• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

DeletedUser3012

Guest
Ik ben ook prima, en hoef niets te bewerken.
Enig probleem nu zijn de smileys, die een totaal andere uitdrukking hebben nu, en in de posts van het verleden nu volkomen ongepast zullen zijn
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik vind de smileys nu een pak minder. Het is wel leuk dat er nieuwe smileys zijn bijgekomen, maar de uitdrukking (en kleur) van de oude veranderen, was écht níét nodig.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik ze nu een pak minder vaak ga gebruiken...:confused:
(Waarna ik er natuurlijk wel eentje gebruik (en normaal zou ik hier nu het, vroeger roze, smileytje dat zijn tong uitsteekt hebben ingevoegd))
 

DeletedUser3012

Guest
Misschien zouden ze de oude smileys weer kunnen invoeren?
Zo moeilijk kan dat niet zijn, want ik bedoel, zeg nou zelf, hoe boos ziet dit er nou uit: :mad:
 

DeletedUser2578

Guest
Het nieuwe forum layout is een vooruitgang; ziet er beter en overzichtelijker uit! ;)
Iets meer smileys zou het leuker maken:)
 

DeletedUser2578

Guest
Voor meer smileys is er een oplossing! ;) Als je tegelijkertijd op Windows en punt klikt krijg je een hele lijst van verschillende smileys. Op deze manier kun je zelf de smileys toevoegen die je wil✨
 

DeletedUser2578

Guest
Voor meer smileys is er een oplossing! ;) Als je tegelijkertijd op Windows en punt klikt krijg je een hele lijst van verschillende smileys. Op deze manier kun je zelf de smileys toevoegen die je wil✨
Ik merk dat op deze manier helaas toch niet alle smileys werken ‍:confused:
 

DeletedUser3012

Guest
De grootste verschillen in uitdrukking voor mij zijn deze hier.


:confused: Confused over here is totaal veranderd. Niet meer te herkennen. Ik denk dat ie genoeg geld had voor plastische chirurgie. Altijd jammer als mensen (en smileys) niet blij zijn met hun uiterlijk. Misschien was ie wel depressief. Balen voor hem hoor. Vandaar dat ie zo confused was. Confused over zijn uiterlijk

:eek: Eek hierzo is een spook geworden. Dit was hij eerst niet. Helaas is hier maar 1 verklaring voor te geven: hij is dood. Oorzaak: Onbekend.

:mad: Vroeger was hij ziedend. Nu heeft hij sociale vaardigheidstraining van Amber smiley gekregen, en heeft geleerd zijn woede in te houden. Zijn verandering laat hem eruit zien alsof hij probeert boos te doen maar is vergeten hoe na amber smileys training. (What? No, the old mad can't get on the phone right now. Why? Because he's DEAD!)

:D Biggrin is nu gewoon blij. Simpel niet? Vroeger was hij alleen groen. Maarja, dat is weer racistisch zeker, want het is 2019. Het jaar waarin alles racistisch is. Zelfs het opzetten van een surinaams accent.

:) Dit is geen blij hoofd, sorry. Misschien een beetje vrolijk, of juist misschien helemaal niet. Meer alsof ie moest poseren op een schoolfoto. En die fotos zijn meestal niet zo boeiend... R.I.P Smile

:( Meteen door naar de tegenpool... Oh nee, vroeger was het de tegenpool. Nu is de uitdrukking vrijwel hetzelfde, om de een of andere reden die ik niet helemaal kan thuisbrengen

:p Meteen weer terugkomend op racisme. Het was natuurlijk hard nodig de kleur van dit tiep te veranderen naar een chinees steriotype, want om hem rose (blank) te maken is natuurlijk verschrikkelijk. Dat kun je niet doen.

:oops: Geen idee hoe oops er eerst uitzag. Waarschijnlijk heeft zich hier ook een metamorfose plaatsgevonden

Oh, volgensmij waren ze dat allemaal. De smileys zullen niet vaak meer gebruikt worden door mij. Ze zijn sinds de update al vermeden door mij. Veel succes met verdere updates hoor!
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik vind die kleine stukjes zwart van de omkadering van mijn avatar geniaal er uit zien.

Sensei.gif
 
Bovenaan