• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Handwerken

Heb wel spreuken maar inderdaad, die bewaar ik voor de abdij aan het eind van mijn huidige hoofdstuk. Ik spaar ook al maanden KP instants om dat wonder zometeen te kunnen uppen. Dat pad ga ik niet om zeep helpen door mijn spreuken er nu doorheen te jagen.

Volgens mij zijn de enige spelers die wat aan de toevoeging hebben de oude garde, die al jaren gebouwtjes uit events heeft verzamelt terwijl ze aan het wachten waren op het volgende hoofdstuk, maar niets mee met die gebouwen konden omdat ze niet significant beter waren of er in de stad geen ruimte was. Die spelers barsten van de voorraad rommel.

Nieuwe spelers hebben zowiezo weinig voorraad en wat ze krijgen kunnen ze beter gebruiken in de stad denk ik, cultuur bijv is in een maand zo oud dat het weg kan ongeveer in dat stadium. Spelers die verder zijn moeten zich voorbereiden bijv voor de abdij en mana-produktie, en hebben ook niet veel over denk ik (afhankelijk in hoeverre je vooruit kijkt natuurlijk).
 
Je zal elk groot event keuzes moeten maken tussen gebouwen die je direct wilt hebben en toverspreukfragmenten.
Dat vraag ik me wat af samen met de restauratie-spreuk.

Als de spreuk zo krachtig is dat je je event-gebouwen up-to-date kunt houden vervalt de noodzaak om bij een event nieuwe gebouwen te scoren tenzij ze ieder event krachtigere gebouwen gaan uitbrengen. Dat zou echter de de gehele balans om zeep helpen, dus dat gaat niet gebeuren lijkt me.
 
Dat vraag ik me wat af samen met de restauratie-spreuk.

Als de spreuk zo krachtig is dat je je event-gebouwen up-to-date kunt houden vervalt de noodzaak om bij een event nieuwe gebouwen te scoren tenzij ze ieder event krachtigere gebouwen gaan uitbrengen. Dat zou echter de de gehele balans om zeep helpen, dus dat gaat niet gebeuren lijkt me.

Niet iedere speler zal in staat zijn voldoende restoratiespreuken te verzamelen. daarnaast komt niet elk event de allersterkste gebouwen voorbij.
die combinatie zorgt ervoor dat er elk event wel iets te halen valt voor iedereen.
Al het extra kan je strategisch inzetten voor toverspreukfragmenten, hoe groter het gebouw hoe meer fragmenten.
 
Bovenaan