• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Iemand al eens een magisch gebouw gewonnen in de toren ?
Is mooi dat je die kan winnen maar nog nooit ééntje gekregen hier.
Geven ze die wel of is het gewoon om meer mensen in de toren te krijgen ?
Het vertrouwen is weer aanwezig zo te lezen :) De kans is klein (5%), dus één op de 20 keer wordt er een magisch gebouw gegeven. Gemiddeld gezien dan.

Ik heb zelf 1x een magisch gebouw gekregen, stuk of 10 kansen gehad.
 
I
Ik heb er al eens een gewonnen, maar zoals met alle individuele prijzen in de toren, is ook wat geluk nodig… waarom dat wantrouwen?
Is gewoon uit nieuwsgierigheid want sedert de mogelijkheid een magisch gebouwtje te winnen nog nooit ééntje gewonnen, al was het maar 1 keer dan weet ik dat je een kans maakt
Daarom eens vragen of er al anderen zijn die het geluk aan hun kant hebben gehad, dan weet ik dat die kleine kans er in de toekomst bij mij ook eens zal zijn :p
 
Ik was zeer gelukkig met de toren, heb al 4 magische woonhuizen gewonnen, vlak na de introductie. Sindsdien echter is het geluk even op :p


Met kansen als 10% of 5% kan het gauw 40 tot 60 keren mislukken.

Bijv 5% kans is 95% mis, de kans op minstens 1x raak voor 5% bij 20 trekkingen is 1-(alles mis) = 1-(0.95**20) =ongeveer 1-0.35 = 0.65 = 65%, dus bijna 2/3 kans dat je iets hebt na 20x proberen.
 
Iemand al eens een magisch gebouw gewonnen in de toren ?
Is mooi dat je die kan winnen maar nog nooit ééntje gekregen hier.
Geven ze die wel of is het gewoon om meer mensen in de toren te krijgen ?

Er vallen bij ons in de gilde elke week wel 2 a 3 magische woonhuizen/werkplaatsen.
Het is random met een kans van 1 op 10 en 1 op 20. en zoals het randoms betaams zijn de erg random ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb wel diverse gehad op meerdere accounts. Maar ik zou het ook niet leuk vinden als we wekelijks allemaal 1 zouden krijgen. :p
 

DeletedUser726

Guest
Iemand al eens een magisch gebouw gewonnen in de toren ?
Is mooi dat je die kan winnen maar nog nooit ééntje gekregen hier.
Geven ze die wel of is het gewoon om meer mensen in de toren te krijgen ?
Nee hoor, magische gebouwen heb ik al 2 gewonnen. max level staat al in mijn stad, maar met onderzoek ben ik nog niet zo ver.
 
Nee hoor, magische gebouwen heb ik al 2 gewonnen. max level staat al in mijn stad, maar met onderzoek ben ik nog niet zo ver.

Heb er sinds vandaag ook 1. Op een level die ik nog niet kan kopen omdat ik het onderzoek nog moet doen...

Heb al een paar keer de eerste toren gespeeld. Maar nog veel te weinig om te kunnen zeggen of het statistisch klopt (heb met de ene meer dan het te verwachten aantal).
 

DeletedUser2578

Guest
Voor de Maansteen-bibliotheekpoort heb ik bijna de hele set behalve de Maansteenpoort niet. Die had ik ooit helemaal in het begin 1x gewonnen maar toen wist ik niet zo goed wat ik ermee moest en had ik het afgebroken voor handwerken. Daarna heb ik nooit meer een Maansteenpoort gescoord. Ik vraag mij af of je de Maansteenpoort maar 1x krijgt of zijn er meerdere kansen? Het zou leuk zijn om de set compleet te hebben.
 
Voor de Maansteen-bibliotheekpoort heb ik bijna de hele set behalve de Maansteenpoort niet. Die had ik ooit helemaal in het begin 1x gewonnen maar toen wist ik niet zo goed wat ik ermee moest en had ik het afgebroken voor handwerken. Daarna heb ik nooit meer een Maansteenpoort gescoord. Ik vraag mij af of je de Maansteenpoort maar 1x krijgt of zijn er meerdere kansen? Het zou leuk zijn om de set compleet te hebben.
1580569024770.png

blijven proberen, zag wel dat ik ze alleen nog had van een oud hoofdstuk, nog niet gehad in het nieuwe hoofdstuk.
voor mij geld dus ook blijven proberen ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Fijn om te weten dat je meerdere kansen krijgt om de Maansteenpoort te winnen. Dan maar hopen op goed geluk! :)
 

DeletedUser726

Guest
Ik heb vorige week de 2e keer de set compleet gekregen, maar helaas geen ruimte om hem voor de 2e keer te plaatsen. Dus er is zeker hoop.
 
Bovenaan