• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser

Guest
IK helemaal blei dat me portal vrij is gespeeld kan niet plaatsen vanwege elvenboom sap grrr
Is er iemand die dit leest mijn ene aanbieding wil pakken zodat ik hem kan plaatsen ;)dan vind ik je lief:)

Sorry meis, kan je helaas niet helpen, ben zelf ook op zoek naar elfenboomsap
 

DeletedUser1120

Guest
dit is egt een ramp ook die scheeve deals maar goed kan nu 2 dagen me portaal niet plaatsen dus
ik heb zelf nu ook maar een verkeerde deal neergezet waar ik eigenlijk op tegen ben

want al zulke deal motiveren we de mensen juist om nog meer scheeve te doen
wcht tot morgen anders schiet ik ff me elvenar de lucht in
 

DeletedUser

Guest
dit is egt een ramp ook die scheeve deals maar goed kan nu 2 dagen me portaal niet plaatsen dus

Probeer het in iets kleinere aanbiedingen in plaats van 1 grote. Misschien dat sommige je dan wel kunnen helpen
 

DeletedUser1120

Guest
Gisteren kreeg ik als falentijns kadoo dimanten voor me spel en roozen :>) hihi had bijna 30,000 dias
hoef me niet meer druk te maken voor blouwdrukken voor de up gelijk alle huizen gedaan
 

DeletedUser1120

Guest
ik erger me egt eraan , ze hadden gewoon dat heel anders moeten doen die spelmakers , dat iedeeren met spaiciaale goederen alleen maar 2 sterren kunnen doen , de mensen die nu ald die scheeve deals pakken hebben gelijk datze winst willen maken,
hoewel ik dat zelf niet zou doen, Ikk ben meer een gever dan een nemer
maar de kans dat eerlijke deals nu gepakt worden is natuurlijk kleind , mischien ben ik wel een zeurpiet maar iedereen werkt er wel aan mee die goedkope spullen plaatsen
 

DeletedUser1427

Guest
ik erger me egt eraan , ze hadden gewoon dat heel anders moeten doen die spelmakers , dat iedeeren met spaiciaale goederen alleen maar 2 sterren kunnen doen , de mensen die nu ald die scheeve deals pakken hebben gelijk datze winst willen maken,
hoewel ik dat zelf niet zou doen, Ikk ben meer een gever dan een nemer
maar de kans dat eerlijke deals nu gepakt worden is natuurlijk kleind , mischien ben ik wel een zeurpiet maar iedereen werkt er wel aan mee die goedkope spullen plaatsen

Ik denk dat de ontwikkelaars hier wel aan gedacht hebben. Het hoofdstuk Elementalen is zolang uitgesteld omdat ze wilden dat meer spelers het hoofdstuk van de Halflingen hadden afgerond en door konden spelen met dit nieuwe hoofdstuk ook met name het nieuwe goed om mee te ruilen. Uiteraard is het erg lastig en vervelend om sterrenhandel anders dan 2 of hoger te zien. Ik kan je wel meegeven dat steeds meer spelers dit hoofdstuk bereiken en uiteindelijk hun bonusgoed + de uitbreiding handelsgebouw onderzoeken voltooid hebben waardoor ruilen 'hopelijk' ook sneller zal lopen. Momenteel ben ik zelf ook bezig om mijn uitbreiding handelsgebouw te onderzoeken. Ik verwacht dat met de dagen die komen de goederen ook steeds ruimer wordt.
 
(ik weet eigenlijk niet als dit wel het goede topic is om zo'n dingen te bediscussieren)

hoeveel boomsap heb je nog tekort lalaa? morgenochtend kan ik terug 2300 kopen van groothandelaar voor 2700 titanium (en nadien nog eens voor 5400)
Dus je mag van mij gerust morgen 2300 voor 2700 T4 of 4600 voor 8100 T4 kopen. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.

Ikzelf heb de boomsap ook wel nodig voor het manifestatie onderzoek, maar dat kan nog wel eventjes wachten.

EDIT: ondertussen zie ik dat je het portaal aan het bouwen bent, en het dus niet meer nodig is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1120

Guest
(ik weet eigenlijk niet als dit wel het goede topic is om zo'n dingen te bediscussieren)

hoeveel boomsap heb je nog tekort lalaa? morgenochtend kan ik terug 2300 kopen van groothandelaar voor 2700 titanium (en nadien nog eens voor 5400)
Dus je mag van mij gerust morgen 2300 voor 2700 T4 of 4600 voor 8100 T4 kopen. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.

Ikzelf heb de boomsap ook wel nodig voor het manifestatie onderzoek, maar dat kan nog wel eventjes wachten.

EDIT: ondertussen zie ik dat je het portaal aan het bouwen bent, en het dus niet meer nodig is.
aah wat lief van je meis, hou het maar voor jezelf hoor, ik had gisteren een aanbieding geplaatst 10,000 voor 5000 en binne een seconde had ik alles :>)
is niet egt hoe ik zou willen handelen , maar het groote nieuws Heb me portaal en 2 sloten liggen en wat hebben ze het allemaal weer heel mooi gemaakt ziet er gelik uit :>)

ik probeer ff met de riemen te roeien kersepit , maar vind het zonder als jij zelf ndig heb ik ben nu blij dat ik drie dingen heb staan
heb wel kleine aanbiedingen geplaatst , want alles was op

helemaal happy vandaag :>) wel met dias de up gedaan had geen zin in om te wachten
 

DeletedUser1120

Guest
aan het hen en weer schuiven steeds lol wat zijn deze gebouwen top gemaakt, genot om het te zien, doet me aan de gondels van italia denken, me frustratie van de handelsmarkt is ff weg hahah
 

DeletedUser1120

Guest
mischien leuk om met deze bevoling is een wedstrijt te doen met iedereen wie het mooiste stadje heeft :>)
 
Zijn de niet weigerbare opdrachten verder al bekend ? Zie nog geen topic van Lord Soth en op games ben ik al voorbij het geen bekend is.
Alvast bedankt. :)
Zit nu op verzamel 10000 maansteen, wacht nog ff om te innen tot dat ik weet welke erna komen.
 

DeletedUser

Guest
Zijn de niet weigerbare opdrachten verder al bekend ? Zie nog geen topic van Lord Soth en op games ben ik al voorbij het geen bekend is.
Alvast bedankt. :)
Zit nu op verzamel 10000 maansteen, wacht nog ff om te innen tot dat ik weet welke erna komen.
Op Gems of Knowledge staan ze ondertussen ook alleen lijkt het erop dat ze op Beta aangepast zijn dus lijstje klopt niet helemaal meer.
 
@markymarc deze opdrachten heb ik inmiddels erbij gekregen

20. Verzamel 10.000 maanstenen (afhankelijk van je t4) beloning 5000 maanstenen

21. Onderzoek het portaal 25000 mana

22. Bouw het portaal 200.000 munten
 
Zijn de niet weigerbare opdrachten verder al bekend ? Zie nog geen topic van Lord Soth en op games ben ik al voorbij het geen bekend is.
Alvast bedankt. :)
Zit nu op verzamel 10000 maansteen, wacht nog ff om te innen tot dat ik weet welke erna komen.

Weet ook dat sinds deze week het op beta zo is dat je de verhaallijn opdrachten nu ook kan weigeren.
 
Ik denk dat de ontwikkelaars hier wel aan gedacht hebben. Het hoofdstuk Elementalen is zolang uitgesteld omdat ze wilden dat meer spelers het hoofdstuk van de Halflingen hadden afgerond en door konden spelen met dit nieuwe hoofdstuk ook met name het nieuwe goed om mee te ruilen. Uiteraard is het erg lastig en vervelend om sterrenhandel anders dan 2 of hoger te zien. Ik kan je wel meegeven dat steeds meer spelers dit hoofdstuk bereiken en uiteindelijk hun bonusgoed + de uitbreiding handelsgebouw onderzoeken voltooid hebben waardoor ruilen 'hopelijk' ook sneller zal lopen. Momenteel ben ik zelf ook bezig om mijn uitbreiding handelsgebouw te onderzoeken. Ik verwacht dat met de dagen die komen de goederen ook steeds ruimer wordt.

Ondertussen zijn ook veel spelers gestopt, en omdat de handel in t4 over de hele server is ipv alleen jouw hoekje snap ik het eerlijk gezegd ook niet helemaal waar die uitstel voor heeft gediend.
Zodra je 3 spelers 1 met marmer 1 met hout en 1 met staal hebt is er toch al balans? waarom moet je dan wachten tot er meer spelers zijn?
wat voegen 100,100,100 spelers toe wat 10,10,10 niet kunnen?
 
Ondertussen zijn ook veel spelers gestopt, en omdat de handel in t4 over de hele server is ipv alleen jouw hoekje snap ik het eerlijk gezegd ook niet helemaal waar die uitstel voor heeft gediend.
Zodra je 3 spelers 1 met marmer 1 met hout en 1 met staal hebt is er toch al balans? waarom moet je dan wachten tot er meer spelers zijn?
wat voegen 100,100,100 spelers toe wat 10,10,10 niet kunnen?
Als ik het goed begreep waren er werelden waar er maar 1 or 0 spelers helemaal klaar waren (ik verondestel servers die later toegevoegd zijn) ...
 
Bovenaan