• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Handwerken

Ik vind het een superleuke toevoeging. Nu kan ik iets nuttigs doen met alle eventprijzen en spreuken die ik toch niet ga gebruiken of het overschot aan relics wat ik verzameld hebt. En dan kan ik dat ook nog eens doen met het gebouw wat ik normaal gesproken alleen gebruik tijdens het BSA. Win win situatie voor mij. Ik vermaak me er prima mee!

Een vraagje. Wordt de lijst van dingen die je kunt craften uitgebreid in de toekomst? Ik zie nu toch vaak het zelfde langskomen en hoewel daar echt wel bruikbare dingen tussen zitten zou ik toch graag wat meer variatie willen zien, vooral in de eventprijzen die je kunt craften.

Maar vooral een grote plus van mij voor Inno. Ik ben erg blij met deze toevoeging.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik hoop en verwacht van GoK dat ze op een gegeven moment wel een lijst zullen plaatsen met alle recepten.
 
@DonFrank feedback: het valt mij op dat de rode cijfers in de magische academie niet echt goed leesbaar zijn. Dat was me op andere plaatsen nooit opgevallen. Even onderzocht waarom ik het hier niet prettig vind lezen. Komt door de zwarte schaduw achter de rode getallen. In het onderzoeksmenu is dat niet het geval. Prettiger voor het oog. En voor mensen die kleurenblind zijn....
Heb mijn eerste gebouw gemaskt met een academie op level 4 gaan die groene spreuken best snel. Ik vind het leuk! Kan ik meteen die muntenregens ten gelde maken!
 
@DonFrank feedback: het valt mij op dat de rode cijfers in de magische academie niet echt goed leesbaar zijn. Dat was me op andere plaatsen nooit opgevallen. Even onderzocht waarom ik het hier niet prettig vind lezen. Komt door de zwarte schaduw achter de rode getallen. In het onderzoeksmenu is dat niet het geval. Prettiger voor het oog. En voor mensen die kleurenblind zijn....
Dit heb ik ook al eens als bug gerapporteerd in het onderzoeks scherm waar benodigde aantallen goederen die je niet hebt rood worden op een zwarte achtergrond. Tot mijn stomme verbazing werd het geclassificeerd als "niet een bug". Blijkbaar is informatie op een prettig leesbare manier tonen niet belangrijk.

Kan de post niet meer vinden, er is achter de schermen wellicht wat opruiming gehouden in de archieven.
 
Dit heb ik ook al eens als bug gerapporteerd in het onderzoeks scherm waar benodigde aantallen goederen die je niet hebt rood worden op een zwarte achtergrond. Tot mijn stomme verbazing werd het geclassificeerd als "niet een bug". Blijkbaar is informatie op een prettig leesbare manier tonen niet belangrijk.

Kan de post niet meer vinden, er is achter de schermen wellicht wat opruiming gehouden in de archieven.
In mijn onderzoeksmenu staat een lichte achtergrond. Dus wellicht hebben ze toch geluisterd. Speel wel veel via de app. En weet niet of de kleur daar anders is. Dan kan ik lekker bij de haard hangen!
Ps @AlbertDeWijze Je krijgt een dikke knuffel van Stephanieke . Had ik beloofd als ik je op forum zou treffen. Bij deze!
 
In mijn onderzoeksmenu staat een lichte achtergrond.
Als je het onderzoek opent dan wel ja, maar als je met de muis op het onderzeoek gaat hangen, krijg ik een zwarte popup. Misschien dat dat op de tablet niet zo werkt.

Je krijgt een dikke knuffel van Stephanieke . Had ik beloofd als ik je op forum zou treffen. Bij deze!
Ooh, zo'n fijne verrassing, zo'n knuffel wordt zeer op prijs gesteld, dank je wel voor het doorgeven!! Verwen haar ook een beetje, ze kan wel wat steun gebruiken :)
 

DeletedUser1789

Guest
Poe, wat wordt er weer veel geklaagd in veel reacties. In tegenstelling tot de meesten, tenminste zo lijkt het, gebruik ik de academie intensief. Allereerst voor de inspiratiespreuk, omdat ik nogal eens langer dan 10 uur niet op Elvenar kom. Maar ook de andere spreuken brouw ik tussendoor. Nu staat hij continu de spreuk voor handwerken te produceren. Een voorraadje is altijd handig ;-). Voorheen raakte ik door de spreuken heen, omdat ik ze daadwerkelijk kon gebruiken. Nu gebruik ik ze met name om snel een manavoorraad aan te leggen. Ik ben er blij mee!
Deze nieuwe handwerken-optie vind ik ook een fijne toevoeging. Alles waar ik normaal dia's voor zou moeten kopen en ik nu "gratis" krijg, is meegenomen. Ik moet er wat voor doen, oké, maar voor niets gaat de zon op. En ik speel het spel niet om morgen klaar te zijn. Enige wat ik nu jammer vind, is dat ik al mijn ongewenste cultuurgebouwen niet heb bewaard.
 

DeletedUser2578

Guest
Poe, wat wordt er weer veel geklaagd in veel reacties. In tegenstelling tot de meesten, tenminste zo lijkt het, gebruik ik de academie intensief. Allereerst voor de inspiratiespreuk, omdat ik nogal eens langer dan 10 uur niet op Elvenar kom. Maar ook de andere spreuken brouw ik tussendoor. Nu staat hij continu de spreuk voor handwerken te produceren. Een voorraadje is altijd handig ;-). Voorheen raakte ik door de spreuken heen, omdat ik ze daadwerkelijk kon gebruiken. Nu gebruik ik ze met name om snel een manavoorraad aan te leggen. Ik ben er blij mee! Deze nieuwe handwerken-optie vind ik ook een fijne toevoeging. Alles waar ik normaal dia's voor zou moeten kopen en ik nu "gratis" krijg, is meegenomen. Ik moet er wat voor doen, oké, maar voor niets gaat de zon op. En ik speel het spel niet om morgen klaar te zijn. Enige wat ik nu jammer vind, is dat ik al mijn ongewenste cultuurgebouwen niet heb bewaard.

Mee eens Sylmyrcasta. Heb nu ook ontdekt hoe het werkt en ben er helemaal blij mee! 'Handwerken' c.q. 'Vakwerk' is een geweldige toevoeging aan het spel!:):cool:
 
Ik krijg niet op tijd de combinatieversneller klaar. 1tje doet er 20 uur over. Ik heb nu voor de 3de keer nieuwe recepten en het valt me wel op dat ik steeds meer combinatieversnellers nodig heb wil ik iets kunnen maken. Bij de 1ste recepten varieerde het nog van 1 tot 3. En nu heb ik er al van 4 tot 7 nodig. Dat krijg ik nooit bijgebeend met de combinatieversnellers. Ik heb er nog niet eens 1 klaar. Ik hoop dat er dadelijk toch weer recepten komen waarbij ik minder combinatieversnellers nodig heb. Anders heeft het voor mij geen enkele zin om hier nog iets mee te doen.
Geduld is een mooie gave en om de zoveel tijd komen er nieuwe recepten en ondertussen maak je lekker spreuken klaar voor als er iets voorbij komt dat je aanstaat...
 
tof dat je de man speelt (of denkt te moeten spelen), ipv de bal... dit heeft met leeftijd niets te maken, ik omarm de verbetering aan het spel met veel plezier (zoals het BS avontuur). ik zie ook wel het positieve: je kan met die gebouwen waar je niets mee aanving, nu iets doen... ik krijg er geen wow gevoel van...in mijn ogen hadden ze hun tijd beter in het uppen van cultuurgebouwen gestopt (iets wat ook reeds maanden is aangekondigd).
Ben nog steeds in blijde verwachting op de ons beloofde spreuk! ik had ook gehoopt dat deze er zou komen voor ze weer iets nieuws verzonnen, belofte maakt schuld zeggen ze bij ons!


Die andere relikwieën heb je ook nodig, he... voor spreuken en upgraden van wonderen, en bovendien... straks komt hoofdstuk 15 en vinden ze wel weer iets uit waar je net die voor nodig hebt, zoals nu met de Sentient goederen.



Als dat ding daar werkeloos (sic) staat dan ben je niet goed bezig... Spreuken zijn een belangrijke vorm van bonus op je goederen en hamers en leveren veel mana.
 

DeletedUser2665

Guest
Poe, wat wordt er weer veel geklaagd in veel reacties. In tegenstelling tot de meesten, tenminste zo lijkt het, gebruik ik de academie intensief. Allereerst voor de inspiratiespreuk, omdat ik nogal eens langer dan 10 uur niet op Elvenar kom. Maar ook de andere spreuken brouw ik tussendoor. Nu staat hij continu de spreuk voor handwerken te produceren. Een voorraadje is altijd handig ;-). Voorheen raakte ik door de spreuken heen, omdat ik ze daadwerkelijk kon gebruiken. Nu gebruik ik ze met name om snel een manavoorraad aan te leggen. Ik ben er blij mee!
Deze nieuwe handwerken-optie vind ik ook een fijne toevoeging. Alles waar ik normaal dia's voor zou moeten kopen en ik nu "gratis" krijg, is meegenomen. Ik moet er wat voor doen, oké, maar voor niets gaat de zon op. En ik speel het spel niet om morgen klaar te zijn. Enige wat ik nu jammer vind, is dat ik al mijn ongewenste cultuurgebouwen niet heb bewaard.

Wellicht een onwijs domme vraag.. maar hoe gebruik je spreuken om je mana voorraad op te krikken?
Edit: Never mind, ik ben er al achter. Ik moet gewoon beter gebruik maken van de drakenabdij...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een vraag, ben nu net m,n eerste aan het maken ( een 100% voorraad opvuller ) krijg ik die badge nu straks gewoon in m,n inventory ??? of vult hij m,n stadhuis aan tot max. als hij klaar is ??? ( want dat wil ik NU nog niet doen)
 

DeletedUser2665

Guest
ik heb een vraag, ben nu net m,n eerste aan het maken ( een 100% voorraad opvuller ) krijg ik die badge nu straks gewoon in m,n inventory ??? of vult hij m,n stadhuis aan tot max. als hij klaar is ??? ( want dat wil ik NU nog niet doen)

Geen zorgen, je krijgt inderdaad gewoon een badge in je inventaris om te gebruiken wanneer het jou uitkomt.
 

DeletedUser2464

Guest
Waarom staat er nu opeens verbreken bij de inventaris ipv onttoveren?
 

Deleted User - 147694

Guest
Waarom staat er nu opeens verbreken bij de inventaris ipv onttoveren?

Denk dat het een poging is om de vertaling te verbeteren, overigens klinkt het idd nog steeds nergens naar... "Ontbinden" is naar mijn mening de meest geschikte vertaling van Disenchant.

Net als dat Handwerken ook nergens op slaat... Noem het dan "Vervaardigen", dan snap je tenminste dat je iets zelf kunt maken door "Toverspreukfragmenten" en Combinatiespreuken te combineren.
 

DeletedUser3847

Guest
Net als dat Handwerken ook nergens op slaat... Noem het dan "Vervaardigen", dan snap je tenminste dat je iets zelf kunt maken door "Toverspreukfragmenten" en Combinatiespreuken te combineren.
Ben het hier ook wel mee eens vervaardigen (vervaardig) of creëren(creëer) is duidelijker.
 

DeletedUser2578

Guest
... Noem het dan "Vervaardigen", dan snap je tenminste dat je iets zelf kunt maken door "Toverspreukfragmenten" en Combinatiespreuken te combineren.

'Vervaardigen' is ook een mooi woord ipv Handwerken maar creëren is idd duidelijker en meest passend omdat we iets nieuws in elkaar zetten dus creëren we:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan