• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

DeletedUser448

Guest
Bij mij is het zomerevenement gestopt bij vraag 90. Die hoeveelheden aan t3 materialen besteed ik liever aan het afkopen van provincies. Ik vind het jammer want het is toch de uitdaging alle opdrachten te voldoen. Ik ben tevreden over de beloningen die ik heb gekregen; ik heb wat oude beloningen kunnen vervangen. Heb behoorlijk wat kp"s gekregen en zowaar een paar rune die ik kon gebruiken. Ondanks dat ik niet alle vragen doe heb ik de tweede prijs kunnen halen. Deze grote langdurige evenementen duren wat mij betreft iets te lang; 4 weken lang meerdere keren per week hamers/ goud bij buren halen, 5/ 15 min. voorraadproductie aanklikken, nadenken en plannen van al mijn handelingen verliest toch iets van de charmes in de derde week. Dus wat mij betreft iets minder opdrachten of iets minder vaak evenementen.
De gebouwen van het evenement vind ik erg mooi en passend in mijn elvenstad.
 
Heeft er al iemand orkstrategen gebruikt in de gevechten? In theorie zijn ze enkel goed tegen lichte lange-afstandseenheden zoals boogschutters.
 

DeletedUser448

Guest
Heeft er al iemand orkstrategen gebruikt in de gevechten? In theorie zijn ze enkel goed tegen lichte lange-afstandseenheden zoals boogschutters.
Ik kan ze zelf maken, maar zet liever de golum in. Die is wat beter bestand tegen de aanvallen van de tegenstanders.
 
Opdracht 77 is bij mij maar 18 relikwien bij jouw website staat 24?

Mischien is er een verandering doorgevoerd vanuit beta. of ergens halverwegen, heb even op de andere event websites gekeken en ook die zeggen 24

Weet je zeker dat het opdracht 77 was?

er kunnen altijd kleine foutjes inzitten door bv tikfouten. maar dat zou het in dit geval niet moeten zijn.
maar het spel is altijd correct.
 

DeletedUser7

Guest
Heeft er al iemand orkstrategen gebruikt in de gevechten? In theorie zijn ze enkel goed tegen lichte lange-afstandseenheden zoals boogschutters.
En lichte melee. Ze kunnen dus best van pas komen. Ik zelf gebruik ze op beta nog wel eens, want de mortier van de mensen is maar meh.
 
Ik vind events wel leuk alleen zonder de lijst van de beta verhaal lijn kom je nergens en vind dat niet kloppen.
Lijkt mi
Mischien is er een verandering doorgevoerd vanuit beta. of ergens halverwegen, heb even op de andere event websites gekeken en ook die zeggen 24

Weet je zeker dat het opdracht 77 was?

er kunnen altijd kleine foutjes inzitten door bv tikfouten. maar dat zou het in dit geval niet moeten zijn.
maar het spel is altijd correct.
Nee sorry ik was fout dacht dat ik veel verder was maar keek pas voor het 1st op de lijst en zie dat ik lang niet zover ben was ergens bij 57.

En dit bewijst dat je zonder lijst van de beta nergens bent want ik speel al minimaal 12 uur per dag (en tot opdracht 57 zonder lijst) dus iemand met minder tijd zal al helemaal nergens komen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2278

Guest
Leuke dag vandaag.
De Trek van de Eenhoorns :)

trekvandeeenhoorns.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1327

Guest
hoi hoi ik vraag me echt af hoeveel spelers alle 3 de grote beloningen hebben gehaald, ik heb zelfs 13 kistjes besteed en nog geen dag beloning, vind het een soort van onvriendelijk spel.
 

DeletedUser2278

Guest
ik vraag me echt af hoeveel spelers alle 3 de grote beloningen hebben gehaald, ik heb zelfs 13 kistjes besteed en nog geen dag beloning

Tja, het blijft een kansspel.
De derde beloning is zonder diamanten niet echt haalbaar, of je zou een maand lang echt elke drie uur suikerbieten moeten rapen (elke drie kwartier valt er een, dus je ruimte zit in minder dan vier uur vol), maar dat heb ik niet geprobeerd. Een mens moet tenslotte ook slapen. Zelfs de tweede prijs lukt alleen als je met 140 speelt, maar dan is de kans op een dagprijs net iets kleiner (al scheelt het niet zo heel veel).

Wat me verder is opgevallen is dat de kans dat een prijs herhaaldelijk valt groter is dan zou moeten; kennelijk is de randomgenerator toch niet zo heel willekeurig. Als je een prijs krijgt die je niet wilt (zoals runen, in mijn geval), dan kun je beter een paar minuten wachten. Krijg je daarentegen een leuke prijs, dan kun je het beste direct opnieuw gokken.
Op die manier kun je zomaar opeens zes eenhoorntjes winnen :)
 

DeletedUser2278

Guest
Of, zoals ik zojuist had, eerst vier keer achter elkaar je eigen inleg terug, dan twee keer 25 kennispunten, weer drie keer eigen inleg terug, en wéér twee keer 25 kennispunten.
Maar met de laatste 63 bietjes toch nog één eenhoorntje, en terloops een stadsuitbreiding vrijgespeeld :)
 
Bug? In mijn elvendorpje had ik de dagquest: besteed 4 kennispunten, ga ik naar mijn mensendorp, is er geen dagquest meer?
 

DeletedUser

Guest
Bug? In mijn elvendorpje had ik de dagquest: besteed 4 kennispunten, ga ik naar mijn mensendorp, is er geen dagquest meer?
Dat is wel de dag quest voor vandaag alleen wordt die bug dus morgen pas met de update naar 1.35 gefixed waarna we hem alsnog kunnen doen. Bijzonder dat jij dus wel die opdracht gezien hebt terwijl er verder niemand is die hem ook gezien heeft (voor zover ik weet) !? o_O
 

DeletedUser2278

Guest
Bijzonder dat jij dus wel die opdracht gezien hebt terwijl er verder niemand is die hem ook gezien heeft

Die heb ik gewoon uit kunnen spelen in al mijn steden; pas ná het besteden van de kennispunten verdween de dagquest.
Benieuwd of er morgen nog een quest gaat komen dan.
 

DeletedUser7

Guest
orkstrategen met 1 ster tegen lichte mêlée die allemaal 2 of 3 ster zijn?
1, 2 of 3 sterren betekend niet zo veel. Daaraan is alleen te zien hoeveel upgrades een troep al heeft gehad. Orkstrategen zijn niet zo sterk als de golems van de elven, maar wel zeker bruikbaar.
 

DeletedUser1327

Guest
je volbrengt het volledige evenement. alle doorlopende opdrachten alle dag opdrachten dan ben je nog niet eens op de helft van de laatste grote beloning je hebt vanaf nr 80 gespaard tot het eind voor de laatste of de leukste dag beloning en dan gooi je daar weet ik het hoeveel keer een kist voor open en niets. echt om op te schieten. met andere woorden zonder er weer bakken geld in te gooien ga je het gewoon niet halen. nu we zullen maar zeggen, meer geluk in de liefde als in het spel en misschien is dat ook maar beter, je zou er anders nog aan verslaafd raken;)
 
Bovenaan