• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser1120

Guest
Wat zijn jullie al ver in de onderzoeksboom, ben nog bezig met de productiebonus, en het duurt nog uren voor me handelsgebouw af is.
ik had veel grond verkend, en munten gebruikt en tornooi erin lol mijn munten staan nog niiet zo hoog in gebruik nu wel dus, me handels gebouw morgen avond pas uit de up keek wel wat het koste om sneller te doen maar bijna 500 dias das ff te veel
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie al ver in de onderzoeksboom, ben nog bezig met de productiebonus, en het duurt nog uren voor me handelsgebouw af is.

Toernooi-provincies die veel kps geven open laten staan, en we gingen voor kistje 10 met dit toernooi dus dat was ook weer 75 kptjes. Verder openstaande provincies veroverd (had er nog zo'n 20 staan lol).

Vandaar dat ik nu het handelsgebouw en de productiebonus heb, zonder ook maar 1 dia te besteden :D

Maar nu is het rustig aan geblazen, mijn mana is op :eek:;)
 

DeletedUser1120

Guest
Toernooi-provincies die veel kps geven open laten staan, en we gingen voor kistje 10 met dit toernooi dus dat was ook weer 75 kptjes. Verder openstaande provincies veroverd (had er nog zo'n 20 staan lol).

Vandaar dat ik nu het handelsgebouw en de productiebonus heb, zonder ook maar 1 dia te besteden :D

Maar nu is het rustig aan geblazen, mijn mana is op :eek:;)
die tip toen van crazy toversprueken sparen is egt fijn, om zo mana te krijgen
 
Toernooi-provincies die veel kps geven open laten staan, en we gingen voor kistje 10 met dit toernooi dus dat was ook weer 75 kptjes. Verder openstaande provincies veroverd (had er nog zo'n 20 staan lol).

Vandaar dat ik nu het handelsgebouw en de productiebonus heb, zonder ook maar 1 dia te besteden :D

Maar nu is het rustig aan geblazen, mijn mana is op :eek:;)

Ik heb nog 5 provincies open laten staan just in case dat het nodig is voor een event. nog 26 kp te gaan en dan speel ik mee, al spam ik helaas geen sapjes op de markt.
 

DeletedUser

Guest
die tip toen van crazy toversprueken sparen is egt fijn, om zo mana te krijgen

Ja, maar mijn Drakenabdij staat nog niet zo hoog helaas :(

Ik heb nog 5 provincies open laten staan just in case dat het nodig is voor een event. nog 26 kp te gaan en dan speel ik mee, al spam ik helaas geen sapjes op de markt.

Het Valentijnevent sla ik over, omdat het gebouw alleen maar cultuur en populatie geeft.
Denk dat ik net genoeg provincies gescout heb, als het voorjaarsevent begint ;)
 
Toernooi-provincies die veel kps geven open laten staan, en we gingen voor kistje 10 met dit toernooi dus dat was ook weer 75 kptjes. Verder openstaande provincies veroverd (had er nog zo'n 20 staan lol).

Vandaar dat ik nu het handelsgebouw en de productiebonus heb, zonder ook maar 1 dia te besteden :D

Maar nu is het rustig aan geblazen, mijn mana is op :eek:;)
Ooh dat was ik ook van plan, maar ik dacht, ik heb er niks aan als ik heel alleen T4 zit te produceren. Ik stond dus bewust op de rem. Zal ik dan even snel verder doen :)
 

DeletedUser1294

Guest
Wat zijn jullie al ver in de onderzoeksboom, ben nog bezig met de productiebonus, en het duurt nog uren voor me handelsgebouw af is.
Ik had een mega-overschot aan toverstof. Daar heb ik de kp's voor de onderzoeken van gekocht en ik had ook nog tijdseffecten, waarmee mijn handelsgebouw in één klap klaar was.
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig om te zien dat de spelers die maanden lang met hun duimpjes zaten te draaien, nu een vliegende start maken met het nieuwe hoofdstuk :)

Denk dat het voor de volgende lichting spelers toch anders zal gaan lopen, vooral als ze niet zo'n grote voorraad mana hebben en ook de Mana-OWs nog niet hebben.
 
OMG ik zie net pas dat je tijdens een verbouwing geen toegang hebt tot de handelsmarkt :S
Denk zal ff me goederen weer balanceren, dat duurt nog een paar uurtjes.

Snap eerlijk gezegd niet waarom ze de handelsmarkt blokkeren.
 
Na maanden wachten was het niet zo moeilijk om snel door de eerste tech's te komen. Ik had al 30 provincies open staan en 32x 14 uurs boosters ter beschikking :D maar maak mij de meeste zorgen over de afname van manna, zaden en spirituele goederen. Over 10 dagen val ik hier in Elvenar in de bodemloze put als ik voor 5 weken ga rond trekken door centraal Amerika. Ik zal dan geen tijd en waarschijnlijk ook geen zin hebben, om Elvenar te spelen. Dat betekent dat al mijn voorraden manna, zaden en spirituele goederen tot nul zullen reduceren :mad: en ik hoop na terugkomst dat ik de inspiratie zal hebben om weer helemaal vanaf nul te gaan opbouwen want dat zal lang gaan duren :oops:. Eigenlijk zou hiervoor een pauze knop voor ingesteld moeten kunnen worden of een soort sabbatical want maanden van intensief spelen en opbouwen gaat in de vakantietijd zo weer verloren.
In ieder geval kom ik wel terug met een schat aan indrukken :cool:
 

DeletedUser

Guest
OMG ik zie net pas dat je tijdens een verbouwing geen toegang hebt tot de handelsmarkt :S
Denk zal ff me goederen weer balanceren, dat duurt nog een paar uurtjes.

Snap eerlijk gezegd niet waarom ze de handelsmarkt blokkeren.

Oeps, geen tijdsbonus spreukjes meer over? Met 2x 14-uur stond die er bij mij gelijk, dus ik heb dat niet gezien.
 

DeletedUser

Guest
Na maanden wachten was het niet zo moeilijk om snel door de eerste tech's te komen. Ik had al 30 provincies open staan en 32x 14 uurs boosters ter beschikking :D maar maak mij de meeste zorgen over de afname van manna, zaden en spirituele goederen. Over 10 dagen val ik hier in Elvenar in de bodemloze put als ik voor 5 weken ga rond trekken door centraal Amerika. Ik zal dan geen tijd en waarschijnlijk ook geen zin hebben, om Elvenar te spelen. Dat betekent dat al mijn voorraden manna, zaden en spirituele goederen tot nul zullen reduceren :mad: en ik hoop na terugkomst dat ik de inspiratie zal hebben om weer helemaal vanaf nul weer te gaan opbouwen want dat zal lang gaan duren :oops:. Eigenlijk zou hiervoor een pauze knop voor ingesteld moeten kunnen worden of een soort sabbatical want maanden van intensief spelen en opbouwen gaat in de vakantietijd zo weer verloren.
In ieder geval kom ik wel terug met een schat aan indrukken :cool:

Je zult de inspiratie vast wel weer krijgen Bennie.
Heel veel plezier alvast met je rondtrekken door Centraal Amerika, lijkt mij heel bijzonder om te doen :cool:
 
Na maanden wachten was het niet zo moeilijk om snel door de eerste tech's te komen. Ik had al 30 provincies open staan en 32x 14 uurs boosters ter beschikking :D maar maak mij de meeste zorgen over de afname van manna, zaden en spirituele goederen. Over 10 dagen val ik hier in Elvenar in de bodemloze put als ik voor 5 weken ga rond trekken door centraal Amerika. Ik zal dan geen tijd en waarschijnlijk ook geen zin hebben, om Elvenar te spelen. Dat betekent dat al mijn voorraden manna, zaden en spirituele goederen tot nul zullen reduceren :mad: en ik hoop na terugkomst dat ik de inspiratie zal hebben om weer helemaal vanaf nul te gaan opbouwen want dat zal lang gaan duren :oops:. Eigenlijk zou hiervoor een pauze knop voor ingesteld moeten kunnen worden of een soort sabbatical want maanden van intensief spelen en opbouwen gaat in de vakantietijd zo weer verloren.
In ieder geval kom ik wel terug met een schat aan indrukken :cool:
Lol jij mag niet klagen, 5 weken rond trekken in een ander werelddeel, er zijn voldoende mensen die dat ook heeeeeeeeeeeeel graag zouden willen doen maar er (nog) niet de mogelijkheid toe hebben)
Alvast heel veel plezier gewenst op je trip.

Oeps, geen tijdsbonus spreukjes meer over? Met 2x 14-uur stond die er bij mij gelijk, dus ik heb dat niet gezien.

Oh nog meer dan genoeg tijdspreukjes, maar beetje geduld is ook geen probleem. die heb ze de afgelopen 21 uur niet gemist en zal die laatste 8 ook wel overleven.
 

DeletedUser1294

Guest
Vind het wel jammer dat de spirituele goederen tussen de "normale" goederen bij de handelaar staan. Ik had liever een apart tabje hiervoor gezien. Als er straks ook nog t5 en t6 bijkomen, wordt het helemaal een onoverzichtelijk geheel, zeker nu sinds de laatste verandering alle goederen voortaan door elkaar staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2600

Guest
dan zorg je voor voorraden :)
morgen zijn me boselvenhabitat en erf van de vrolijke huisdieren klaar.
bijna klaar met de houtteeltfabriek in de onderzoekboom.
dan de elementale marmer fabriek
met de bevolking van de boselenhabitat marmerfabrieken uppen.
dan het handelsgebouw,dan naar de woongebouwen,die uppen
en dan boselvenhabitat en de erf van vrolijke huisdieren weg doen
en dan beginnen aan de portaal.
 
Oeps, geen tijdsbonus spreukjes meer over? Met 2x 14-uur stond die er bij mij gelijk, dus ik heb dat niet gezien.
ik was ook van plan mijn 14-uurs te gebruiken in het nieuwe hoofdstuk, maar voor de handelaar vind ik het toch niet de moeite. Weet nog niet waar ik ze zal aan spenderen. ik ben zo iemand die vaak al zijn spreuken en instants spaart voor wanneer ik het echt nodig zou hebben. Alleen vind ik het nooit dat het nu echt nodig is, dus die dingetjes blijven meestal liggen :)
 

DeletedUser

Guest
ik was ook van plan mijn 14-uurs te gebruiken in het nieuwe hoofdstuk, maar voor de handelaar vind ik het toch niet de moeite. Weet nog niet waar ik ze zal aan spenderen. ik ben zo iemand die vaak al zijn spreuken en instants spaart voor wanneer ik het echt nodig zou hebben. Alleen vind ik het nooit dat het nu echt nodig is, dus die dingetjes blijven meestal liggen :)

Nou, deze keer vond ik het voor de handelaar wel erg nuttig. Anders 28+ uur geen zaden ;)
 
Bovenaan