• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

Ja, maar ondertussen wel veel OWs om rekening mee te houden.
En het eerste verplichte troepenomvang upgrade onderzoek staat al te wachten om gevuld te worden :eek:Gaat weer minder kps in toernooien betekenen vrees ik :(
Erg hé, dat we er tegenop kijken om verder in de tech tree te komen. Ik vind nog steeds dat dit niet goed in elkaar zit, maar ja wat doe je er aan. feedback is er genoeg over gegeven, ook suggesties hoe het beter zou zijn, maar ja ....
 

DeletedUser1294

Guest
Redelijk wat is wel afhankelijk van het level van je Bloeiende Handelaarsgilde.
Zonder dat OW is het maar 540 voor 2700

Bij mij staat het op lvl 8 en dan is het 1296 voor 2700
Heb hem nu toch maar even (tijdelijk) geplaatst. 864 i.p.v. 520. Als de handel op gang is gekomen kan dit OW wat mij betreft weer weg.
 
wegens niks beter te doen wachten op iemand die boomsap produceert heb ik even zitten tellen.
Momenteel staat er een vraag van in totaal 200k elfenboomsap op de markt :)
 

DeletedUser1427

Guest
wegens niks beter te doen wachten op iemand die boomsap produceert heb ik even zitten tellen.
Momenteel staat er een vraag van in totaal 200k elfenboomsap op de markt :)

Haha, gelukkig ben ik nog niet zover :p moet nog mijn laatste onderzoek voltooien van de fabrieken en dan de maansteen bonus productie onderzoek + uitbreiding voor de handelaar.
 

DeletedUser

Guest
wegens niks beter te doen wachten op iemand die boomsap produceert heb ik even zitten tellen.
Momenteel staat er een vraag van in totaal 200k elfenboomsap op de markt :)

Morgen zitten de kps in het onderzoek voor het Portaal, zal spannend worden of ik genoeg Elfenboomsap bij elkaar gesprokkeld krijg om het onderzoek te voltooien + het gebouw te kunnen bouwen (13.000 sapjes samen :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Mag toch aannemen dat als je in het elementalen hoofdstuk zit je de volledige proiductiebonus hebt, anders is er iets goed mis.
Ik heb nu 'n kleine hoeveelheid elvenboomsap, nu lees ik hier dat je kan handelen, maar ik zie niets..? wat zie ik over het hoofd, wat moet ik nog open spelen voor ik ook die handel zie op de markt?

Alvast bedankt ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb nu 'n kleine hoeveelheid elvenboomsap, nu lees ik hier dat je kan handelen, maar ik zie niets..? wat zie ik over het hoofd, wat moet ik nog open spelen voor ik ook die handel zie op de markt?

Alvast bedankt ;)

Je hebt het onderzoek: Vergroot handelsgebouw nodig om jouw handelsgebouw te vergroten naar level 3, dan kan je de aanbiedingen zien van de nieuwe spirituele goederen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het onderzoek: Vergroot handelsgebouw nodig om jouw handelsgebouw te vergroten naar level 3, dan kan je de aanbiedingen zien van de nieuwe spirituele goederen.

Niet alleen dat, ik had het handelsgebouw geupt maar zag nog geen handel staan. Blijkt dat je minstens 1 nieuw goedje moet hebben, om de handel te kunnen zien ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Vraagje: 'Wanneer komt er ook wat informatie over de elementalen op de wiki? (ik zit zelf nog maar in wijsheid en wonderen, daarom kan ik het niet zelf bekijken)
 

DeletedUser1427

Guest
Vraagje: 'Wanneer komt er ook wat informatie over de elementalen op de wiki? (ik zit zelf nog maar in wijsheid en wonderen, daarom kan ik het niet zelf bekijken)

Hier wordt aan gewerkt door onze wiki mod @wsids. Onze excuses voor het ongemak dat het nog niet gereed is. Wij kunnen voor nu alleen om geduld vragen tot de toegevoegde informatie van het hoofdstuk: Elementalen is toegevoegd op de wiki.
 
Er is me nog iets niet duidelijk over de upgrade van je T4 elementale fabriek .
Als je deze van level 24 naar 25 upgrade. Verlies je dan de mogelijkheid om nog 3u en 9u producties te maken van de spirutuele goederen ?
Of verlies je de mogelijkheid om de 3u en 9u marmer te maken.
 

DeletedUser1427

Guest
Er is me nog iets niet duidelijk over de upgrade van je T4 elementale fabriek .
Als je deze van level 24 naar 25 upgrade. Verlies je dan de mogelijkheid om nog 3u en 9u producties te maken van de spirutuele goederen ?
Of verlies je de mogelijkheid om de 3u en 9u marmer te maken.

Zodra jij je fabriek levelt van level 23 naar level 24 (fabriek voor elementalen), heb je producties van tier1, 3 uurs en 9uurs producties en voor tier4, 3uurs en 9uurs producties. De 24 uur en 48 uurs producties van tier 1 vervallen dan.
 
En van lvl 24 naar 25 blijven deze producties alleen produceren ze meer. Klopt dit ?
Zodra jij je fabriek levelt van level 23 naar level 24 (fabriek voor elementalen), heb je producties van tier1, 3 uurs en 9uurs producties en voor tier4, 3uurs en 9uurs producties. De 24 uur en 48 uurs producties van tier 1 vervallen dan.
 

DeletedUser1120

Guest
IK helemaal blei dat me portal vrij is gespeeld kan niet plaatsen vanwege elvenboom sap grrr
Is er iemand die dit leest mijn ene aanbieding wil pakken zodat ik hem kan plaatsen ;)dan vind ik je lief:)
 
Bovenaan