• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

DeletedUser990

Guest
Heb ook na 5x de codex gewonnen en meteen omgeruild voor de laagste codex die ik nog had staan. 490 cultuur. Dus nu heb ik voor hele hoofdstuk denk ik genoeg cultuur.
 

DeletedUser2278

Guest
Ja, als je omrekent naar cultuur per vakje is de Lava Codex beslist aantrekkelijk — hij geeft bijna evenveel cultuur als de grote prijzen, maar is met 2x2 veel makkelijker te plaatsen, en je kunt er burenhulp mee ontvangen, wat met de eenhoorns en de bloemenkooi niet gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Afgelopen zondag was ik klaar met de "crazy 99", precies op de dag dat mijn favoriete dag-beloning zou komen: "omheining van blauwe bomen". Alles bij elkaar rond de 23 gouden kisten geopend. Hieruit 10 blauwe bomen gekregen en zo'n 75 KP, al met al een vruchtbare dag voor "boom-plant-dag". Spaar nu alles op voor de laatste dag-beloning. Overigens is "De gezellige boerderij" nagenoeg niet te halen zonder dia's te kopen. Ze zouden de laatste "grote" beloning ook haalbaar moeten maken voor spelers die er geen geld in pompen. (Of zonder het geluk om regelmatig 200 bieten uit de gouden kist te halen.)
 
Afgelopen zondag was ik klaar met de "crazy 99", precies op de dag dat mijn favoriete dag-beloning zou komen: "omheining van blauwe bomen". Alles bij elkaar rond de 23 gouden kisten geopend. Hieruit 10 blauwe bomen gekregen en zo'n 75 KP, al met al een vruchtbare dag voor "boom-plant-dag". Spaar nu alles op voor de laatste dag-beloning. Overigens is "De gezellige boerderij" nagenoeg niet te halen zonder dia's te kopen. Ze zouden de laatste "grote" beloning ook haalbaar moeten maken voor spelers die er geen geld in pompen. (Of zonder het geluk om regelmatig 200 bieten uit de gouden kist te halen.)

Dus, als je 99 haalt, is er dus geen extra "beloning" ??
 

DeletedUser2349

Guest
Alle beloningen staan op crazywizard.info: >klik<. Op het moment dat je zover bent heb je waarschijnlijk "De grote veiling" vrijgespeeld.
 
Op beta in v1.36 hebben ze nog een quest toegevoegd voor de mars van de kuddes dus krijgen we die update ook nog voor het afloopt??
 

DeletedUser

Guest
Op beta in v1.36 hebben ze nog een quest toegevoegd voor de mars van de kuddes dus krijgen we die update ook nog voor het afloopt??

Als het goed is wel, er was een bug maar die werd snel gefixt.

29) Koop 1 kennispunt

En ik dacht dat er nog een midnight quest was tussen 00:00 en 2:00 voor de nachtbrakers. Wat die quest is weet ik niet, want ik lag al in mijn mandje :p
 
Ondanks dat ik 40+ uur werk en 3 avonden in de week sport en nog een kleine 6 dagen in het event heb te gaan is het resultaat van 'de trek van de kuddes' zeer positief :)

Op mijn 1e account 89 kuddes voorbij zien trekken (dat vond ik genoeg 3x 100K tier 3 weggeven vond ik niet nodig) en dat was goed voor 2 kippenweiden, 2 blauwe bomen, 1 hoofdprijs, 75 KP en momenteel nog 2710 bieten voor de laatste dagprijs en 2e hoofdprijs.

Op mijn 2e account 99 kuddes voorbij zien trekken en dat was goed voor 1x kippenweide, 6 blauwe bomen, 1x geitenrots, 2 hoofdprijzen, 125 KP en momenteel nog 931 bieten voor de laatste dagprijs.

Dankzij de kunstmest op mijn akkers was het een vruchtbare trek van de kuddes! M.a.w. ik heb niks te klagen :D

P.S. ben wel blij dat ik nu weer op tijd naar bed kan :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
op zich is het event wel n leuk event, alleen zijn de kosten voor de Quests moeilijk haalbaar, ik hoor helaas meer mensen die er last van hebben. dat demotiveert veel spelers om het event voortijdig te stoppen. in mijn geval ook...boekrollen die ik moet betalen en de handel die plat ligt en geen boekrollen te verkrijgen zijn stopt bij mij nu het event. miss is het n optie om de volgende keer bij n event er beter over na te denken, dat zowel voor kleine spelers en grote spelers het event n leuk event blijft. en dat we allemaal iig wat verder komen om de hoofdprijzen binnen te halen. ;-)
 

DeletedUser2090

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging van ons zomerevenement geplaatst.

Uiteraard zijn we erg benieuwd naar jullie feedback. Veel mensen hebben weer hun best gedaan om er iets heel moois van te maken, dus veel plezier!

Het Elvenar team.
Het is best een leuk event, maar o o wat kost het veel materiaal. Ik ben gestopt! Naast de toernooien en de gewone opdrachten is dit voor mij niet te doen. Heb een paar leuke dagprijzen waar ik erg tevreden mee ben (alhoewel ik graag handelsreiziger 3 had gehad, want die materialen zijn juist zo schaars bij ons) heb er ruim 1000 bieten aan besteed maar helaas. Pech! Maar goed heb de eerste hoofdprijs en daar ben ik blij mee. Ben benieuwd naar het volgende event. Maar hopelijk met minder materiaal kosten ....
 
Het is best een leuk event, maar o o wat kost het veel materiaal. Ik ben gestopt! Naast de toernooien en de gewone opdrachten is dit voor mij niet te doen. Heb een paar leuke dagprijzen waar ik erg tevreden mee ben (alhoewel ik graag handelsreiziger 3 had gehad, want die materialen zijn juist zo schaars bij ons) heb er ruim 1000 bieten aan besteed maar helaas. Pech! Maar goed heb de eerste hoofdprijs en daar ben ik blij mee. Ben benieuwd naar het volgende event. Maar hopelijk met minder materiaal kosten ....
ben het helemaal met je eens Helga, hopelijke reageren meerdere mensen zodat er zeker wat mee gedaan wordt bij n nieuwe event..;-p
 
Kan iemand me vertellen wat de orc strategen zijn? (Zie dagprijs dag 27)
Ik zit nu net in het orc-hoofdstuk; is het nuttig voor me?
 

DeletedUser2278

Guest
Kan iemand me vertellen wat de orc strategen zijn?

Militaire eenheden, zware langeafstand, vergelijkbaar dus met de Valoriaanse wachters die we eerder hadden.
Hebben verder niets het het Ork-hoofdstuk te maken.
 
Kan iemand me vertellen wat de orc strategen zijn? (Zie dagprijs dag 27)
Militaire eenheden, zware langeafstand, vergelijkbaar dus met de Valoriaanse wachters die we eerder hadden.
Hebben verder niets het het Ork-hoofdstuk te maken.
Vanaf ergens in ork hoofdstuk kan je die standaard maken in het oefenterrein, waar er dan met latere onderzoeken upgrades van de eenheid beschikbaar komen, dat laatste heb je niet met de te winnen gebouwtjes, die ze dan wel weer gratis afleveren. Heb ze nog niet getest in gevechten.
 

DeletedUser2278

Guest
Net als de Handelsreizigers eigenlijk, alleen dan militair in plaats van commercieel.
 

DeletedUser2349

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1147

Guest
hai!
Helaas gestopt met de quest.... niet te doen met zoveel voorraden maken e.d.. hoop dat de volgende quest weer wat makkelijker te doen is.. ben nu niet verder gekomen dan de 1e hoofdprijs wat altijd meegenomen is en ik weet dat je zelf beslist of je mee doet of niet maar ik vind het juist een extraatje om het spel leuk te houden voor me zelf...
groetz!
 
Bovenaan