• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid

Ik heb vorige week de 2e keer de set compleet gekregen, maar helaas geen ruimte om hem voor de 2e keer te plaatsen
Als je de 1e set niet optimaal hebt kunnen plaatsen, kun je de onderdelen ook gebruiken om die nog rendabeler te maken...
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je de 1e set niet optimaal hebt kunnen plaatsen, kun je de onderdelen ook gebruiken om die nog rendabeler te maken...
Inderdaad, het hoofddoel van de onderdelen van de setgebouwen is om de maximale bonus binnen te halen door middel van de aantal setgebouwen het betreffende setgebouw direct aan grenst.
 

Deleted User - 147694

Guest
Rond zal het nooit worden, maar er zijn genoeg vormen te maken. ;-)
 
Het kan wel met 1 set... maar met meer losse onderdelen, kan de vorm wat rechthoekiger worden en daardoor 'prettiger' te plaatsen in je stad!
Ha, het is echt een ideaal gebouw, past overal :)

Ik heb het nu als
Screenshot_20200202_141138.png


de bibiliotheek staat er nog maar net. Dit is al de 4e of 5e opstelling, hiervoor had ik
Screenshot_20200202_141037.png

Mooi 2-breed gebouw, met wat boekenrollen en een zwik gom-bomen en mana-planten.
 

Deleted User - 147694

Guest
Je hebt in elk geval wel wat ruimtelijk inzicht en fantasie nodig, maar dan is de sky ook de limit. ;)
 
Ja inderdaad. Naarmate je er meer gebouwen tegenaan zet wordt het een steeds grotere witte olievlek die zich naar alle kanten uitbreidt :)
Misschien moet ik het zo langzamerhand maar eens in 2 gebouwen splitsen.
 
Ik krijg nu na de eerste poort allemaal 2 rondes. Alleen dat staat er niet bij.
Pas als je het gevecht aangaat staat er dat je de 1e ronde hebt verloren.
En al voor ik bij de 2e poort ben vraagt onderhandelen spirituele goederen.
Hoort dat zo?
Wordt die toren iedere week moeilijker of wisselt moeilijk en makkelijk elkaar af?
Iemand met uitgebreide torenervaring die hier antwoord op kan geven?
 

DeletedUser2989

Guest
@sashai :
Bij het vechten wordt vooraf aangegeven om hoeveel rondes het gaat. Ook kun je doorklikken en vooraf zien wat je tegenstanders zijn per ronde.
De gekozen goederen zijn munten , voorraden en daarnaast willekeurig goederen/mana/orken/zaden etc die je kunt maken.
Dus ja, kan al spirigoederen zijn in de eerste ronde.

De moeilijkheidsgraad van de toren is iedere week gelijk, net als het toernooi.

Net als bij het toernooi wordt het zwaarder naarmate je verder komt. Eerste ronde is vrij makkelijk. 2e ronde is pittig, vooral de eindgevechten en de derde ronde is erg zwaar. Zelf speel ik de derde ronde meestal niet omdat ik de verhouding investering/opbrengst niet interessant genoeg vind.

Ik raad beginnende spelers aan voorzichtig te zijn met de toren omdat het een goederenslurper is. Investeren in de toernooien biedt veel meer en is in het begin veel belangrijker omdat het basismaterialen geeft waarmee je je stad versterkt.
 
Bij het vechten wordt vooraf aangegeven om hoeveel rondes het gaat. Ook kun je doorklikken en vooraf zien wat je tegenstanders zijn per ronde.

Dat kon ik eerst wel, maar nu dus niet meer.
En na de eerste 4 kistjes en daarna de eerste poort krijg ik iedere keer 2 rondes.
Dat was voorheen ook niet. En ik kan niet zien om hoeveel rondes het gaat.
Ik kan ook niet doorklikken.
 
De toren wordt wel degelijk moeilijker, afhankelijk van je vorderingen in de onderzoeks- of kennisboom. Wat je wel of niet kunt zien, komt misschien door het verschil tussen app en browserversie???
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 124539

Guest
De toren wordt wel degelijk moeilijker, afhankelijk van je vorderingen in de onderzoeks- of kennisboom. Wat je wel of niet kunt zien, komt misschien door het verschil tussen app en browserversie???

In de app kun je normaal gezien ook alle rondes zien en welke tegenstanders per ronde.
 
Ik speel op de PC en het rare is dat ik bij de laatste kist voor de volgende poort dus wel kan doorklikken.
Maar kistjes die daarvoor zitten kan ik niet doorklikken.
Die laatste kist staat wel bij dat het 2 ronden zijn, maar kistjes daarvoor staat het niet bij.
 
Ik zie het al hij zegt ronde 1/1. Heb die automatisch gelezen als 1/2. Suf.
Nog nooit eerder zo gezien,maar kan zijn dat ik 1 rondegevechten nog niet eerder heb verloren.
Het wordt dus gewoon moeilijker als je verder in de boom komt.
Wordt dus veel overtuigen na de eerste 4 kistjes.
 

DeletedUser2989

Guest
Ik zie het zelf niet als moeilijker. Als je verderop in de boom komt, heb je ook meer middelen tot je beschikking, als je tenminste je gebouwen upt.
 
De vorige keer kwam ik een stuk hoger, maar nou zit ik vast bij de 2e poort.
Vechten lukt niet en er wordt voor overtuigen S1 gevraagd. Dus houdt het op.
Ik ervaar dat als moeilijker, want ik kom niet verder.
Vorige keer kwam ik bovenin.
Gewoon op de auto en waar ik 2 rondes moest doen met overtuigen.
En nergens werd S1 gevraagd.
 
Bovenaan