• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Multiplayer in de Toren der Eeuwigheid


Beste mensen en elfen,

De Toren der Eeuwigheid krijgt een gloednieuwe multiplayer-functie! Beginnend met de volgende Toren, op 15 december, kun je nu extra beloningen verzamelen door confrontaties in de Toren der Eeuwigheid samen met je broederschap te voltooien. Punten verdiend door individuele broederschapsleden worden toegevoegd aan een broederschapsscore en ontgrendelen veel verschillende beloningen die aan iedereen in de broederschap worden toegekend, op voorwaarde dat elk lid de mijlpalen heeft bereikt die nodig zijn om in aanmerking te komen voor extra beloningen. Benieuwd hoe het allemaal werkt? Lees dan verder voor meer informatie!

Maak samen met je broederschap progressie in de Toren der Eeuwigheid

Verzamel je buren en voltooi confrontaties in de Toren der Eeuwigheid samen om vooruitgang te boeken in de richting van extra broederschapsbeloningen. Deze beloningen zijn afhankelijk van persoonlijke en broederschaps-progressie en worden toegekend na afloop van de Toren der Eeuwigheid op vrijdag. Broederschaps-beloningskisten bevat o.a. reductie, combinatieversnellers, portaalwinstspreuken, teleporteerspreuken en diamanten! De broederschapspunten die je verdient bij het spelen van de Toren der Eeuwigheid is alles wat nodig is om de beloningskisten te ontgrendelen.

SpireMP01.png

Doe mee om beloningen te ontgrendelen

Het is belangrijk op te merken dat, om de broederschapsbeloningen te ontvangen, jij moet deelnemen aan de Toren der Eeuwigheid. Leden van een broederschap ontgrendelen samen beloningen, maar elke individuele speler moet ook confrontaties in de Toren der Eeuwigheid voltooien om in aanmerking te komen voor de beloningen die je broederschap heeft ontgrendeld. Om je te helpen hoeveel vooruitgang jij en je broederschap boeken, hebben we een nieuw overzicht gemaakt dat beschikbaar is als een menu terwijl je in de Toren bent. Je kunt het vinden via de knop linksboven in het scherm terwijl je je in de Toren der Eeuwigheid bevindt.

SpireMP02.png

Als je dit uitvouwt, verschijnt de volledige voortgangsbalk:

SpireMP03.png

Op de voortgangsbalk zie je de algemene voortgang van de broederschap (de paarse balk), je eigen voortgang (weergegeven in het midden van de balk), de beloningen die je broederschap heeft ontgrendeld (aan de rechterkant van de balk) en de individuele voortgang van elk van de leden (aan de linkerkant van de balk). Enkele voorbeeldscenario's kunnen zijn:
  • De vooruitgang van je broederschap is die van jezelf voor. Om alle beloningen te krijgen die de broederschap heeft ontgrendeld, moet je verdere cronfrontaties in de Toren der Eeuwigheid voltooien om ook in aanmerking te komen voor de beloningen die je broederschap heeft ontgrendeld.
  • Je hebt genoeg punten verdiend om veel beloningen te ontgrendelen, maar de totale voortgang van je broederschap is nog niet genoeg om ze allemaal te ontgrendelen. Laten we zeggen dat je broederschap genoeg punten heeft verdiend om twee beloningskisten te ontgrendelen en dat je eigen voortgang richting het ontgrendelen van een derde kist gaat (dit is de situatie die in de bovenstaande afbeelding wordt weergegeven). In dit scenario ontvang je de beloningen van de twee kisten die de broederschap aan het einde van de Toren der Eeuwigheid heeft ontgrendeld. In dit scenario raden we je aan om de leden van je broederschap aan te moedigen om ook wat meer confrontaties in de Toren der Eeuwigheid te voltooien, zodat de broederschap als geheel ook deze beloningen ontgrendelt en de in aanmerking komende spelers ze ontvangen aan het einde van de Toren.

Ik zit niet in een broederschap, kan ik nog steeds de Toren der Eeuwigheid spelen?
Ja dat kan. Als je geen deel uitmaakt van een broederschap, is de Toren der Eeuwigheid beschikbaar als voorheen. Maar je kunt de Broederschapsbeloningen van de Toren niet krijgen als je niet ook deel uitmaakt van een broederschap. Hoewel het mogelijk is om vooruitgang te boeken in de richting van deze beloningen en sommige te ontgrendelen als je de enige persoon in een broederschap bent die de Toren der Eeuwigheid speelt, heb je meerdere mensen nodig om alle potentiële beloningen te ontgrendelen.

We hopen dat je blij bent met de nieuwe functie en de extra beloningen die je nu kunt krijgen van de Toren der Eeuwigheid. Laat ons jefeedback weten door te posten in de discussietopic!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze toevoeging aan de Toren der Eeuwigheid!
 
"Hoewel het mogelijk is om vooruitgang te boeken in de richting van deze beloningen en sommige te ontgrendelen als je de enige persoon in een broederschap bent die de Toren der Eeuwigheid speelt, heb je meerdere mensen nodig om alle potentiële beloningen te ontgrendelen."

Ik denk dat je het goed begrijpt, pats... je kunt wel spelen, maar voor de multiplay beloningen heb je dus hulp nodig!
 

DeletedUser3597

Guest
Als er meer personen spelen worden er meer extra kisten ontgrendeld. In je eentje kun je maar 1 of 2 extra kisten ontgrendelen (moet je wel in een bs zitten).

Overigens nog goed nieuws voor de loterijhaters... Van de extra kisten krijg je gewoon alles wat in de kist zit.
 
"Hoewel het mogelijk is om vooruitgang te boeken in de richting van deze beloningen en sommige te ontgrendelen als je de enige persoon in een broederschap bent die de Toren der Eeuwigheid speelt, heb je meerdere mensen nodig om alle potentiële beloningen te ontgrendelen."

Ik denk dat je het goed begrijpt, pats... je kunt wel spelen, maar voor de multiplay beloningen heb je dus hulp nodig!
Dat vind ik dus jammer
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dat vind ik dus jammer
Het is praktisch onmogelijk om in je eentje evenveel te doen als 25 spelers. Daarmee zou het te eenvoudig zijn om alle beloningen te kunnen krijgen, als er slechts één speler is die mee hoeft te doen om alle beloningen te krijgen. Het nut van een spelonderdeel waarbij je samen met je broederschap beloningen kunt verdienen, is ook dat je samen speelt en niet als enige iets doet. Daarvoor is er namelijk al de "normale" (single player) toren.
 
Deze beloningen zijn een behoorlijk stuk pittiger om te behalen.
In tegenstelling tot toernooi is het niet mogelijk dat een deel van de spelers "compenseren" voor andere spelers.

Dit maakt samenwerken nog belangrijker, al zijn de eerste 8 prijzen "redelijk" makkelijk te hallen,
Alle 12 prijzen is bijna onmogelijk, dan moeten alle 25 spelers minimaal 8 2 volledige levels doen waarvan 14 spelers de gehele toren.

Wij als gildeleiding streven er naar om wekelijks 8-11 kistjes te gaan halen in de toekomst.
In hoeverre dat gaat lukken weten we nog niet, maar mocht iemand nog een broederschap zoeken voor de toren, wij hebben momenteel plek voor zulke spelers.
 

DeletedUser1294

Guest
Lijkt me erg leuk, een nieuwe uitdaging.
We zullen eerst maar eens een poosje kijken wat er in de bs gebeurt zonder afspraken te maken.
Het beloningssysteem spreekt me wel aan. Meeliften, zoals bij de toernooien, wordt op deze manier onmogelijk gemaakt.
 
@DonFrank
Er staat in de uitleg:
Verzamel je buren en voltooi confrontaties in de Toren der Eeuwigheid samen om vooruitgang te boeken in de richting van extra broederschapsbeloningen.

Mijn buren staan naast me op de kaart en zitten niet in mijn BS (voor zover ze nog actief zijn).
Moet ik hier buren lezen als broeders en zusters in je BS?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank
Er staat in de uitleg:
Verzamel je buren en voltooi confrontaties in de Toren der Eeuwigheid samen om vooruitgang te boeken in de richting van extra broederschapsbeloningen.

Mijn buren staan naast me op de kaart en zitten niet in mijn BS (voor zover ze nog actief zijn).
Moet ik hier buren lezen als broeders en zusters in je BS?
Klopt helemaal, eigenlijk is elke speler die je ontdekt hebt je buur, daar kan je namelijk "burenhulp" aan geven, maar in dit geval gaat het enkel om broederschapsleden.
 
Het is praktisch onmogelijk om in je eentje evenveel te doen als 25 spelers. Daarmee zou het te eenvoudig zijn om alle beloningen te kunnen krijgen, als er slechts één speler is die mee hoeft te doen om alle beloningen te krijgen. Het nut van een spelonderdeel waarbij je samen met je broederschap beloningen kunt verdienen, is ook dat je samen speelt en niet als enige iets doet. Daarvoor is er namelijk al de "normale" (single player) toren.
Het is dus een "nieuwe toren", dat was mij nog niet duidelijk. Nu wel dus ;-)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is dus een "nieuwe toren", dat was mij nog niet duidelijk. Nu wel dus ;-)
Niet helemaal. Het is iets wat synchroon loopt met de huidige toren. Per keer dat je een confrontatie voltooid, telt dat mee voor het nieuwe spelonderdeel. Het is dus geen tweede toren, maar een niet-verplichte uitbreiding op de normale toren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Je moet het zien als een spaarvarken die naast de toren staat en alle leden van jouw broederschap die meedoen met de toren, helpen met het vullen van die spaarvarken, als de toren dan afgelopen en verdwenen is, dan betaald die spaarvarken jullie samen opgespaarde extra's, bovenop de al door jou binnengesleepte prijzen, uit.
 

DeletedUser3012

Guest
Oke, erg boeiend allemaal, maar kun je ook nog steeds gewoon de oude versie spelen? of moet je daarvoor je broederschap uit, want dan is er weer een leuk spelonderdeel in de kachel gegooid.
 

Deleted User - 147694

Guest
maar kun je ook nog steeds gewoon de oude versie spelen?
Ja. Qua spelen verandert er niks, enkel de manier van belonen is iets uitgebreid. Als jij de enige van je broederschap bent die de toren speelt, dan verandert er al helemaal niks, want om de extra prijzen vrij te spelen, moeten er minimaal 2 leden de toren spelen.
 

DeletedUser3012

Guest
Ah, erg fijn!
Wie weet wat ik er later nog van ga vinden
 
Ja. Qua spelen verandert er niks, enkel de manier van belonen is iets uitgebreid. Als jij de enige van je broederschap bent die de toren speelt, dan verandert er al helemaal niks, want om de extra prijzen vrij te spelen, moeten er minimaal 2 leden de toren spelen.

Heb ik iets gemist?
Je kan prima een deel van de prijzen vrijspelen in je eentje. al zijn dat er niet echt veel, maar bijvoorbeeld de eerste prijs is redelijk makkellijk in je eentje vrijgespeeld.

Waarom klagen mensen als ze iets extra's krijgen? ik snap dat niet echt.
Oh vanaf morgen krijg je bij wat je nu ook al doet, zonder iets extra's. 4 combinatieversnellers en 4x een 5h booster extra.
En dan gaan mensen klagen dat ze dat niet willen.

Why?

ik snap het niet.
 

Deleted User - 147694

Guest
Dan las ik @DonFrank zijn reactie verkeerd, om 'alle' extra prijzen te winnen ben je afhankelijk van je andere BS-leden, in je eentje kun je dus blijkbaar ook wel wat binnenhalen.
 

DeletedUser3012

Guest
Oh vanaf morgen krijg je bij wat je nu ook al doet, zonder iets extra's. 4 combinatieversnellers en 4x een 5h booster extra.
En dan gaan mensen klagen dat ze dat niet willen.
Daar heb ik absoluut geen probleem mee.
Was alleen bang dat de oude toren zou gaan verdwijnen, en dat wil ik niet :)
 
Bovenaan