• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Handwerken

DeletedUser2665

Guest
Ik krijg niet op tijd de combinatieversneller klaar. 1tje doet er 20 uur over. Ik heb nu voor de 3de keer nieuwe recepten en het valt me wel op dat ik steeds meer combinatieversnellers nodig heb wil ik iets kunnen maken. Bij de 1ste recepten varieerde het nog van 1 tot 3. En nu heb ik er al van 4 tot 7 nodig. Dat krijg ik nooit bijgebeend met de combinatieversnellers. Ik heb er nog niet eens 1 klaar. Ik hoop dat er dadelijk toch weer recepten komen waarbij ik minder combinatieversnellers nodig heb. Anders heeft het voor mij geen enkele zin om hier nog iets mee te doen.

Rouleren ze niet gewoon?
 

DeletedUser2349

Guest
hm, gek. Bij mij doet ie d'r maar 10 uur over
Is afhankelijk van het level v/d Magische academie, als je de Magische academie uitbreidt kan je meer spreuk-producties starten én ze worden sneller gemaakt. Ik had van een @magicalbean wel verwacht dat ie dat al wist. :D

Al met al weer een leuke toevoeging waar Innogames weer een hoop centjes aan kan verdienen, het "uppen" v/d academie kan alleen met dia's. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het lijkt me een melkkoe en zeer ingewikkeld...
dus eerst moet ik spullen waar ik hard voor heb gewerkt afbreken, dan moet ik relikwieen opofferen om een spreuk te maken (of meerdere) waarbij ik de academie blokkeer voor tenminste 10u (bij academie level 5), om dan bijv. 1x magische productie te kunnen maken...pfff een dode mus als je het mij vraagt...
 

DeletedUser3012

Guest
Is afhankelijk van het level v/d Magische academie, als je de Magische academie uitbreidt kan je meer spreuk-producties starten én ze worden sneller gemaakt. Ik had van een @magicalbean wel verwacht dat ie dat al wist. :D

Al met al weer een leuke toevoeging waar Innogames weer een hoop centjes aan kan verdienen, het "uppen" v/d academie kan alleen met dia's. ;)

Oh, eh ja. Nu je het zegt. Ik heb dat ding uitgebreid voor de snellere productie.:eek:Lekker slim van me
naar het tweede level kan trouwens zonder dia's

Magicalbean, die misschien zijn avatar moet veranderen omdat hij zijn ijsbergtrol heeft verkocht
 

DeletedUser469

Guest
Leuke toevoeging. Fijn dat alle overbodige spullen die lagen te beschimmelen nu ook hun nut hebben. De recepten rouleren idd en wat ik tot nu toe zag kun je bijv ook KP maken. Altijd handig. Ben benieuwd wat voor recepten er allemaal zijn.
 
Helaas, ook hier kan ik niet anders dan doorgeven dat veel mensen in beta erg ontevreden zijn en dat er vaak gezegd is dat de verhouding van geen meter klopt:
benodigde fragmenten, hoe die te krijgen, tijd nodig om te maken, kosten spreuk en kosten recept...

Voor mensen die gewoon graag tijd verdrijven met dit spel; have fun, want dan valt er genoeg te doen.
Voor mensen die graag met een doel iets doen en wat proberen te bereiken; begin er maar niet aan voordat er een herbalancering komt.
Ik ben bang dat we daar naar kunnen fluiten, want BA is ook nog steeds waardeloos. Zonde, want dit hoeft echt niet.
 
Ik hou niet van zo'n carrousel en afhankelijkheid van loting. Voor zo ver ik het kan zien - handwerken lijkt meest om Koningsdagmarkt waar je van alles goedkoop weggeef en inkomsten inzet in een grabbelton met prullaria. Maar spel kan dat zich veroorloven.
Het is wel antwoord op steeds groter worden inventaris die geen plek kan krijgen op kleine speelveld.
 
loting; ja en nee. als je nu continu nieuwe spreuken maakt en een voorraad fragmenten hebt, hoef je alleen te wachten op wat je wilt hebben. Dat is niet echt gokken
Inventaris opschonen; ja, klopt helemaal, maar ik heb ook die dingen met -veel?- moeite bemachtigd en dan wil ik daar niet met allerlei extra kosten en tijd een handjevol relics of scherven voor terug krijgen. Zelfs een boostergebouw vind ikzelf nog aan de dure kant.
 

DeletedUser2349

Guest
het lijkt me een melkkoe en zeer ingewikkeld...
Kwestie van tijd voordat je daaraan gewend bent. Het is een nieuw spelonderdeel, een verandering. Mensen kunnen, des te ouder ze worden, lastiger met veranderingen omgaan (gaat makkelijker als je jong bent).
... dan moet ik relikwieen opofferen om een spreuk te maken (of meerdere)
Als je goed kijkt dan zie je dat het gaat om T1+2, T2+2 en T3+2 relieken, ze beïnvloeden dus niet je bonus, van T1 t/m T6.
waarbij ik de academie blokkeer voor tenminste 10u (bij academie level 5)
Bij veel spelers stond dat ding toch maar werkeloos ruimte in beslag te nemen, spelers die hun (andere) spreuken uit de toernooien halen.
 

DeletedUser469

Guest
het lijkt me een melkkoe en zeer ingewikkeld...

Valt erg mee. In eerste instantie dacht ik ook 'huh?', maar als je dan gewoon gaat beginnen wijst het zich vanzelf. Eerst afbreken, van wat daar uit komt maak je een combinatieversneller (zoals je een spreuk maakt, deze wordt bij de andere te maken spreuken toegevoegd) en van die combinatieversneller maak je datgene wat je wil.
 

DeletedUser1570

Guest
Op het eerste gezicht vind ik het wel een leuke toevoeging. :)
Ik heb nog een paar vragen:

Die fragmenten nemen die ook af, net als mana ed.?
Die aangeboden artikelen onder "handwerken" veranderen steeds, maar verandert de inhoud van dat gouden schatkistje ook? En om de hoeveel tijd verandert dat hele spul? :)
 
Kwestie van tijd voordat je daaraan gewend bent. Het is een nieuw spelonderdeel, een verandering. Mensen kunnen, des te ouder ze worden, lastiger met veranderingen omgaan (gaat makkelijker als je jong bent).

tof dat je de man speelt (of denkt te moeten spelen), ipv de bal... dit heeft met leeftijd niets te maken, ik omarm de verbetering aan het spel met veel plezier (zoals het BS avontuur). ik zie ook wel het positieve: je kan met die gebouwen waar je niets mee aanving, nu iets doen... ik krijg er geen wow gevoel van...in mijn ogen hadden ze hun tijd beter in het uppen van cultuurgebouwen gestopt (iets wat ook reeds maanden is aangekondigd).

Als je goed kijkt dan zie je dat het gaat om T1+2, T2+2 en T3+2 relieken, ze beïnvloeden dus niet je bonus, van T1 t/m T6.

Die andere relikwieën heb je ook nodig, he... voor spreuken en upgraden van wonderen, en bovendien... straks komt hoofdstuk 15 en vinden ze wel weer iets uit waar je net die voor nodig hebt, zoals nu met de Sentient goederen.

Bij veel spelers stond dat ding toch maar werkeloos ruimte in beslag te nemen, spelers die hun (andere) spreuken uit de toernooien halen.

Als dat ding daar werkeloos (sic) staat dan ben je niet goed bezig... Spreuken zijn een belangrijke vorm van bonus op je goederen en hamers en leveren veel mana.
 

DeletedUser2349

Guest
Spreuken en relieken haal ik uit de toernooien, en er komen meer binnen dan ik nodig heb (van beide). Voor de goederen en hamers heb ik geen spreuken nodig. Voor de mana misschien, maar dan haal ik nóg genoeg spreuken uit de toernooien. M.a.w.: die Magische academie stond werkeloos ruimte in beslag te nemen. En hoofdstuk 15, dat duurt nog wel even; je kan geen rekening houden met dingen die er nog niet zijn. ;)
Voor hoofdstuk 14 heeft het iig geen invloed op je toekomstige T6, die er zeer waarschijnlijk wel gaat komen.
 
Iedereen heeft het wel over opruimen, maar in dat geval is het allemaal erg eindig. Op een gegeven moment is de rommel op, tenzij je alle nieuwe gebouwtjes ed uit een event direkt weer sloopt voor het handwerk feest.
 
Iedereen heeft het wel over opruimen, maar in dat geval is het allemaal erg eindig. Op een gegeven moment is de rommel op, tenzij je alle nieuwe gebouwtjes ed uit een event direkt weer sloopt voor het handwerk feest.

Daarvoor zou het leuk zijn als evenementsgebouwtjes vermelden hoeveel sloopproduct ze waard zijn.... Dan kan het een bewuste keus worden...
 
het lijkt me een melkkoe en zeer ingewikkeld...
dus eerst moet ik spullen waar ik hard voor heb gewerkt afbreken, dan moet ik relikwieen opofferen om een spreuk te maken (of meerdere) waarbij ik de academie blokkeer voor tenminste 10u (bij academie level 5), om dan bijv. 1x magische productie te kunnen maken...pfff een dode mus als je het mij vraagt...
Je kan spreuken maken en handwerken tegelijkertijd.
Je hebt er dus iets bijgekregen en verliest niets.


Op het eerste gezicht vind ik het wel een leuke toevoeging. :)
Ik heb nog een paar vragen:

Die fragmenten nemen die ook af, net als mana ed.?
Die aangeboden artikelen onder "handwerken" veranderen steeds, maar verandert de inhoud van dat gouden schatkistje ook? En om de hoeveel tijd verandert dat hele spul? :)
Die schakist veranderd pas als je heb hebt gevuld.
Spellfragments nemen niet af, gelukkig niet dat zou erg zuur zijn
upload_2018-11-23_23-35-6.png

Iedereen heeft het wel over opruimen, maar in dat geval is het allemaal erg eindig. Op een gegeven moment is de rommel op, tenzij je alle nieuwe gebouwtjes ed uit een event direkt weer sloopt voor het handwerk feest.

Als je cherrypicked (de mooiste uitzoekt) dan kan je heel lang doen met die spreukfragmenten
upload_2018-11-23_23-36-57.png
upload_2018-11-23_23-37-7.png
Deze geven lekker veel visioendamp en ik kan er met me huidige voorraad 100 van maken.
dat is een kistje of 14-20 en tegen die tijd zijn er meer dan voldoende events geweest die me voorraad weer hebben aangevuld.

Maak ik echter alles wat maar voorbijkomt dan ben ik we ook zo doorheen.
de truck lijkt te zijn om een zo hoog mogelijke academie te hebben zodat ze zo snel mogelijk combinatieversnellers kan maken.
Deze kan je relatief onbeperkt maken als je relekwieen verzameld uit de toernooien itt spreukfragmenten
De hoeveelheid visioendamp lijkt voornamelijk af te hangen van het aantal spreukversnellers.

Op deze manier kan je dan weer maximaal die bonus kisten openen voor leuke extra beloningen.

We hebben nu weer iets te doen, met speldelen waar we in het verleden niets mee deded, overschotten aan eventgebouwen, en nutteloze muntenregens en andere instants hebben nu ineens een functie gekregen.

Hoewel er ook nog wel wat aan te merken is ben ik overal wel gelukkig met deze toevoeging. het zal alleen even tijd kosten om ons aan te passen aan de beperkingen ervan.
Hopelijk kunnen anderen ook zien wat ze erbij krijgen ipv er enkel negatief kijken naar wat ze niet krijgen.
 

DeletedUser2665

Guest
Helaas, ook hier kan ik niet anders dan doorgeven dat veel mensen in beta erg ontevreden zijn en dat er vaak gezegd is dat de verhouding van geen meter klopt:
benodigde fragmenten, hoe die te krijgen, tijd nodig om te maken, kosten spreuk en kosten recept...

Voor mensen die gewoon graag tijd verdrijven met dit spel; have fun, want dan valt er genoeg te doen.
Voor mensen die graag met een doel iets doen en wat proberen te bereiken; begin er maar niet aan voordat er een herbalancering komt.
Ik ben bang dat we daar naar kunnen fluiten, want BA is ook nog steeds waardeloos. Zonde, want dit hoeft echt niet.

Een spel is per definitie tijdverdrijf, ter vermaak.
 
Bovenaan