• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

Ik weet niet wat ik fout doe bij de opdracht " reach culture bonus 3 " (staat nog in het Engels)
Ik heb nu cultuur bonus 310% en ik ben er nog steeds niet. Ik moet 330 % halen. Lijkt me ontieglijk veel.
tgaat niet om het getalletje, t gaat er over dat je in het 3de cultuurniveau moet raken. hetzelfde wolkje als je ziet bij de quest (of hoger)
 
Weet ik. Maar hoe geraak ik aan die 330%. Alle cultuurgebouwen heb ik betoverd met betoverd geschenk. En toch ben ik er nog steeds niet.
 
Het gaat niet om het getal maar om het plaatje wat erbij staat, had ik begrepen van het beta forum.
Vergelijk het plaatje van de opdracht even met het plaatje van je zonnetje
 
Ik vermoed dat jij bij opdracht 28 bent en daar is de cultuur bonus maar 150%
In dit geval moet je echt even contact op nemen met support zodat die de bug voor jou persoonlijk kunnen verhelpen.

Van Beta weet ik dat die opdracht soms fout gaat als je ver boven de vereiste 150% zit voor dat die opdracht komt.
 
Is het nodig/nuttig meer dan 3 instrumentenmakers per soort te hebben? Ze bouwen is geen probleem, maar ze vragen wel veel boosters om te produceren. En ze vragen ook weer extra ruimte.
Bij opdracht 70 staat : "Bezit 9 instrumentenmakers en een staalfabriek op level 34" Dus zeker niet voor de opdrachten.
 
Of je er meer kunt onderhouden en daar door meer wil plaatsen is aan jou maar je kunt het redelijk goed af doen met maar 3 van elk.
En ik vermoed dat er nog wat fouten staan in de vertaalde lijst van Yulia omdat de originele teksten de fouten ook hebben.
Er werd in het begin op beta gesproken over dat je voor een level 4 portaal 1+2+3 van elke ensemble moest hebben maar nu is het toch echt 1 van elke ensemble voor level 2, totaal 2 van elke ensemble voor level 3 en totaal 3 van elke ensemble voor portaal level 4.
In yulia der vertaling staat nog ergens hier door verkeerde getallen.

Maar zodra ik zelf level 4 portaal heb zal ik echt wel proberen om van elke maker er 1 bij te plaatsen ten koste van de ensembles
 
Er werd in het begin op beta gesproken over dat je voor een level 4 portaal 1+2+3 van elke ensemble moest hebben maar nu is het toch echt 1 van elke ensemble voor level 2, totaal 2 van elke ensemble voor level 3 en totaal 3 van elke ensemble voor portaal level 4.
In yulia der vertaling staat nog ergens hier door verkeerde getallen.
Is dat echt zo Bor? Dat zou wel heel veel schelen 3 van elk of 6 van elk voor de level 4 upgrade.
 
Voor uitbreiden naar 3 lijk je er inderdaad maar 2 van elk nodig te hebben. Maar ik vind het zo vreemd dat dit op beta niet wordt genoemd. Ik lees daar alleen nog maar de 1-3-6 van elk.
 
ik vind het zo vreemd dat dit op beta niet wordt genoemd. Ik lees daar alleen nog maar de 1-3-6 van elk.
Niet vergeten dat op Beta ook wel eens dingen worden gezegd die niet kloppen en dan later niet meer worden gecorrigeerd. Ook worden er soms dingen aangepast als ze naar live gaan, dus dan komt de info die op beta klopte, niet meer overeen met de live omgeving..
 
Niet vergeten dat op Beta ook wel eens dingen worden gezegd die niet kloppen en dan later niet meer worden gecorrigeerd. Ook worden er soms dingen aangepast als ze naar live gaan, dus dan komt de info die op beta klopte, niet meer overeen met de live omgeving..
Dat is zeker waar. Maar ik ben toch bang dat er 1-3-6 ensembles van elk nodig zijn voor de upgrades. Ik heb er nu van elk 1 staan, maar in de portaaltab staan ze nu allemaal op 0 na de upgrade naar 2. Dus ik zal er waarschijnlijk van elk 2 extra bij moeten plaatsen om aan 2 te komen voor de upgrade naar 3.
 
Of je er meer kunt onderhouden en daar door meer wil plaatsen is aan jou maar je kunt het redelijk goed af doen met maar 3 van elk.
En ik vermoed dat er nog wat fouten staan in de vertaalde lijst van Yulia omdat de originele teksten de fouten ook hebben.
Er werd in het begin op beta gesproken over dat je voor een level 4 portaal 1+2+3 van elke ensemble moest hebben maar nu is het toch echt 1 van elke ensemble voor level 2, totaal 2 van elke ensemble voor level 3 en totaal 3 van elke ensemble voor portaal level 4.
In yulia der vertaling staat nog ergens hier door verkeerde getallen.

Maar zodra ik zelf level 4 portaal heb zal ik echt wel proberen om van elke maker er 1 bij te plaatsen ten koste van de ensembles
het is niet moeilijk om ze te onderhouden, als je niet je ensembles af breekt hoor :) Je kan er zelfs een paar extra zetten, maar ja, wie heeft die ruimte daarvoor... :)
 
Bovenaan