• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid

1584376974147.png
 
Kortom, ze hebben allemaal dias naar de laatste stage, laatste confrontaties verplaatst. Totaal kan dan wel hoger zijn, maar is vrijwel onbereikbaar.
 
Valt wel mee, hoor... kom meestal een heel eind!

Probleem is dat je voor de "verbeterde diamant prijzen" minimaal 14 leden zover moet zien te krijgen om de toren geheel uit te spelen, en de andere 11 moeten dan 2 van de 3 nivo's geheel voltooien.
Dit is wat de toren ook z'n uitdaging maakt, alle neuzen moeten dezelfde kant op willen staan anders werkt het niet.

Wij hebben dat voornamelijk gedaan door de voordelen van de toren te benadrukken, dit is ook redelijk goed gelukt en het is een redelijk populair onderdeel.
Al vind een deel het niet waard om het laatste deel van de toren te spelen en een ander deel het juist absoluut wel.

Mogelijk moet ik maar eens een videootje opnemen hoe ik door de toren ploeter zonder meer dan 50-100 dias te besteden die ik dan ook weer ruim terug verdien.
Zoals met veel dingen is iets een stuk lastiger als je niet geheel begrijpt hoe het werkt of hoe het anders kan. zo vonden veel spelers het toernooi veel te moeilijk en de beloning niet waard maar halen tegenwoordig 40 gilden de 10 kistjes per week.
 

DeletedUser2578

Guest
Heb de indruk alsof de laatste tijd de Toren spelen duurder is gworden. Ben benieuwd of andere spelers dit ook ervaren en of het alsnog met de laatste update heeft te maken.
 
Elke uitbreiding, elk onderzoek en elk wonderlevel maakt de toren duurder.

Dit kan je bij elke van de bovenstaande factoren zien in je troepenomvang van de toren.
De kosten bij onderhandelen gaan echter in stappen omdat je kosten worden afgerond op mooie getallen en je bijvoorbeeld geen 15362 zijde nodig hebt. Zodra je voorbij een afrondingspunt komt ga je dus ineens een volle stap ophoog.
 

DeletedUser2578

Guest
Elke uitbreiding, elk onderzoek en elk wonderlevel maakt de toren duurder.
Aaah ok dan komt het wss door de laatste 2 wonderen die met een level zijn geupgrade. Dan moet ik maar geen wonderen meer upgraden anders wordt het steeds duurder en duurder(?)....:rolleyes:
 
Aaah ok dan komt het wss door de laatste 2 wonderen die met een level zijn geupgrade. Dan moet ik maar geen wonderen meer upgraden anders wordt het steeds duurder en duurder(?)....:rolleyes:

Kleine note, je moeilijkheidsgraad wordt bekerend als het start, daarna veranderd deze niet meer tot de week erop.
Dezelfde soort formula staat op de planning voor toernooi,

Wat jij net opmerkt is helaas ook daar een probleem.
Zet/koop teveel uitbreidingen en level je wonderen teveel en je kan steeds beperkter met het toernooi meedoen.

Er is een theoretisch verschil tussen 2 spelers in h16 van 45000%, een een wat practisch mogelijk verschil van 15000%.
De meeste spelers van nu zullen een verschil hebben van 400-1000% tussen verschillende spelers.
 
Dan moet ik maar geen wonderen meer upgraden anders wordt het steeds duurder en duurder(?)....
En dan krijg je de vraag waar je dan met je kp heen moet als eindspeler.

En de vraag daarna is dan onmiddellijk, waarom zou ik nog toernooi gaan spelen als ik er toch niets mee kan.
Of (nog een vraag verder), waarom zou je het spel nog gaan spelen als je toch niets zinnigs kunt doen met je stad?

Tot nu toe denkt Inno dat dit probleem niet bestaat :(
 

Aeva

Chef
Helaas is het mensen eigen om te denken dat iedereen zo is, doet en denkt als hij of zij. Dat geldt duidelijk ook voor de devs die geen endgamer zijn, geen gouden torens halen elke week en geen idee hebben hoe hun eigen toernooi het meest efficiënt ingezet kan worden. :eek::eek::eek:
 
Bovenaan