• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

DeletedUser868

Guest
Heb zojuist voor de eerste keer alle opdrachten van een evenement volbracht :) Waar ik wat verbaasd over ben is dat het niet mogelijk is het laatste gebouw vrij te spelen door middel van de opdrachten. Is dit altijd zo met de evenementen?
 

DeletedUser2278

Guest
Waar ik wat verbaasd over ben is dat het niet mogelijk is het laatste gebouw vrij te spelen door middel van de opdrachten. Is dit altijd zo met de evenementen?

Ik geloof het wel. Dit is pas het tweede grote evenement waar ik aan meedoe, maar ik heb berekeningen gezien waaruit blijkt dat de derde grote prijs alleen haalbaar is als je diamanten investeert. Zelfs de tweede is al een opgave (zeker als je met kleine inzetten gokt vanwege de hogere kans op een dagprijs).
Maar ik vind de derde prijs toch minder interessant; te groot om handig te zijn, en ik ben wat van de cultuur+bevollking-hybrides af aan het raken. Voor een beginnende speler zijn ze interessant, maar naarmate je stad groeit (en daarmee het aantal mensen dat je per vakje in een woongebouw kunt plaatsen) wordt het bevolkingsgedeelte toch minder aantrekkelijk.
Dan heb ik liever kleine gebouwtjes met meer cultuur per vakje. De Doodlopende Rotsweg van vandaag (en de twee uurtjes na middernacht) biedt bijvoorbeeld meer cultuur per vak, en is maar half zo groot als de derde grote prijs.
 

DeletedUser868

Guest
Okee! Is goed om te weten voor de volgende keer. Heb je inderdaad wel een goed punt... Ik had met die laatste een oud evenementengebouw willen vervangen. Ja, die heb ik gelukkig kunnen bemachtigen :) Kan vanavond na de dagopdracht nog een poging wagen, hopelijk win ik er dan nog een.
 

DeletedUser1327

Guest
met andere woorden moet ik een wekker zetten heb niet genoeg bieten om uberhaupt nog iets te halen. veel plezier nacht brarkers.
 

DeletedUser2278

Guest
Yesss :)

kudde-einde.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan