• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Handwerken

In de app gebeurt er niets als je op de i bij de portaalbooster drukt. Hierdoor kan ik niet zien wat voor een booster het is. Foto uploaden lukt niet. Bij de andere zaken die ik kan maken kan ik het wel zien.
 
Ik ben hier wel content mee kan nu overtollige event gebouwen omzetten in tijd/kp boosters en handelsposten maar sta er iedere keer wel weer versteld van hoe woorden vertaald worden naar het Nederlands. 'Onttoveren' komt niet eens in de grote Van Dale voor dan is 'afbreken' en 'creëren' wel een betere keuze maar nu het op de agenda van alle regeringen staat en het een hot topic in de wereld is geworden is er maar één woord dat hier van toepassing is en dat is recyclen (grondstoffen terugwinnen uit afval en opnieuw voor gebruik geschikt maken). Mocht dit woord niet Nederlands genoeg zijn en toch in het concept van "handwerken" :confused: moeten passen dan zou ik kiezen voor hergebruiken en transformeren (ombouwen, een andere vorm geven). Misschien met sinterklaas INNO een grote Van Dale cadeau doen ;)
 

DeletedUser2578

Guest
nu het op de agenda van alle regeringen staat en het een hot topic in de wereld is geworden is er maar één woord dat hier van toepassing is en dat is recyclen (grondstoffen terugwinnen uit afval en opnieuw voor gebruik geschikt maken). Mocht dit woord niet Nederlands genoeg zijn en toch in het concept van "handwerken" :confused: moeten passen dan zou ik kiezen voor hergebruiken en transformeren (ombouwen, een andere vorm geven). Misschien met sinterklaas INNO een grote Van Dale cadeau doen ;)

Haha wat een hoop inspiratie!;) Zelf heb ik niet aan het woord recyclen gedacht! Vind het woord 'reclyclen' wel passend en trendy!:) Het bestaand product word getranformeerd naar iets nieuws, helemaal up to date!:) Vind overigens 'transformeren' ook een goed woord!;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
Ik vind het jammer dat ik mijn gemaakte handwerken alleen in de magische academie kan innen. Ook kijken naar eventueel te maken handwerken is alleen in de academie mogelijk.

Het probleem is dat ik mijn academie niet kan openen als er spreuken in staan die ik nog niet wil innen. Bij een evenement bijvoorbeeld wil ik wachten op de opdracht waar spreuken gevraagd worden. Er zijn zoveel evenementen dat dit dus best geregeld voorkomt.

Zou het niet mogelijk zijn dat in elk geval de gemaakte handwerken ook in een ander gebouw kunnen worden geïnd (zoals het stadhuis of het handelsgebouw)?
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik vind het jammer dat ik mijn gemaakte handwerken alleen in de magische academie kan innen. Ook kijken naar eventueel te maken handwerken is alleen in de academie mogelijk.

Het probleem is dat ik mijn academie niet kan openen als er spreuken in staan die ik nog niet wil innen. Bij een evenement bijvoorbeeld wil ik wachten op de opdracht waar spreuken gevraagd worden. Er zijn zoveel evenementen dat dit dus best geregeld voorkomt.

Zou het niet mogelijk zijn dat in elk geval de gemaakte handwerken ook in een ander gebouw kunnen worden geïnd (zoals het stadhuis of het handelsgebouw)?

Als je via je pc speelt kun je zo in je Magische academie komen.

1. Klik op Inventaris
2. Klik op Verbreken
3. Klik op Handwerken (linksonder in het scherm)
4. Welkom bij Handwerken in je Magische academie

In de app werkt het zo:

1. Ga naar Betoveringen
2. Linksboven zit een gelige knop genaamd: Magische Academie
3. Als je daar op klikt ben je meteen bij Handwerken.

Op deze manier hoef je niet je gemaakte betoveringen te accepteren, overigens kun je zelfs er voor kiezen om nog meer betoveringen te starten.
 

DeletedUser3722

Guest
Ik gebruik het nog niet optimaal waarschijnlijk, maar na geduldig wachten toch mijn eerste productie.
Mijn valoriaanse heldenmoed kunnen vervangen voor eentje van een paar hoofdstukken verder.
Erg prettig, meer cultuur en meer eenheden productie per uur.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb nog een andere methode gevonden om in je Magische academie te komen zonder dat je de gemaakte betoveringen hoeft te claimen, deze is nu toegevoegd, deze werkt alleen op de computer, dus niet in je app.

Als je via je pc speelt kun je zo in je Magische academie komen.

1. Klik op Inventaris
2. Klik op Verbreken
3. Klik op Handwerken (linksonder in het scherm)
4. Welkom bij Handwerken in je Magische academie

2e methode:

1. Klik op Inventaris
2. Klik op Combinatieversneller
3. Bij het meldingsscherm op [Ja] klikken

In de app werkt het zo:

1. Ga naar Betoveringen
2. Linksboven zit een gelige knop genaamd: Magische Academie
3. Als je daar op klikt ben je meteen bij Handwerken.

Op deze manier hoef je niet je gemaakte betoveringen te accepteren, overigens kun je zelfs er voor kiezen om nog meer betoveringen te starten.
 
Ik ben geheel door de rommel uit de inventaris heen, en ook het event levert nauwelijks iets. Zonder geld te spenderen kun je maar een paar gebouwen pakken en die zijn voldoende interessant om te plaatsen.
Ik had de 2 uilen setgebouwen over (de 3e is toch buiten bereik), maar daar kun je 1a2 keer iets mee handwerken dan is alles weer op.

Kortom, leuk dat handwerken maar geheel nutteloos zonder bron van spreuk-fragmenten.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het zet je aan tot strategisch denken, welke dingen zijn echt de moeite waard om te maken en welke dingen zijn het geenszins waard om te maken.

Het idee dat je ongelimiteerd bezig kunt is een fantasie, maak goede keuzes, maak een shortlist van dingen om te maken, die jouw prioriteit hebben en je focust je daar op.

Op die manier kun je meer voldoening er uit halen, weet wel, dit is een toevoeging aan de game, niet een kernactiviteit.
 
UIteraard denk ik 2x na voor ik iets maak met die kleine hoeveelheid spreuk-fragmenten. Ik heb niet genoeg spreukfragmenten om maar willekeurig dingen te gaan zitten maken.

De dingen die het echt waard zijn om te hebben zitten echter niet in het bouw-paneel onderaan, maar in de mystery kist rechts. Daar heb je veel relics en veel spreukfragmenten voor nodig. Dat eerste heb ik, dat 2e dus niet. Met een handvol bouwmogelijkheden per jaar gaat het erg lang duren voor ik een mysteriekist kan openen.

Het is een spelletje waar je 4x per jaar of zo een zet mag doen, en verder mag je kijken naar wat je niet kunt bouwen en kun je kijken wat er in de mysterie kist zit die je niet kunt openen.

Het mag best een toevoeging zijn, maar het blijft vooral een nutteloze toevoeging. Kijken mag, spelen mag niet.
 

Deleted User - 147694

Guest
Tja, ik heb anders al 3x die prijs gehad, 1e heeft dia's als prijs, net als de derde, helaas heb ik geen van beide gewonnen, maar ja, that's life.
 
UIteraard denk ik 2x na voor ik iets maak met die kleine hoeveelheid spreuk-fragmenten. Ik heb niet genoeg spreukfragmenten om maar willekeurig dingen te gaan zitten maken.

De dingen die het echt waard zijn om te hebben zitten echter niet in het bouw-paneel onderaan, maar in de mystery kist rechts. Daar heb je veel relics en veel spreukfragmenten voor nodig. Dat eerste heb ik, dat 2e dus niet. Met een handvol bouwmogelijkheden per jaar gaat het erg lang duren voor ik een mysteriekist kan openen.

Het is een spelletje waar je 4x per jaar of zo een zet mag doen, en verder mag je kijken naar wat je niet kunt bouwen en kun je kijken wat er in de mysterie kist zit die je niet kunt openen.

Het mag best een toevoeging zijn, maar het blijft vooral een nutteloze toevoeging. Kijken mag, spelen mag niet.
Hoi Albert. Jammer dat het voor jou zo weinig lijkt toe te voegen. Ik ben al hard onderweg naar mijn tweede kist. Ik heb weinig gebouwen en gebruik vooral de muntenregens om fragmenten te verzamelen en hier en daar spreuken die ik weinig gebruik. Die zul jij niet over hebben omdat je de Drakenabdij hebt staan.
Misschien is het zo dat spelers die minder ver zijn in het spel meer aan deze toevoeging hebben? Net zoals er onderdelen zijn waar startende spelers minder aan hebben?
 
Ik ben geheel door de rommel uit de inventaris heen, en ook het event levert nauwelijks iets. Zonder geld te spenderen kun je maar een paar gebouwen pakken en die zijn voldoende interessant om te plaatsen.
Ik had de 2 uilen setgebouwen over (de 3e is toch buiten bereik), maar daar kun je 1a2 keer iets mee handwerken dan is alles weer op.

Kortom, leuk dat handwerken maar geheel nutteloos zonder bron van spreuk-fragmenten.

Die 2de set vind ik zo slecht, die is eigenlijk alleen maar nuttig om te slopen.
Mijn favorieten om af te breken zijn zijn de hamer en munten instants, deze kreeg je in dit event best veel, als je stad een beetje op orde is heb je die nooit nodig dus perfect als bron van.

De andere is de laatste dag van dit event, dan is er een gebouw van 16 vakjes te verdienen, perfect om je laatste vlokken op te spenderen en te slopen.

Helaas conflicteert dit spelelement met de abdij, anders kan je ook een hoop spreuken slopen voor fragmenten. in dat opzicht complimenteren toernooi en handwerken elkaar perfect.
Ook omdat je met handwerken weer toernooigebouwtjes kan verdienen.

Je zal elk groot event keuzes moeten maken tussen gebouwen die je direct wilt hebben en toverspreukfragmenten.
Heb de afgelopen 2 events vol ingezet op de sets, en heb het volgende event waarschijnlijk niet veel te doen tenzij de set dan echt veel beter is, dan ga ik gewoon voor het allergrootse eventgebouw en breek die in stukjes voor me academie.
 
Bovenaan