik merk dat ik daar zo zwaar de pe over in krijg dat ik steeds minder lol in t spel krijg.

zorg gewoon dat het werkt....
 

DeletedUser2349

Guest
Jij haalt de dag-opdrachten en dagen door elkaar Stellina.
  • Gisteren: dag 28: besteedt 4 KP (dag beloning: Regenboog Eenhoorn)
  • Vandaag: dag 29: koop 1 KP (is niet om middernacht begonnen maar +/- 11 uur later (dus eigenlijk een halve-dag-opdracht :p)
  • Morgen: dag 30: nóg 1 aller aller laatste nacht-opdracht tussen 0:00 uur en 2:00 uur
PS Een dag begint om middernacht, als jij die 4 KP aan begin van dag 28 hebt gedaan heb je ruim 23 uur geen aftelklok gehad naar de volgende dag-opdracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2316

Guest
@Remmerdebem I Ik ben heel benieuwd of jou nieuwe/aangepaste strategie gaat werken. Maar in mijn dwergenstadje krijg ik maar 150 t-3 goederen per keer van de groothandelaar en ze kosten een vermogen aan munten/hamertjes. Daarmee krijg ik niet de 3 maal 33600 goederen bij elkaar.
@Didi1: ik heb intussen bijna alles weer verzameld na de inleveractie.... En dat in 2 weken, da's uiteindelijk best wel te overzien. Nu ff doorgaan met verzamelen en bij een volgend evenement, hoop ik dat je om deze aantallen slechts erom lacht.
 

DeletedUser2278

Guest
Laatste uurtjes zijn aangebroken, benieuwd wanneer ik de laatste suikerbietjes kan gebruiken en of ik er nog een grote prijs mee ga halen. Dat zal dan wel op het nippertje zijn, dus het gaat een latertje worden.
Ik weet inmiddels dat de dagprijs van vandaag (de Doodlopende Weg) ook de twee uurtjes na middernacht behouden blijft, maar wat gaat de opdracht worden?

Het gerucht wil dat je
twee gebouwen moet upgraden naar niveau 2 of hoger.
Ik heb daar alleen nog geen bevestiging van gezien. Weet iemand dat, of was deze laatste opdracht er niet op beta?

Ik zorg maar vast voor
twee level 1 woongebouwen en twee vrije arbeiders.
Dan ben ik in elk geval voorbereid :)
 
Bovenaan