• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

Ik sla ze wel over die opdrachten. Gaat mij te langzaam dan.
Als volgend hoofdstuk ergens komend jaar komt kan ik de resterende 80 tot 100 opdrachten zo skippen.
En van de helft krijg je toch wel een prijsje dan. En zo bijzonder zijn die prijsjes niet.
 
Allemaal bedankt voor de reactie,s ik ga toch maar wel de opdrachten doen, na opdracht 54 gedaan te hebben kon ik gelijk door naar opdracht 60, op zich zijn die goed te doen. :)
 
Had niet gerekend op 9 instrumentenmakers maar die maak ik nu ook maar,

Ik doe ook alle opdrachten en neem mijn tijd, ik ben een paar maanden bezig geweest om meerdere hoofdstukken in te halen. daardoor loop ik nog steeds achter met de upgrades en begin nu pas langzaam bij de komen.

Hierdoor ben ik nog wel even bezig met upgrades en heeft het weinig zin te rushen.
Tot nu toe vind ik dit wel een relaxed hoofdstuk, alleen de garnalenpellers hoofdstuk vond ik echt een drama.
 
Dank je wel Wonder nar, ander vraagje.......
Opdracht componeer een trollenrock, wat wordt daar precies mee bedoeld? ik heb nl een lied gemaakt en geind maar die werd niet afgevinkt
1668102934961.png
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Wonder nar, ander vraagje.......
Opdracht componeer een trollenrock, wat wordt daar precies mee bedoeld? ik heb nl een lied gemaakt en geind maar die werd niet afgevinkt
Bekijk bijlage 6807
dat is 1 van de 4 mogelijkheden van liedjes. Bij mij bugde die ook wel, ik had de trollenrock samen met een ander soort liedje gemaakt en geind, en de quest werd niet afgevinkt.
Dus beter zorgen dat je enkel een trollenrock maakt en geen combi met andere liedjes, of anders moet je support ticket maken zodat ze het kunnen fixen voor je.
 
dat is 1 van de 4 mogelijkheden van liedjes. Bij mij bugde die ook wel, ik had de trollenrock samen met een ander soort liedje gemaakt en geind, en de quest werd niet afgevinkt.
Dus beter zorgen dat je enkel een trollenrock maakt en geen combi met andere liedjes, of anders moet je support ticket maken zodat ze het kunnen fixen voor je.
Dank je, ik heb nu 1 trollenrock gemaakt en geïnd maar werdt niet afgevinkt, heb een ticket aangemaakt naar support, ben benieuwd.
Ik ben er uit! Trollenrock zit dus rechts,pffff moet je ook maar weten, gewoon een gokje. :)
 
Laatst bewerkt:
Trollenrock zit dus rechts,pffff moet je ook maar weten
Is inderdaad erg onduidelijk. Je moet de produktie aanklikken als je ruimte hebt in de portaal produktie (dus minstens 1 leeg vakje in de rij bovenaan), en dan kun je onderaan lezen hoe de produktie heet.

Het zou erg handig zijn als ze die naam ook in de popup laten zien, of zelfs als naam boven de produktie zetten of zo.
 
Hahaha ja tis ff uitvogelen op deze manier, ik heb in ieder geval weer wat liederen op voorraad,

Ik zie het er nu ook als je er op klikt zie je de namen er bij staan heb het idee dat dat eerst niet zo was, maar....ben daar niet zeker van hoor.:)
Gewoon overheen gekeken,
 
Ik heb van alle ensembles 4 stuks, dus als ik goed begrijp moet je er nog meer hebben om op LVL 4 te komen klopt dat???
 
Ja, 6 van elke soort ( 1 + 2 + 3 )
Level 4 schijnt overigens weinig voordelen te hebben heb ik begrepen, dus erg veel haast hoef je er niet mee te hebben.
 
Een level 4 portaal heeft 1 groot voordeel.
Er komt nu een 4e lied ter beschikking die en sneller gemaakt wordt en minder kost dan de andere 3 liederen.
Tevens is het dan aan jou om te kiezen of je dan nog de muzieknoten maakt met het portaal of dat je dat doet met de "portaal winst" spreuken?
Heb je genoeg portaal winst spreuken dan kun je overwegen om alle ensembles te verkopen om van elke muziek instrument maker er 1 extra te bouwen.
 
Level 4 portaal vergroot je opslag voor je muzieknoten. Zelfs als je bloeiende op 30 hebt staan ga je het niet redden om de benodigde muzieknoten te verkrijgen voor de laatste 2 onderzoeken. Je kan het alleen op level 3 redden als je vortex op 14 of 15 hebt staan met een bloeiende op 30 erbij. Heb je dat niet zal je echt 3x 6 ensembles moeten hebben staan om portaal naar level 4 te uppen.
Voor de rest voegt een portaal op level 4 niet veel toe want je gaat niet meer makers maken alleen versneld muzieknoten.
 
Voor portaal op level 4 heb je 6 ensembles van elke soort nodig, dus 18 in totaal. 15 is een opdracht.

Als je opslagvortex hoog genoeg is (weet het getal zo niet meer, zie discussie ergens in het begin van dit onderwerp), dan kun je zonder portaal level 4. [[ Ik zie nu dat Yogi het hierboven ook zegt ]]
 
Hoe plaats ik 18 ensembles in mijn stad? Heb er geen ruimte voor en bezit momenteel 1 teleportspreuk! en ik heb al veel fabrieken in mijn inventaris geplaatst :eek: mijn opslagvortex staat nog maar op 8....

Iemand tips? :)
 
Laatst bewerkt:
dat wordt dan even puzzelen met elvenarchitect.
Ik of iemand anders zal wel een post plaatsen met een link voor jou stad op het moment dat het klaar is.
 
Dank je Bor, was al een beetje aan het kijken op elvenararchitect, kom er niet helemaal uit, hoop inderdaad dat er een linkje komt.;)
 
Hier is een mogelijke oplossing door alleen jou level 1 T1-3 fabrieken te verwijderen en daarna goed te schuiven past het allemaal makkelijk.
Dat wil zeggen dat jij en de 18 ensembles en jou 3x4 makers tegelijk kunt hebben staan.

https://www.elvenarchitect.com/city/planner/5e773d629d724db189eb112a15517abf/

p.s. ik heb alleen een hoop level 1 straatstenen (voetpaden) verwijderd.
en ik heb die ene teleporter niet gebruikt. kwestie van goed passen en meten tijdens het schuiven en pas op het laatst de 3 ontbrekende ensembles er bij plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan