• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging van ons zomerevenement geplaatst.

Uiteraard zijn we erg benieuwd naar jullie feedback. Veel mensen hebben weer hun best gedaan om er iets heel moois van te maken, dus veel plezier!

Het Elvenar team.
 

DeletedUser

Guest
De Halfling gebouwen die te winnen zijn (zowel hoofdprijzen als dagprijzen) zien er werkelijk schitterend uit. Mijn complimenten :)
 

DeletedUser2114

Guest
Ben heel erg benieuwd naar de dagprijzen, de hoofdprijzen vind ik al supermooi ontworpen, complimenten!!
 

DeletedUser2114

Guest
Was dit vorig jaar niet een maand later? de evenementen volgen elkaar in ieder geval wel erg snel op nu.
gelukkig deze keer niet! Net nadat dit event afgelopen is, ga ik 3,5 week op vakantie!! :)
 
Leuk event. Leuke prijzen.
Ik vrees alleen dat er grotere kosten gaan zijn, je moet sowieso munten,voorraden en goederen betalen deze keer ipv bouwen.
Iemand een idee hoeveel goederen je moet betalen bij de laatste opdrachten ?
En hangt dit af van waar je in de techtree zit ?

Grtz.
Veel succes met het halen van de opdrachten.
 

DeletedUser

Guest
Leuk event. Leuke prijzen.
Ik vrees alleen dat er grotere kosten gaan zijn, je moet sowieso munten,voorraden en goederen betalen deze keer ipv bouwen.
Iemand een idee hoeveel goederen je moet betalen bij de laatste opdrachten ?
En hangt dit af van waar je in de techtree zit ?

Grtz.
Veel succes met het halen van de opdrachten.

@markymarc Alle "betaal" en "verzamel x munten of voorraden(hamertjes)" zijn afhankelijk van het hoofdstuk waar je inzit.
De aantal zijn heftig (veel klachten op de beta daarover), en hoe verder je in de questlijn komt hoe hoger het wordt.
Gebruik bij het verzamelen van voorraden/hamertjes vooral je voorradenspreuken en eventueel ook je cultuurspreuken als je op dat cultuurgebouw hulp hebt gekregen.
De hamertjes die je krijgt bij burenhulp teruggeven tellen ook mee, dus vooral veel burenhulp geven :), maar dat zul je toch wel doen om aan het aantal munten te kunnen komen ;)
 

DeletedUser990

Guest
Hoe moet je nu betalen als je de munten/hamertjes niet kan gebruiken om te bouwen. Handelen? kennispunten, goederen kopen?
 

DeletedUser

Guest
Hoe moet je nu betalen als je de munten/hamertjes niet kan gebruiken om te bouwen. Handelen? kennispunten, goederen kopen?

Bij de betaal-quest staat een plus-teken (een soortgelijk als bijv. bij kennispunten kopen).
Daar klik je op, en dan heb je de keuze tussen een gedeelte betalen of alles in 1x (max)
Wat je voor deze quests betaalt, krijg je niets voor terug (allen suikerbietjes), dus daar moet je wel rekening mee houden
 

DeletedUser2278

Guest
Ja, ik ben er ook niet enthousiast over. Munten allà, die heb je zo weer terugverdiend met een provincierondje, maar vooral de T2/T3-grondstoffen... Dan had ik liever gezien dat die werden gebruikt om de ontwikkeling van de stad op de een of andere manier te stimuleren.

Ik ga deze ook op mijn gemak spelen, ik speel 'm toch vooral om de beste dagprijzen, en die die komen waarschijnlijk toch tegen het einde, en de hoofdprijzen incasseer je het best zo laat mogelijk.
Maar ik heb wel alvast vijf level 3 marmerfabrieken (niet eens mijn bonus) klaarstaan voor stap 13, want stap 14 wil ik vóór morgenavond innen (de spreuken staan al klaar) ;-)
 

DeletedUser2278

Guest
Trouwens, een beginnersvraagje: Je moet weer van die dingen oogsten, suikerbieten deze keer als ik het goed heb. Maakt het uit hoe vaak je dat doet? Kan dat één keer per dag, of moet je elke veertien minuten nerveus aan 't zoeken om er maar geen mis te lopen?
Ofwel, hoe snel loopt de bietenbalk vol?
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, een beginnersvraagje: Je moet weer van die dingen oogsten, suikerbieten deze keer als ik het goed heb. Maakt het uit hoe vaak je dat doet? Kan dat één keer per dag, of moet je elke veertien minuten nerveus aan 't zoeken om er maar geen mis te lopen?
Ofwel, hoe snel loopt de bietenbalk vol?

De suikerbieten, liggen aan de rand van je stad en komen ong. elk uur. Je hoeft dus niet elke 14 min. nerveus te zoeken, maar er kunnen er maar max. 6 liggen. Daarna komen er geen suikerbieten bij totdat je ze opgehaald hebt
 

DeletedUser

Guest
De Halfling gebouwen die te winnen zijn (zowel hoofdprijzen als dagprijzen) zien er werkelijk schitterend uit. Mijn complimenten :)
Beste Didi,

Voor jou ook even mijn complimenten "duimpje" :)

Ik lees je uitleg in welk event of welk onderwerp dan ook met veel plezier.
De vragen die ik lees, daar zit ik soms zelf ook wel eens mee en dankzij jou uitleg is het mij zéér snel duidelijk.....dank je wel ;)
 

DeletedUser2278

Guest
Menhirok en de Vriendelijke Boom begonnen ook rond 13.00 uur.
 

DeletedUser2278

Guest
Maar als je goed bent voorbereid stoom je meteen door naar stap 22, en dan 26 uur wachten op het tweede koppeltje spreuken (tenzij je die uit een toernooi haalt, natuurlijk).
 
Ik denk 13 uur, omdat ze de zomertijd niet aangepast hebben in het spel
ik denk ook 13:00 zo goed als alle event starten op dat uur. Maar ik ben niet zeker als het nu ook wel zal zijn.
We krijgen ook nog een nieuwe versie vandaag hé, dus misschien wachten ze met de start tot die geinstalleerd is.
 
Bovenaan